Hakutulokset

  1. V

    Voiko vitamiineja ottaa liikaa?

    Kaa, kiitos linkistä! No tuon perusteella E-vitamiinin "liiasta nauttimisesta" ei olisi haittaa. Pitää tutkia tarkemmin vielä, mitä niissä helokkikapseleissa oikein on. Onko jollain kokemuksia, onko ottanut aamun illoin multiplussaa ja vielä 4 kpl päivässä helokkeja?
  2. V

    Uusi pino.Esikoista yrittäviä

    Jees eli mä tipuin. Mut voipi poistaa listalta, mä koitan vältellä nyt listoja.
  3. V

    Voiko vitamiineja ottaa liikaa?

    Taas kaipaan viisaampien tietoja... Eli syön Multivita-raskaus-tabuja, foolihapon vuoksi. Niissä on myös E-vitamiinia. Olen ottanut yhden päivässä, vaikka kaksi saisi. Lisäksi syön jättihelokki-kapseleita, joissa on myös lisä-E-vitamiini. Niitä otetaan yhteensä 4 päivässä, joten E-vitamiinia...
  4. V

    ~~~ Viikko 50 ~~~

    Kirsikka83.............kp 30/?...................yk1...........2.Toiveissa Se on meitin viikon loppu sitten, ja kivasti heti kun aloin toiveikkaaksi, niin täti tuli sunnuntaiaamuna. Eli tää putos. Onnea vielä kerran Ponille ja toivottavasti täältä tulisi vielä se pari plussaa!
  5. V

    ~~~ Viikko 50 ~~~

    Kirsikka83.............kp 29/?...................yk1...........2.Toiveissa Vieras007..............kp 31/29-32...........yk4............1.Toiveissa Tikruliini, mitämitä, sulla ei olekaan vielä vuotoa?? Olen jo tiputtanut sut listoilta, nostellaanko takas? Täällä on nyt kummalliset...
  6. V

    ~~~ Viikko 50 ~~~

    Selvä Tikruliini! Alkaa tässä meidän viikko vedellä viimeisiään. Itsellä ei vielä(kään) tädistä merkkejä, mutta toisaalta en tunne oloani raskaaksi :/
  7. V

    ~~~ Viikko 50 ~~~

    Ok Tikruliini, voihan se olla yksilöllistäkin! Täällä alkaa ahdistaa, vois ne menkat piru vie alkaa, jos viikon jo jomottanut menkkamaisesti! Toivottavasti ei kierto venähdä enää tuosta 32 vuorokaudesta, alkais olla turhan pitkä.
  8. V

    ~~~ Viikko 50 ~~~

    Täsmennätkö vielä, että kun kn:ää et löytänyt, niin et usko olevasi raskaana? Olenko ihan väärässä, mutta eikö just silloin, jos on raskaana, niin kn nouse miltei ulottumattomiin? Ja laskeutuu alas, jos on menkat? Itse olen koittanut sitä kokeilla, välillä on ollut ylhäällä ja välillä alempana...
  9. V

    ~~~ Viikko 50 ~~~

    Kirsikka83.............kp 28/?...................yk1...........2.Toiveissa Vieras007..............kp 30/29-32...........yk4............1.Toiveissa PLUSSA! Poni06 Tikruliini, ok, poistin. Mutta oudot menkat kyllä sulla, jos vain kolme tuhrupäivää? Maaruskalle kanssa...
  10. V

    Niukat kuukautiset - ohut limakalvo?

    Kiitos kattavasta vastauksesta! Olinkin joo käsittänyt samaa, että kp1 on se kunnon vuotopäivä. Tuo kellojuttu siihen on hyvä lisä :) Ja siis jälkikäteen, eli lopputuhrupäivät ovat laskettavissa menkkapäiviksi vielä..?
  11. V

    Niukat kuukautiset - ohut limakalvo?

    Ok, kiitos vastauksesta! Mitenkähän sitä kuukautisvuotopäivien pituutta lasketaan..? Kun gyne aina kysyy, että kauanko kestää, niin tuhrupäivineen toki se 5-6 päivää, mutta varsinaista vuotoa on se 2-3 päivää...
  12. V

    ~~~ Viikko 50 ~~~

    Kirsikka83.............kp 27/?...................yk1...........2.Toiveissa Vieras007..............kp 29/29-32...........yk4............1.Toiveissa Maaruska...............kp 30/21-28...........yk3............3. Toiveissa Tikruliini.................kp 33/28-30...........yk1 PLUSSA...
  13. V

    Uusi pino.Esikoista yrittäviä

    Heippa tännekin! Itsellä ahdistuspäivät menossa, tätiä odotellessa ja jokaista oiretta ihmetellessä. Perjantaina vois vaikka testiennakkoa ottaa, jos malttaa sinne odotella B)
  14. V

    Niukat kuukautiset - ohut limakalvo?

    Pohdin tässä, että kun minulla on niukat kuukautiset, sellaista 2-3 päivää niukkaa vuotoa, että mitenkähän se vaikuttaa raskautumiseen? Millaisia vuotoja teillä on, ja onko raskauksia silti onnistunut? Kun tuossa lueskelin netistä, että niukat vuodot voisi viitata ohueen kohdun limakalvoon...
  15. V

    ~~~ Viikko 50 ~~~

    Kokeile huomenna tietty :) ja sit sillä herkemmällä jos ei tule mitään haamuja vielä. Mä alan hermostua tähän olotilaan, vatsaa juilii mutta menkkoja ei näy. Voisko ne alkaa vaan että pääsis uuteen kiertoon... :kieh:
  16. V

    ~~~ Viikko 50 ~~~

    Kirsikka83.............kp 26/?...................yk1...........2.Toiveissa Wide.....................kp 26/26-30........... Vieras007..............kp 28/29-32...........yk4............1.Toiveissa Maaruska...............kp 29/21-28...........yk3............3. Toiveissa...
  17. V

    ~~~ Viikko 50 ~~~

    Kirsikka83.............kp 25/?...................yk1...........2.Toiveissa Wide.....................kp 25/26-30........... Vieras007..............kp 27/29-32...........yk4............1.Toiveissa Maaruska...............kp 28/21-28...........yk3............3. Toiveissa...
  18. V

    ~~~ Viikko 50 ~~~

    Se lähti sitten meidän viikko! Kirsikka83.............kp 24/?...................yk1...........2.Toiveissa Wide.....................kp 24/26-30........... Vieras007..............kp 26/29-32...........yk4............1.Toiveissa Maaruska...............kp 27/21-28...........yk3............3...
  19. V

    ~~~ Viikko 50 ~~~

    Ja siis Maaruska, testailen Apteekin omalla testillä, on melko edullinen ja en ole (ainakaan vielä ) lämmennyt nettitilaustesteille.
  20. V

    ~~~ Viikko 50 ~~~

    Kirsikka83.............kp 23/?...................yk1...........2.Toiveissa Vieras007..............kp 25/29-32...........yk4............1.Toiveissa Maaruska...............kp 26/21-28...........yk3............3. Toiveissa Poni06...................kp 26/27-50...........yk5............2...

Yhteistyössä