Hakutulokset

  1. J

    Roska-auto kävi sitten äsken...

    eikö teillä ole vaihtoehtoja roskafirman suhteen ? Joissain kaupungeissa on muutamakin roskakuljetus firma ja tiedän muutaman kylä pahasenkin jossa on 2 valiten. Eikä niissä kaiketi kamalan isoa hinta eroa ole. Mä ainakin vaihtaisin lennosta tollaset kuskit. :headwall:
  2. J

    Onko teillä kaikilla täydellinen parisuhde?

    ok, mulla on hyvä ammatti, hyvä työ, mieskin pitää omasta ammatistaan ja tekee työtä josta pitää. Tosin, joka päivä ei ole mukavaa, ei töissäkään. Meillä ei ole alkoholin kanssa ongelmia ja emme riitele liiemmin raha-asioista. Kyllä, seksiäkin saa, mutta silti, ei meidän parisuhde ole...
  3. J

    tiesittekö tätä verotuksesta

    kieltämättä en tiennyt että siihen voi laittaa koneet ja krjatkin. Ja yhtäkään kuittia mistään en tietenkään löydä... :ashamed:
  4. J

    kenellä vanha talo?? JA

    Meillä myös. Onko ap:llakin ulkosauna ? :D
  5. J

    g: Mitä tv-sarjoja teillä on dvd:nä??

    CSI, house, bulttibois, team ahma, täydelliset naiset, simpsonit ( liian monta tuotantokautta ), kummelit, kyllä isä osaa, metsolat, uunot, sinkku elämää, pokka pitää... nyt just ei muistu muita....
  6. J

    Possun suikaleet, riisi ja wokkivihannekset??

    Mää laittasin lirauksen kyllä kermaakin... noh, mä laitan aika moneen ruokaan kermaa... :p kaikki missä on aitoa voita ja kermaa on aina hyvää ! :laugh:
  7. J

    muksuja ketuttaa

    noh, miks et päästä ? :D eipä sitten ketuta.
  8. J

    ¤¤¤ LAUANTAIN RISKOTEEKKI!!!!¤¤¤

    http://www.youtube.com/watch?v=iCRGnoVLGnE&feature=related tulikohan ?
  9. J

    Kuinka nopeasti olet tiennyt, haluatko viettää miehen kanssa

    Samassa sängyssä viettämämme ensimmäisen yön jälkeen, eli n.12 tunnin päästä tapaamisestamme... :D
  10. J

    miten estän tän alkavan flunssan??

    Hunajaa, valkosipulia, mustaviinimarjamehua, d-vitamiinia! Viimeksi kun mulla oli kamala flunssa niin join ihana kamalan paljon viinimarjamehua, söin valkosipulia ja sitä hunajaa, sekä varmaan kilo kaupalla hedelmiä, joissa oli paljon d-vitamiinia.... sitten alkuyöllä alkoi ihan kamala...
  11. J

    matalat leukosyytit 1,5vuotiaalla?

    Toiset reagoi flunssaankin niin erillälailla, tosi vaikea sanoa nyt mitään kun ei tiedä millasia verenpurkaumia ne on.. voihan verenpurkaumia tulla monestakin syystä, mutta tosiaan, tuskinpa kyseessä on mikään vakava, leukemiasta tuskin tarvii huolehtia... Koska teullä on seuraava verikoe tai...
  12. J

    matalat leukosyytit 1,5vuotiaalla?

    niin tosiaan, valkosolujen erittelyssä, isossa verenkuvassa saadaan jo selvyyttä että mitkä leukkarit ne on, jotka alhaalle ovat menneet tai nousseet, miten nyt kelläkin yksilöllisesti ne menevät. Eiköhän "akuutissa leukemiassa" näinkin pienen lapsen kohdalla oltaisiin jo jotain tutkimuksia...
  13. J

    Millä perusteilla voi jättää aikuisopiskelun kesken ilman karenssia?

    totta, ja ainahan voi omalla ajalla yrittää opiskella ja kysyä tosiaan neuvoa osaavilta... :)
  14. J

    Millä perusteilla voi jättää aikuisopiskelun kesken ilman karenssia?

    No on varmaan juu, mutta en mä sieltä ihan suoraan töihinkään silloin mennyt... nyt kun en muista enää yhtään että mille rahalle jäin siks kuukaudeks kun olin työtön. Miksi sun on lopetettava ? Kuinka kauan olis vielä jäljellä ?
  15. J

    Millä perusteilla voi jättää aikuisopiskelun kesken ilman karenssia?

    en mä taida kyllä nyt tietää, siis opiskelin muutaman kuukauden ja sitten vain sanoin silloiselle ohjaajalleni että nyt ensi kuussa täytyy lopettaa, koska muutimme miehen kanssa eri paikkakunnalle ja menin töihin. Ei mulle tullut edes mieleen mikään karenssi.... Sitten sain koulutuksesta laskun...
  16. J

    Millä perusteilla voi jättää aikuisopiskelun kesken ilman karenssia?

    Mä olen jättänyt yhden aikuiskoulutuksen/opiskelun kesken, enkä edes ajatellu koko karenssia ? :o se oli iltaopiskeluna suoritettava ja se jäi pahasti pahasti kesken...
  17. J

    millanen mies naureskelee työkavereiden kanssa vaimonsa tyhmyydelle??

    mun mies ainakin naureskelee mun jutuilleni ja tekemisilleni ihan töissä, kotona, ystävien luona, anoppilassa, joka puolella ! En mä siitä ainakaan itseeni ole muistaakseni koskaan ottanut, koska tiedän että se ei ole pahalla tarkoitettua.... B) Kyllä mä ainakin olen oppinut jo nauramaan...
  18. J

    Minkälainen terveydentila täytyy olla..

    pystyisitkö sanomaan muutaman esimerkin ihan kentältä näistä syrjäytyneistä ? Jos lh:t ovat mielestäsi "syrjäytyneitä" niin onko sairaanhoitajat sitten mitä ? Ihmettelen suuresti että noin voi "sairaanhoitaja" kirjoittaa, koska suurella osasta sairaanhoitajia on lähihoitajan pk takana...

Yhteistyössä