Hakutulokset

  1. I

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Hei pitkästä aikaa! Muista kiireistä johtuen en ole ennättänyt täällä kertomaan kuulumisiani, jotka siis ovat: kolmaskaan inssi ei tuottanut tulosta, ja tämän kuun lopussa meillä on suunnitteluaika IVF:ää varten. Eli me jatketaan yrittämistä. Tällä hetkellä ihmettelen itsekin hieman omaa...
  2. I

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Voi harmi, Baulie :( Meille tehtiin 3. inssi ystävänpäivänä. Lääkäri lupaili IVF:ää vielä tälle keväälle, jos nyt ei tärppää tälläkään kerralla. Eli nyt siis odotellaan vaihteeksi.
  3. I

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Ensi perjantaina on uusi ultra-aika, jos vaikka nytten saataisiin tuo kolmas inssi kunnialla läpi, niin pääsis eteenpäin. Johkuliini kyseli hoitoihin pääsyaikataulusta, sitä on hieman vaikea tarkkaan määritellä meidän kohdalla. Viime syksyn ensimmäisestä puhelinsoitosta polille kuukauden...
  4. I

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Moikka, tosiaan ultrassa käytiin 2 viikkoa sitten maanantaina, ja silloin näytti että yksi oikein hyvä munasolu olisi irtoamassa parin päivän sisällä - mutta kuinkas kävikään. En saanut koko ovista näkyviin (taisin tikuttaa ihan liian ahkerasti), joten tässä kierrossa ei tehty inssiä. Mutta...
  5. I

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Heips! Tässä kierrossa clomit on nyt popsittu, tänään on ultra ja viimeinen (3.) inssi sitten tällä viikolla, jos kaikki menee ookoo. Meille hoitaja antoi varsin napakasti ymmärtää, että kolme inssiä tehdään, ennenkuin "pääsee seuraavalle tasolle". Arcatha: musta tuntui hieman samalta...
  6. I

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Onnitteluhaleja Haaveilijalle ja voimahaleja Baulielle! Täällä on ajatukset ensi vuodessa...
  7. I

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Haaveilija & Baulie, toivottavasti teillä tärppäisi nytten! Johkuliini, tuo kuulostaa niin tutulle, välillä on varma, että nyt onnistuu, välillä ei usko mihinkään. Paras olisi pitää jalat maassa ja pää taivaassa vai miten se meni... Tavallaan pakko olla optimisti (eihän tästä muuten mitään...
  8. I

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Moi, kiitos kovasti toivotuksista, mutta täällä ei plussan plussaa vaan vuoto alkoi eilen. Aamulla soitin polille (hoitaja poissa tämän viikon), joten soittanen ensi viikolla uudestaan, mutta otan yhteyttä uudestaan viimeistään sitten seuraavien menkkojen alettua, että vieläkö kokeillaan...
  9. I

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Tervetuloa Johkuliini, ja tervehdykset muillekin! Inssistä on tänään tosiaan kaksi viikkoa kulunut, ja odottelu/ihmettelylinjalla täällä ollaan. Välillä olin jo lähes varma, että nyt onnistui, mutta sitten muutama päivä sitten tuli vähän veristä vuotoa, niin kuin mulla yleensäkin ennen...
  10. I

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Kiitos Baulielle elokuvatiedoista! Tässä kierrossa siis uudet clomit, perjantaina kävin ultrassa. Yksi iso folli siellä olikin. Ovistesti näytti positiivista onneksi vasta sunnuntaina, joten täksi päiväksi (maanantaiksi) sain varattua ajan toiseen inssiin. Tällä kertaa ei ole ollut...
  11. I

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Baulie mulle hoitaja sanoi ensin, että voi yrittää heti seuraavassa kierrossa. Mutta kun kätilö soitti HCG-tuloksesta, niin sen piti vielä lääkäriltä varmistaa erikseen, että voiko yrittää heti, kätilön mielestä olisi pitänyt pitää välikierto. Hiljaa toivotut kiinnostaa, millon se oikein...
  12. I

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Voin hyvin kuvitella Aurinkoisen tuntemukset, täällä on varmaan yksi samanlainen, jos joskus raskaudun... Eka inssi ei siis tuottanut tulosta (nyt kp 4), mutta klomit jatkuu heti tässä kierrossa eli uutta yritystä kehiin. Vuoto (ja turvonneet rinnat) oli jotain ihan eri luokkaa kuin aiemmin...
  13. I

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Voi rähmä, Baulie! Mutta uutta yritystä vaan kehiin! Meille sanottiin, että kolme kertaa voidaan kokeilla inssiä, mutta noista välikierroista ei ollut mitään puhetta (lääkäriltä en huomannut kysyä, ja hoitaja ei oikeastaan antanutkaan enää tilaa "mitä jos ei" -kysymyksille). Irrotuspiikki...
  14. I

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Nonniin, inssi on nyt takana. Kävin eilen polilla ultrassa (kp. 12), 1 munasolu oli irtoamassa, mutta sain silti sen irrotuspiikin. Viikonloppuna aloitin ovis-testien teon, ja eilen aamulla tulikin viiva, mutta se oli puolet vaaleampi kuin kontrolliviiva. Ja tänään siis oli inssi. Nyt on...
  15. I

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Kielovanamo: en tiiä ikärajoista, mutta meille ainakin viimeksi muistutettiin, että mitä enempi ikää, niin mahdollisuudet ei ainakaan parane (ja ikää siis nyt 31 vee). Polille soittamalla asia varmaan selviää, sulla varmaan on numero jossakin tallessa, vaikka ehkä vaativatkin lähetteen...
  16. I

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Heips! Kiitoksia Clomien sivuvaikutustiedoista, pidän mielessä (irrotuspiikistä en tiiä vielä). Tosiaan jännittää osaltaan just tuo ajoitus, pitää vaan toivoa, että osuu arkipäivälle, ja vielä sellaiselle viikolle/päivälle, että mieskin on maisemissa. Inssiä ei taideta tehdä pakastetuista...
  17. I

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Tervehdys palstalaisille! Olen seuraillut tätä palstaa enempi tai vähempi aktiivisesti jo melkein alusta alkaen (ja välillä kirjoitellutkin, esim. oma historiikki on sivulla 5). Nyt taidan oikeasti kuulua tähän "hoitoporukkaan", kun eilen käytiin polilla ja sain Klomi-reseptin ja siihen sitten...
  18. I

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Heippa pitkästä aikaa! Mun tarina jäi viimeksi siihen, että olin menossa munatorvien aukiolotutkimukseen syyskuussa. Ne todettiin ihan normaaleiksi ja niinpä päätettiin luomuilla vielä vähän aikaa. Nyt alkaa kuitenkin raastamaan sen verran, että kohta voisi hankkiutua jatkotoimiin...
  19. I

    Jyväskylässä hoidoissa?

    "ensimmäinen käynti on siis naistentautien poliklinikalla. Seuraava lapsettomuuspoliklinikalla" Juuri näin. Naistentautien ja lapsettomuuspolit on fyysisesti samassa paikassa, ja naistentautienpolilta pääsee lähetteellä eteenpäin lapsettomuuspolille. (onko näille olemassa jotakin näppäriä...
  20. I

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Hei! Olen uusi täällä ja lyhyesti tarinani: lapsitoive 7/08, mutta menkkoja ei tullut ollenkaan vuoteen (prolaktiini koholla, siihen parlodel-lääkitys, ja nyt olleet säännölliset reilun vuoden). Olen muutaman kerran käynyt naistentautien/lapsettomuuspolilla, havaittu monirakkulaisuutta...

Yhteistyössä