Hakutulokset

  1. Ä

    mainostenjako

    ei noin pieni summa kotihoidontukiin pitäs vaikuttaa, Kelan luukulta sitä kysyin.
  2. Ä

    Mun mies ei ole koskaan tehnyt kotitöitä!

    Mun taas tekee enemmänki kun minä,mut jos siinä yks huono puoli niin kyllä se jaksaa sitä toitottaa...Nyt sillä on joku ihme siivousbuumi, imuroi joka päivä, joskus kaksikin kertaa ja valittaa kuinka hiekkaa tulee ja ME sotketaan.Ihan kun ei ite asuis täällä ollenkaan.Ihanaa kun siivoaa mut...
  3. Ä

    mainostenjako

    kiitos rohkaisusta,taidan ottaa neuvosta vaarin.eihän toi 250 nyt ihan hirveen paljo ole mut jos kuukauden tulot on 380e niin siihen lisänä ihan kivasti ja kyllä sillä kaupassa käy monta kertaa. ;)
  4. Ä

    Apua kaivataan....

    täytät toimeentulohakemuksen, saa sosiaalitoimistosta.siellä ne tekee laskelman ja päätöksen.Kotihoidontuki ei todellakaan ole este,se vaan lasketaan sulle tuloksi kun ne laskee tuloja yhteen.saat kyllä sossusta lisätietoja ja neuvoja jos tarvit.
  5. Ä

    mainostenjako

    Onko ketään jolla kokemusta mainosten jaosta näin aikuisiällä? Mä alan todella kyllästyä tähän krooniseen rahanpuutteeseen kun kotihoidontuet on peräti 380e/kk. :headwall: Nyt ois lähellä tarjolla mainostenjakoa kaks kertaa viikossa, 250e kuussa siitä saa tilille,joten onhan se ihan kiva pikku...
  6. Ä

    ruokapiiri

    siinä useampi perhe, oitäs olla ainakin 10-20 tilaa yhdessä suoraan maanviljelijältä tai tuottajalta ruokia. Perheiden pitäs mun tietojen mukaan asua suht lähekkäin. Idea on, että näin saadaan helposti lähellä tuotettua ja mahd.luomuruokaa ja tulee ehkä halvemmaksi. Kokemusta mulla ei vaan ole...
  7. Ä

    ma ruoka?

    en oo vielä keksiny, pitää kohta lähteä kaupassa käymään ja miettiä matkalla.Sitte ku pitäs aina keksiä sellanen mikä kaikille viidelle kelpaa :) jos tekis muusin ja kastikkeen ja jotain pitäs keksiä sen kanssa.ideoita, vinkkejä?
  8. Ä

    saatteko istua koneella rauhassa?

    meillä isäntä on sellanen koneella kyhjöttäjä, tuntuu, et viettää kaiken vapaa-aikansa koneella, joten joskus vaikee löytää sellasta väliä millon mä sinne pääsen.Kun ois rahaa ostasin oman läppärin. Ja lapset tietty kyttää kun koneella oon, mut aina välillä kuitenki.
  9. Ä

    Voi itku, kun nukuttaa.... (turhaa valitusta, kuhan puran oloani)

    Yritä ottaa päivätirsat jos mahdollista.Ite yritän tehä saman, väsyttää ku jo 7.30 piti mennä lapsen kans hammaslääkäriin ja tuli valvottua vähän liika myöhään.
  10. Ä

    ei jaksa

    Joo,tiedän tunteen...itelläkin tällä hetkellä tiskiä, pyykkiä, vessa pitäs pestä yms. Mut ei tää elämä siihen kaatuu jos joskus on vähän sekaisempaa :hug:
  11. Ä

    ulosotosta ja skaupan ylijäämäpalautuksista..

    mun tietääkseni ei mee mut esim.veronpalaukset menee, ikävä kyllä sanoo nimim.kokemusta on...
  12. Ä

    ruokapiiri

    Löytyykö täältä ketään jolla ois kokemusta ruokapiirin toiminnasta. Minua kovasti kiinnostaisi liittyä sellaiseen,tä´ällä meidän kulmilla ei vain taida olla, vaihtoehtoina on siis kerätä porukkaa kokoon ja perustaa piiri. Kellä kokemusta, tuleeko halvemmaksi yms.?
  13. Ä

    Pakko mennä maate...

    Ei se auta, maate on mentävä vaik mikäs täs on istues. Mut huomen on siivottava ja aamul käytävä toril ja kaupassa joten :wave:
  14. Ä

    lapsen yksin jättäminen

    Riippuu lapsesta ja tietty siitä kuinka pitkäksi aikaa.Meidän 6v. ei kyllä suostuisi jäämään,10v. esikoinen on taas niin arka ollu aina, että ei vieläkään pitkää aikaa tykkää olla yksin, oli vissii 8v. kun oli ekan kerran.Ja melkein joka kerran soittelee perään. Mut lapsesta se paljo...
  15. Ä

    Mikä muuttuu kun menee naimisiin?

    Me ollaan miehen kanssa oltu avoliitossa jo 12 v. ja kihloissa 13v. mut ei olla menty naimisiin.Mä haluaisin kyllä mennä, oltais sit ihan virallisesti aviopari ja koko perhe samalla nimellä. Mies on sitä mieltä että mikään ei muutu.No, eihän se käytännön arki muutu. Mutta valistakaapa nyt...
  16. Ä

    Onpa orpo olo.

    :hug: voit laittaa yv:tä jos joskus haluat, mä olen monta sairaalareissuu ja tehokeikkaa kokenut...
  17. Ä

    kuka uskaltaa tunnustaa,roikkuuko mahasi synnytyksen jälkeen?

    Taitaa siin pien löysä nahka olla noiden neljän synnytyksen jäljiltä, mutta so what, elämää se vaan on. Lapaset tisseistäki tuli ku imetys loppuKyl mies joskus vähä muistuttelee, mut olen muuten sen verran hoikka, ettei ny hirveesti ole tarvin kuitenkaan.
  18. Ä

    Onpa orpo olo.

    :hug: jaksamist lähettelee nimim. saman kokenut monta kertaa..meille K4 tuttu paikka.
  19. Ä

    Tiiäkkö äiti mikä on dildo

    Niin on munkin mielestä. Kuulin kyllä yheltä naapurilta ettei niiden äitilläkään taida olla ihan kaikki koton..tiedä sitten.
  20. Ä

    Raisa Räisäsen katoamista tutkitaan jo ulkomailla

    Oishan se hyvä jos selviäis, mutta niin monta vuotta jo, et aika epätodennäköstä.Se tyttö kyl hävis kun tuhka tuuleen.

Yhteistyössä