Hakutulokset

  1. T

    Haalea viiva raskaustestissä - miten kävi?

    Itse sain haamujen haamun ennen kuin menkkojen olisi pitänyt edes alkaa, ihan testiajan sisällä siis. En usko, että sitä olisi kukaan muu edes nähnyt kuin minä itse. Sen jälkeen varmaan 8 testiä negaa, paitsi toinen clearblue näytti myös niin haamua, että hädintuskin näki. Vasta kun kuukautiset...
  2. T

    Odottajia, jotka eivät ole yhdessä isän kanssa?!

    Kiva tietää, että on muitakin samassa tilanteessa olevia! Itselläni muutenkin nyt kauhea ahdistus ja stressi, huomenna ultraan tarkistamaan, ettei ole kohdunulkoinen raskaus(toivottavasti kaikki hyvin) ja sen lisäksi olen lähes hysteerinen tulevan HIV-testin suhteen. Olen nuoruudessani ollut...
  3. T

    Odottajia, jotka eivät ole yhdessä isän kanssa?!

    harmittaa eniten varmaan se, kun itse on ihan ok tilanteen kanssa, mutta muualta sitä kritiikkia sitten tuleekin oikein urakalla. Ihmiset eivät oikein ymmärrä, miksi haluan tämän lapsen, eivätkä tunnut myöskään kunnioittavan päätöstäni, vaan saan osakseni ihmeellistä päivittelyä ja kai...
  4. T

    Keskeytetty yhdyntä.........

    moi, minä ainakin, ja yhdestä ainoasta kerrasta..
  5. T

    Odottajia, jotka eivät ole yhdessä isän kanssa?!

    Yritämpä ainakin kerätä tänne samassa tilanteessa olevia, eli lapsi tulossa, ja parisuhdetta isän kanssa ei ole! Omalla kohdallani lapsella kyllä tulee olemaan isä, mutta minkälainen, sen aika näyttää :)

Yhteistyössä