Hakutulokset

  1. Ihaa82

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

    Äiti74, kävin jo omamehiläisessä tiiraamassa tulota, mut ei ollu vielä tullu. Sehän tiistaina otettiin, ja sano et voi mennä viikkokin! Eli mensut ehtii varmaan alkaa ennenku tiedän :( Olis kiva et se gyne ehtis ottaa kantaa asiaan ennen uutta kiertoa. Meinaan et jos ei ovista oo tapahtunu, ja...
  2. Ihaa82

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

    Sateista huomenta pohjanmaalta!! Mulla +/- viikkotulos, oon siinä mielesä tyytyväinen et perjantainen saunailta on nyt pois turvotuksineen ja voin jatkaa taas matkaa alaspäin, mutta kyllä silti kirpasee. Tänään on neitin 4v synskät, ja koitan olla mahd.vähällä herkulla. Tavotteena tietty ei...
  3. Ihaa82

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

    Hyvää alkavaa viikkoa kaikille.... Mulla oli perjantaina tiimin kehitysilta, ja se meni erittäin kosteissa tunnelmissa. En yleensä ota noissa hirveesti ja harvoin lähden baariin. Noh, nyt oon sitten kyllä ottanu takas ihan kivasti noita aiempia kertoja, olin meinaan melkosen humalassa. Paino...
  4. Ihaa82

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

    Heippa. Merope Toihan on tosi maltillinen tahti, se on hyvä. Pysyy varmasti varmemmin pois jos hitaasti pudottaa :) Mulla eilisaamun pudotus oli nyt -500g. Eli tasan 100kg on nyt mittarissa. Mä veikkaan et toi ovulaatio nyt turvottti jonkun verran. On ainakin ollut sellanen olo. Kyllä se...
  5. Ihaa82

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

    Moikka, ja tervetuloa Merope. Kivaa saada porukkaa lisää :wave: Äiti seiskanelonen Se on kumma miten se pienikin pudotus motivoi. Himmee buusti tulee päällensä ja vaikka maltti on valttia tässäkin asiassa, niin silti se fiilis.... Ihan fantastista!:D Mä kävin koko kevään tunnollisesti...
  6. Ihaa82

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

    Äiti seiskanelonen Mullakin on yleensä turvotusta, mut vaan yhen päivän. Kivaahan se ei oo, mut se ilman määrä, sillä kyllä parantaa jo osan otsonikerrostakin ;) Ootko kipee sillon? Joo, ihmettelin itekki et noin vähästä tuli huono olo, meinaan näillä kilomäärillä mitä ylläni kannan, ei...
  7. Ihaa82

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

    Huhuu.... Onko täälä ketään :attn: Meillä oli eilen veljentytön synttärit, voi poijat että iski kova sokerihimo. Söin palan kakkua, ja muutaman keksin. Kyllä ällötti illalla. Oli fyysisesti paha olo. Ei ollu vaikeuksia äsken palaverissa pysyä erossa pullasta kun muisteli sitä oloa!
  8. Ihaa82

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

    Moikka. Mulla puntari näytti 100,5kg eilen aamulla. Kun mun punnituspäivä on keskiviikko. En vaan korvienvälisyistä ottaa maanantaita. Silloon on liian moni uusi tapa alkanut ja mennyt pilalle :stick: Eli miinusta 3,5kg 9 päivässä. Nesteet on hyvin lähtenyt ja nyt alkaa sokerihimopäänsäryt...
  9. Ihaa82

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

    Mahtavaa Mariah33, hienosti lähtenyt taas liikkeelle ja loistotulos jo aiemmin ! Olis tosiaan kiva tietää mitä muut on saanu progesteronitesteistä tulokseki? Onko otettu? Mulla on otettu yhteensä 4krt. Ja aina on ollu tyyliin 15/16, kerran oli 43 ja se oli täysin erilainen kierto, tokikin...
  10. Ihaa82

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

    Onnea plussanneille, se on niin värisyttävä tunne, ne viivat siinä testissä... Itehän ravasin niiden kusitikkujen kanssa 8 otteeseen vaikka eka testikin näytti haaleaa positiivista.... :D Omasta painonpudotuksesta, nyt on keskiviikkona 2 viikkoo takana, ja paino on pudonnut tähän mennessä...
  11. Ihaa82

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

    Moikka. Mahtuisko mukaan 1 laihduttava yhden tässä kuussa 4.vuotta täyttävän tytön äiti? Taustaa sen verran, et neitiä ennen kaikenkaikkiaan 3 vuotta yritystä, hoitoja ja laihdutusta. Sekä terapiaa, mikä oli maailman paras juttu lapsettomuuteni hoidossa. Eli ikää mulla kohta 32, mies...
  12. Ihaa82

    Inseminaatio 2012

    Moikka. Kyllä täälä edelleen käy lukemassa,vaikka tästä pinosta olen poistunut -09. Tulin siis toisesta insistä raskaaksi. Se tehtiin 27.11.2009. Muistan sen hyvin ku samana iltana oli firman pikkujoulut,ja vedin ihan hirveet tumut,ku masensi koko inssi ja hoidot niin lujaa. Tein plussatestin...
  13. Ihaa82

    Karppaavat lapsettomat

    B][/B]Moikka. Tulin pitkästä aikaa käymään tällä palstalla, ja ajattelin nyt kertoa oman tarinan... Jos niin voi sanoa! Alotettiin mieheni kanssa yritys 03/07. Yritystä oli enemmän tai vähemmän tosissaan siihen heinäkuuhun asti,jolloin mentiin naimisiin. Ajattelinkin kun en heti tullut...
  14. Ihaa82

    Inseminaatio

    Moikka. Tulin pitkästä aikaa käymään tällä palstalla, ja ajattelin nyt kertoa oman tarinan... Jos niin voi sanoa! Alotettiin mieheni kanssa yritys 03/07. Yritystä oli enemmän tai vähemmän tosissaan siihen heinäkuuhun asti,jolloin mentiin naimisiin. Ajattelinkin kun en heti tullut...
  15. Ihaa82

    Elokuiset 2010 joulukuussa

    Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista... :flower: Mulla tosiaan 5.1 se lapsettomuuspolin käynti ja sit saan varata neuvolaa =) Mun tissikipu tosiaan hävis pari päivää sitten, mut ne on edelleen turvoksissa ja raskaat. Ihanaa ku on D-kuppi ja ylipainoo jo vähä lähtiessä...Mies tykkää...
  16. Ihaa82

    Elokuiset 2010 joulukuussa

    Sokruli :hug: Ja kaikille muillekkin halaus ja rutistus, jotka sitä tarvii. Hirveesti tullu tekstiä ku en pääse työkoneelta kirjautuun ku firma on estänyt keskustelupalstat. Mutta,ihanaa et monilla vointi hyvä ja ultrakuulumiset on ollu hyviä. Itellä on vielä niin pitkä lapsettomuuspolin...
  17. Ihaa82

    Elokuiset 2010 joulukuussa

    Täälä on ollu puhetta oireettomuudesta,samaa siis täälä.Pientä tissikipua jos oikeen hinkkaa,ja muutamia kovia pistoja alavattalla, mutta siinäpä ne. Pitää toivoo et kaikki ok ja ku nyt alkaa tulla päiviä ja toivottavasti viikkoja lisää niin niitökin tulis,edes jotain =) MiljaK Mähän oon...
  18. Ihaa82

    Elokuiset 2010 joulukuussa

    Terve naiset =) Mä tein viimeyönä kun tulin keikalta niin vielä apteekin oman testin, mikä oli jo kolmas parin vrk sisään :laugh: Ja kyllä ne viivat oli nyt tasavahvuisia,eli ehkä mun nyt sit on uskottava,eli 2,7 vuoden yritys on nyt kantanut hedelmää... Lapsi on meille molemmille...
  19. Ihaa82

    Lapsettomuushoidoista loppuvuonna (2009) plussanneet <3

    Moikka Voisin kurkistaa kans tänne iha varovaisesti...En vielä halua minnekkään listoilla,kun pelottaa ihan hirveesti. Taustaa sen verran et yritystä takana 2,7 vuotta. Mitään vikaa ei pitäny olla. Tokasta inssistä nyt näyttäis tärpänneen. PP13 selvä viiva apteekin omaan,minkä tein vaan...
  20. Ihaa82

    Elokuiset 2010 joulukuussa

    Moikka Voisin kurkistaa kans tänne iha varovaisesti...En vielä halua minnekkään listoilla,kun pelottaa ihan hirveesti. Taustaa sen verran et yritystä takana 2,7 vuotta. Mitään vikaa ei pitäny olla. Tokasta inssistä nyt näyttäis tärpänneen. PP13 selvä viiva apteekin omaan,minkä tein vaan...

Yhteistyössä