Hakutulokset

  1. L

    Kuka keksis lahjan miehelle?!

    Sellaisen idean sain, olisko hyvä, jos keräisin johonkin laatikkoon, kassiin tms. kaikkia pieniä juttuja mistä mies tykkää, sukkia, karkkia, viiniä, pokkari, jne. Mitähän muuta siihen keksis?
  2. L

    Kuka keksis lahjan miehelle?!

    Käy fysikaalisessa säännöllisesti selkävaivan takia ja limsakonekkin jo on.. Sepäs se onkin kun kaikkea jo on ja mies ei ite toivo mitään!
  3. L

    Kuka keksis lahjan miehelle?!

    No kun ei oikein.. Kuuntelee radiota ja kattoo leffoja mitä tulee telkkarista.. Ehkä äänikirja vois olla kiva, mutta mikä?
  4. L

    Kuka keksis lahjan miehelle?!

    Kiitos ideoista, mutta ei tainnu vielä tärpätä.. Reinot aion ostaa kolmekymppisiksi ens vuonna, mies on sitä vitsaillut.. Lehdistä en tiedä, sellainen mistä se tykkää tulee jo.. Musiikkia en osaa ostaa, ei juuri kuuntele mitään, äänikirjaakaan en osaa ostaa (kamalaa, tunnenko miestäni...
  5. L

    Kuka keksis lahjan miehelle?!

    Siis eihän tuollaiselle voi keksiä mitään. Kuukauden oon yrittäny miettiä lahjaa enkä keksi! Oon nyt vissiin jotenkin lukossa.. Niin tavallinen mies, että ei halua mitään erikoista. Ei lue, ei harrasta mitään erikoista, kuitenkin niin rakas että haluaisin jotain mielekästä keksiä. Paljon...
  6. L

    koulunkäynti raskaana

    Se on hirveän yksilöllistä ja riippuu vähän siitäkin minkä kokoinen olet itse. Jos olet esim. pitkä tai vähän pyöreä, niin raskaus ei välttämättä näy niin äkkiä. Mutta kyllä sen varmaan jo huomaa keväällä.
  7. L

    koulunkäynti raskaana

    Miksi sulla on maha kipeä? Ei se kuulu noin normaalisti raskauteen.. Sä voit todennäköisesti ihan hyvin koulun loppuun asti jos la on vasta elokuussa, sehän menee ihan hienosti aikatauluhin.. Tietty kavereiden kohtaaminen voi olla kurjaa, mutta meet vain pystyssä päin, etkä välitä jos joku...
  8. L

    Oviksesta tietävät!

    Ajattelin täältä kysyä, kun täällä varmaan monilla tarkkaa tietoa, eli kun mulla on oviksesta ihan selvät merkit, mutta en tiedä mitä milloinkin tapahtuu.. Eli minulla tulee ihan selkeää limaa aina oviksen aikaan, ei kovin paljon, mutta niin että huomaan kyllä. Nyt tuli la-su tätä limaa...
  9. L

    Mullon margariini loppu, voiko sen korvata öljyllä, kun mokkapalojen kuorrutuksesta kyse?

    Mutta toisaalta tomusokerisysteemit kovettuvat ihan veteenkin tehtäessä, että ei välttämättä vaikuta se että öljy ei kovetu..
  10. L

    Miksi ihmeessä ostatte lapsillenne vain vettähylkivän talvihaalarin? En ymmärrä..

    No meillä se ei ole periaatteellista vaan käytännön syistä johtuvaa. Aina joskus on sellaisia lapsia joilla ei kuriksia oo, ja kyllä ne haalarit teettää sitten ihan ekstra työtä kun niitä ei voi huuhtoa altaassa niinkuin kurikset. Ja meillä kaikilla lapsilla on kurikset ja vanhemmat ovat...
  11. L

    Miksi ihmeessä ostatte lapsillenne vain vettähylkivän talvihaalarin? En ymmärrä..

    Miksi niiden nimi on sitten kurahousut? Meillä kun laitetaan kaikille kurikset, niin ne virautetaan ja laitetaan kaappiin kuivumaan. Kuivat haalarit laitetaan lasten omiin naulakkoihin. Kurikset mahtuu kuivauskaappiin paljon paremmin kuin haalarit. Lapset pukee ihan mielellään kuriksia ja ovat...
  12. L

    Onko kukaan saanu loputonta makeanhimoa loppumaan?

    Tää kyllä kuulostaa näin hyvällä hetkellä järkevältä, mutta silloin kun oikein tekee mieli suklaata, niin voi mikä v*tutus siitä tulis jos yrittäis jotain kaalta tai mandariinia syödä suklaanhimoon. Kaakao vois toimia vähän paremmin kyllä..
  13. L

    Onko kukaan saanu loputonta makeanhimoa loppumaan?

    Voihan änkyrä! Tästä se alkaa! (Ahdistaa jo nyt..) Mutta nyt on ostetut herkut loppu ja ennen perjantaita en osta lisää!!
  14. L

    Miksi ihmeessä ostatte lapsillenne vain vettähylkivän talvihaalarin? En ymmärrä..

    Onko teillä laitsikoita tai muita avustajia auttamassa tuossa ulkovaaterumbassa? Meillä ei yksinkertaisesti olisi koko talossa kellään aikaa harjata vaatteita kuivumisen jälkeen, meillä on niin tiukka tilanne yleensä iltapäivisin, että tosissaan saa pistää töppöstä toisen eteen että saadaan...
  15. L

    Onko kukaan saanu loputonta makeanhimoa loppumaan?

    Voi tätä mä voisin kans yrittää. Millähän sitä vaan selviää ne arkipäivät! Karppaamista on moni suositellu, mutta hitsi kun se ei multa vieny sitä himoa, useamman kuukauden sitäkin yritin..
  16. L

    Miksi ihmeessä ostatte lapsillenne vain vettähylkivän talvihaalarin? En ymmärrä..

    Oho, mistähän tuon Lto:n vatäisin, sun kommenttia siis tarkoitin. Pointtini oli siis se, että meillä ne kurikset puetaan sen kuran takia, jolloinka ne puetaan kaikille, oli sitten kosteusuojattu tai ei. Ja kyllähän se tosissaan lisää työmäärää, huokaista saa kun kurakausi on ohi ja lapset saa...
  17. L

    Onko kukaan saanu loputonta makeanhimoa loppumaan?

    Kokeillaan jos nyt aamulla olis enemmän ajatuksia liikkeellä. Musta vaan tuntuu etten pysty (tai halua) olla kokonaan ilman, mutta jotain pitäis kyllä keksiä..
  18. L

    Onko kukaan saanu loputonta makeanhimoa loppumaan?

    Kirjauduin tässä välissä.. Oon siis yrittäny lopettaa kokonaan, useamman kuukaudenkin olin ilman, mutta kyllä se jatkuvaa tuskaa oli.. Karppausta oon kokeillu, se olikin muuten hyvä, mutta makeanhimo tuli aaltoina, ja silloin retkahdus olikin TOSI paha. Sinkit ja muut oon kokeillu.

Yhteistyössä