Hakutulokset

  1. M

    miten kukaan voi sanoa omaa lastaan rumaksi ?

    se kyllä pelottaa vähäsen, millaista itsekritiikkia nämä tulevat harrastamaan teini-iässä! muistan itse itkeneeni "tissittömyyttä" (a-kuppi) ja lättäpyllyä.. yritän kovasti kasvattaa lapset niin, että ovat tyytyväisiä itseensä mutta kuin valitettavasti matkalla aikuisuuteen tulee väistämättä se...
  2. M

    miten kukaan voi sanoa omaa lastaan rumaksi ?

    ja tämä aloitus siis, kun tuttavani päivitti facebookiin murheitaan kun tytär on "liian lyhyt" ja tällä on "oudon väriset silmät" mutta "josko tästä vielä tulee nin kaunis että saa poikaystävän" :O kyseessä vanhempi naishenkilö, joka hankki lapsen yksin ja ilmeisesti prinsessa ei nyt sitten...
  3. M

    miten kukaan voi sanoa omaa lastaan rumaksi ?

    itse rakastan jokaista lastani, ulkonäöstä viis. esikoista nököhampaineen ja pottunenineen, keskimmäistä punaisine hiuksineen ja pienimmäistä kieroine silmineen ja makkaroineen ( vauva on kuin michelin-ukko!). silmissäni ovat kauniita, en ikinä osaisi hävetä omaa lastani enkä itkeä kellekkään...
  4. M

    mikään ei kyllä voita lettukestejä ja sokerihumalaisia lapsia!

    mielenkintoinen tuo väite, ettei sokerihumalaa ole olemassa sillä itse olen kerran elämässäni ollut kunnon sokerihumalassa. söin kylässä paljon herkkuja ja paluumatkalla olin kännissä kuin ankka.. vaikka olin juonut vain teetä ! lähtiessä en saanut edes tennareita jalkoihin ja piti taluttaa...
  5. M

    mikään ei kyllä voita lettukestejä ja sokerihumalaisia lapsia!

    saa nähdä, miten nuo kermavaahdosta & mansikkamehusta villiintyneet mukelot saa nukkumaan :D viime kesänä vastaavassa tilanteessa riekkuivat yöpuvuissa pihalla puoleen yöhön
  6. M

    Mikä on teidän lempiherkkunne?

    oikein väkevä tumma suklaa, mieluiten kirsikkaviinin kera :p ja kesällä mansikkamaito...
  7. M

    iltaa palsta. jokos teillä on viety talvivaatteet vintille ?

    itse käytän hameita ja paksuja sukkiksia, sekä vakosamettijakkua . huivi kaulassa.. lapsista vanhimmaiset käyttävät farkkuja ja toppatakkia, pienin on vielä toppapuvussa
  8. M

    Mitä on noi kaksi tähteä jotka ovat tosi kirkkaana taivaalla?

    eivätkös ne ole planeettoja ? on kyllä useampana iltana ihasteltu lasten kanssa :)
  9. M

    Huvittavinta mitä olet tehnyt väsyneenä??

    en edes muista kaikkia, hölmöilen muutenkin ja sitten kun vielä kolme lasta siunaantui pienellä ikäerolla.. no eilen aamulla pistin kosteusvoidetta naaman sijasta kainaloon ja löysin margariinirasian mikrosta
  10. M

    Gallup: erikoisin nimi, johon olet törmännyt ?

    varmaankin omat lapseni :D
  11. M

    Päivän ruokagallup?

    paistettuja bataattilohkoja ja soijanakkeja syötiin. nyt iltapalaksi lettuja
  12. M

    iltaa palsta. jokos teillä on viety talvivaatteet vintille ?

    omani on jo viety, päätin että villakangastakkiani en enää tänä vuonna pue enkä sullo rastojani myssyn alle vaikka tulisi kissoja ja koiria niskaan :D lasten talvivaatteet ovat kyllä vielä eteisessä. ah.. kesä :heart: fiilistelen tässä uudessa, oranssissa puserossani joka tarttui seppälästä...

Yhteistyössä