Hakutulokset

  1. S

    Kympin hoidot

    Mimosah, Toivorikas ja kaikki, kiitos tsempeistä! Siirto meni hyvin. Kaikki 3 oli hengissä, joten yksi neljäsoluinen siirrettiin ja yksi neljäsoluinen + yksi kaksisoluinen meni pakkaseen. Päästiin siis tällä toisella kertaa huurreneniin asti! Testipäivä verikokeella 7.4., nyt siis piinailijoihin...
  2. S

    Kympin hoidot

    MimosahEhdit kirjoittaa sillä aikaa, kun minä muotoilin tuota edellistä. Pitikin vielä kysyä miten sulla meni. Harmi, että oli kurjaa! Mahtava saalis kyllä, itselläni oli niin vähän rakkuloita, ettei sen takia sattunut ja homma oli nopeasti ohi. Mieluummin olisin kyllä kärsinyt hyvän saaliin...
  3. S

    Kympin hoidot

    AaVee uskomatonta mielenlujuutta sulla kun et testaa ennen aikojaan! Hyvältä kuulostaa oireet edelleen, minäkin lyön vetoa, että plussaat! Meg Oviksen ajankohta ja testauksen aloitus riippuu ihan kierron pituudesta. Mulla on lyhyt kierto, niin olen oviksen tikuttanut joskus jo kp10, yleensä kp...
  4. S

    Kympin hoidot

    Ihan pikaisesti omaa napaa, akku loppuu läppäristä justiinsa. Tänään oli punktio, varsin helposti meni. Maha kipeä, mutta pärjään ilman särkylääkettä. 5 munasolua saatiin, saa nähdä ovatko kaikki kypsiä. Sovittiin että icsataan ne, kun viimeksi kolmesta kypsästä vaan 1 hedelmöittyi oikein. Kyllä...
  5. S

    Kympin hoidot

    AaVee ja Nipsu teillähän lupaavalta kuulostaa nuo oireet! Toivotaan että ovat sitä itseään! Mimosah ampulleista on tosiaan aina ylimääräistä, mulla 600:n ampulleista n.100 ja varmaan 900:ssa aina lähemmäs 200. Kynä näyttää kyllä aina oikein, siitä tulee ampullin pohjatkin, mutta ei enempää...
  6. S

    Kympin hoidot

    Vitamiinikeskustelusta: eihän raskautumiseen periaatteessa mitään erikoisrukavaliota tai lisävitamiineja tarvita, jos syö normaalisti monipuolista ruokaa. Mutta silti, täytyy yrittää muistaa juoda Beroccaa, jos siitä jotain apua olisi. Tavallista Multitabsia olen nyt talven ajan syönyt. Miimi...
  7. S

    Kympin hoidot

    Mimosah Heips, mullakin oli viiden piikin jälkeen ultra eilen. Puregon-annos oli 125 x 5 päivää, nyt sitten 100 x 2 päivää ja huomenna yht.7 piikin jälkeen katsotaan taas annos uudelleen. Yksityisellä olen ja aika yksilöllisesti näköjään mennään. Kyllä mua hiukan hirvittää noin pienet annokset...
  8. S

    Kympin hoidot

    toivorikas mulla tod.näk. punktiopäivä 22.3. ja lyhyt kaava, ne voisi laittaa listaan. Punktio olisi maanantai eli viime hetken tilanne kai sitten perjantaina katsotaan. Viimeksi oli vain päivä välissä vikasta ultrasta punktioon, nyt tulee kaksi, mutta kai se noinkin onnistuu.
  9. S

    Kympin hoidot

    Mimosah täällä mennään aika samassa vaiheessa, 5 piikkipäivää takana ja kanssa tuntuu, että maha hiukan turvonnut. Tänä aamuna oli ultra ja oli siellä kasvua tapahtunut, mutta samaan tapaan kuin viimeksi kuitenkin vaan 6-7 isompaa. Nyt pienennetään Puregon-annosta ja odotetaan pari päivää, jos...
  10. S

    Kympin hoidot

    Hei! Olen viime viikot taustaillut ja lomaillut ja paljon täällä on tapahtunut. Ihan kaikkea en ole pystynyt seuraamaan, kun joka päivä ei ole tullut luettua. Heti kärkeen Nehma :hug: , samoin kaikki muut epäonniset :hug: SaaraX perustamallasi odotusketjussa kävin välillä vilkuilemassa, onpa...

Yhteistyössä