Hakutulokset

  1. Ihaa82

    Gallup!Progesteroniarvo luteaalivaiheen puolivälissä(viikko oviksesta)

    Emppu No sitä se lääkäri nyt haluaa kattoa, et jos sit kuitenkin otetaan vielä tueksi se Clomi, et ne olis ainakin sitten kypsiä(?). Mut sit se samaan hengenvetoon tuumas, et kun omaakin toimintaa näköjään on niin tuplaraskauden mahdollisuus on vähä suurempi. Mene ja tiedä mitä noi lääkärit...
  2. Ihaa82

    Gallup!Progesteroniarvo luteaalivaiheen puolivälissä(viikko oviksesta)

    Hei. Haluaisin tietää et minkälaisia s-prog arvoja teiltä on mitattu ja onko lääkäri todennut ovulaation tapahtuneeksi kyseisellä arvolla? Ollaan pari vuotta yritetty esikkoa ja nyt ollaan aloteltu hoitoja, ja kaikki muu on oikeestaan tehty, mutta nyt vielä ollan kahen vaiheilla, et otetaanko...
  3. Ihaa82

    ***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

    Mä kysyin apteekista täälä pohjanmaalla niin ne sanoi ettei noihin digitaalisiin tsteihin myydä pelkkiä liuskoja, et aina ostaa uus rasia...Onko kellään kokemusta siitä Donna-sylkitestistä?
  4. Ihaa82

    ***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

    Mä kysyin apteekista täälä pohjanmaalla niin ne sanoi ettei noihin digitaalisiin tsteihin myydä pelkkiä liuskoja, et aina ostaa uus rasia...Onko kellään kokemusta siitä Donna-sylkitestistä?
  5. Ihaa82

    * * * * PIINAVIIKKO 40 * * * *

    AnnaManna Mulla ovulaatio oirehtii niin että on törkeet ilmavaivat, ja vattaa turvottaa. Ja nyt oikkestaan ekaa kertaa saatoin melko varmasti tuntea oviksen. Terävä vihlasu toisen munasarja kohdalla joka kesti noin. 10-15sek. Kai se on niin yksilöllistä...mut monet on sanonu et menkkakivut on...
  6. Ihaa82

    * * * * PIINAVIIKKO 40 * * * *

    Täälä viikolla 40 alkaa käydä taas suhina kun kaikki melkeen ovistelee ja sitte alkaaki pitämään kiirettä ku pukkaa jos jonkinlaista oiretta ja symptoomia :laugh: :laugh: Siivosin äsken kotona ja melko varmaan mulla on ny se ovis, tai ainakin toivon niin. Ku imuroin patjoja ja yhtäkkiä tunsin...
  7. Ihaa82

    * * * * PIINAVIIKKO 40 * * * *

    Karpalo67Kiitos tiedosta, oonki ihmetelly etku niin monet sanoo et pitäis tosiaan olla paljon enemmän "sille" ja sitte ku lääkäri sanoi et niin ei saisi tehdä...Eli tänään pitää kellistää mies eikä odottaa huomiseen ja keskiviikkoon :laugh: :laugh: Bayan FareMulla on sillee et testit näyttää...
  8. Ihaa82

    Olisiko nyt ovis?????Apuja...

    Just kirjotinki tonne omaan piinaviikkoon (40) et ku meille sanoi keskussairaalan lääkäri et ennen ovista pitäis olla 4pv-1vko ilman seksiä, kun jos kuukautisista asti harrastaa paljon seksiä niin simpat ei kerkee palautua, mut sitte kuitenki eikös ovulaation aikaan kannata heilutella peittoja...
  9. Ihaa82

    * * * * PIINAVIIKKO 40 * * * *

    Mä haluun kans jo ruveta kasvattaan masua esikoisen vuoksi. Mulla on ovis ollu ny viimeset kax kiertoa kp14, et huomenna ja keskiviikkona sit pitää laittaa uimarit matkaan. Oon lukenu et jotkut sekstailee joka toinen päivä menkoista asti.Ajattelin et ku meille se keskussairaalan lääkäri sanoi...
  10. Ihaa82

    Uusi pino.Esikoista yrittäviä

    Heippa kaikille... Täälä ovis tekee varmaan tuloaan kun noi ilmavaivat on ja pysyy...No laskujen mukaan se on nyt ti-ke, ja ihanaa mulla on ne päivät vapaata ja samoin miehellä, kun se on vuorotöissä, ja mä sitte otin pari pekkaspäivää siihen ku laskin et vois mennä mökille ja olla ihan...
  11. Ihaa82

    * * * * PIINAVIIKKO 40 * * * *

    Täälä alkoi ovista edeltävät ilmavaivat.. (sori suora ilmaisu) Mut ne on ihan järkyt. Kysyin gynellä et voiko se johtua oviksesta ku aina kauhee määrä "suolikaisia" ennen ovista, niin se sanoi et se on tosi yleistä, vähä niinku turvotus. Toisilla ilmavaivoja ja toisille kertyy nestettä. :p
  12. Ihaa82

    Uusi pino.Esikoista yrittäviä

    Hei. Käyttääkö joku sitä digitaalista ovistestiä? Ku noi apteekin omat on ihan törkeen kalliita, tosin mulla aina toiminu(2kk)Vahva plussa molemmilla kerroilla. Ajattelin et onko se kans kertakäyttönen vai toimiiko se useamman kuukauden putkeen? Voi olla vähä höntti kysymys, mut en oo ihan...
  13. Ihaa82

    * * * * PIINAVIIKKO 40 * * * *

    Hyvää iltaa leidit =) Mä oon täs miettiny et kun joka kuukausi mulla on aina niitä joitain kuviteltuja raskausoireita, ei mitään suuria mut kaikki pienet vihlasut herättää toiveet...Yritän pitää mielikuvituksen aisoissa, kun se meinas aivan viedä järjen silloon ku yritys alkoi. Nyt viime...
  14. Ihaa82

    Uusi pino.Esikoista yrittäviä

    Hei,oon täälä pinossa uus heppu, mut esikoinen on tääläkin vallanut mielen ja yk.4 on sopivasti pärähtäny käyntiin. Oon tuola vko.40 piinailijoissa, mutta ajattelin tulla tännekkin luuraamaan. Meillä on sellanen tilanne et mentiin heinäkuussa naimisiin, mä oon pian 25vee ja mies 31vee tuli just...
  15. Ihaa82

    * * * * PIINAVIIKKO 40 * * * *

    Hei...Ajattelin tulla kurkkamaan et jos pääsis mukaan tähän palstailuun. Oon kuukauden päästä 25.wee ja mies on 31.wee. Mentiin heinäkuussa naimisiin ja yhessä ollaan oltu neljä vuotta. Eka haaveissa ja kp.7/28.Yk4. Oon seurannu tätä palstaa jo pari kuukautta, mut nyt sitte rohkenin mukaan B)

Yhteistyössä