Hakutulokset

  1. T

    lähes jatkuva kipu alavatsalla

    eilisillasta asti häpyluun päällä, sekä molemmilla puolilla lähellä munasarjoja vihlovaa ja "painostavaa" kipua. Ei ole enää samanlaista kuin aikaisemmin, jolloin tuli äkkiä, mutta kesti vain joitakin sekunteja. Nyt menee jo minuutteja putkeen ja kipua on useammin. Myös kyljissä tuntuu ikävää...
  2. T

    Väärät negatiiviset?

    minä sain ekan plussa vasta, kun menkat olivat n.2 viikkoa myöhässä, sitä ennen tein varmaan 10 nega-testiä! Tulos ei siis sinänsä ollut virheellinen, mutta hormonia ei vain ollut tarpeeksi vielä siinä vaiheessa. Minulla oli siis ovis ollut viikkoa myöhemmin, kuin luulin, tuo selittänee osaltaan...
  3. T

    *Helmikuun hurmaajat heinäkuussa*

    tänään aamulla sain kauan pelkäämäni verikokeiden tulokset, ja voi sitä riemua, kun neuvolasta soitettiin, että kaikki kunnossa! Taidan lähteä sitä juhlimaan illalla :) Nyt sitten vain odottelen np-ultraa, niin nähdään taas, onko masussa kaikki kunnossa. Vielä 11 päivää.. temple ja vaava 9+6...
  4. T

    *Helmikuun hurmaajat heinäkuussa*

    ikuisuus, täällä ihan sama juttu. Tuntuu, että syön enemmän herkkuja, kuin "oikeaa" ruokaa. Joka päivä mössötän jätskiä, karkkia, suklaata, keksejä..hirveää! Paino ei jostain syystä ole kyllä noussut, mutta tuskin sama linja ikuisesti jatkuu, ellei syömistottumukset muutu. Normaalisti voin olla...
  5. T

    tupakointi..

    vaikeuttaa kyllä varmasti lopettamista, jos mies käy sauhuttelemassa vähän väliä, itsekin olen yrittänyt pysytellä tänään vain omissa oloissani, etten esim. päädy samaan seuraan tupakoivien kanssa (herkästi olisi päässyt suustani lause "heitätkö yhden röökin"). Millä viikoilla margaretha...
  6. T

    Sukupuolitautitestit+menkat

    ei vaikuta kyllä mitenkään tuo tamponi-asia! Nyt huolet pois ja jos kovasti jää mietityttämään, niin klamydia saadaan nopeasti testattua (aamu)virtsasta, ja ihan maksutta saat oman kotikuntasi terkkarin labraan mennä näytteen antamaan.
  7. T

    tupakointi..

    tästä aiheesta voisi kyllä perustaa jonkinlaisen "tsemppi-ketjun", itselleni ei ainakaan tekisi ollenkaan huonoa lukea muiden tuntemuksista lopettamisen jälkeen/ sen aikana. Itsellä "mahtavat" 18 täysin savutonta tuntia takana, lukemattomia edessä :) Päivä kerrallaan, tai tunti kerrallaan...
  8. T

    Sukupuolitautitestit+menkat

    kyllä ne siellä labrassa tietää milloin voi ottaa, ja milloin ei. Ainoa, minkä tiedän, jota ei voi ottaa menkkojen aikana on PAPA-koe, mutta sitähän ei sukupuolitautitestiksi luokitellakaan. Älä murehdi, tuloksiin voit kyllä luottaa!
  9. T

    tupakointi..

    Minä olen ennen raskautta polttanut aika reilusti, 15-20 tupakkaa/ päivä. Raskauden aikana vähentänyt ihan hyvällä menestyksellä, ja nyt rv 9+4 on ensimmäinen täysin savuton päivä. Tupakanhimo on kamala, mutta eipä kai se lopettaminen muuta vaadi kuin vakaan päätöksen. Minulla ainakin omatunto...
  10. T

    *Helmikuun hurmaajat heinäkuussa*

    huomenna rv 9+0, joko "saa" mennä kirpparille vaavinvaate-ostoksille, vai uskallankohan vielä..mieli tekee kovasti mennä, mutta pelkään vielä km:a niin kauheasti..
  11. T

    hiv

    kaksi viikkoa sitten otettu sp-tautiseulat. Pelkään aivan hirveästi positiivista hiv-tulosta. Olisivatko jo soittaneet, jos hiv+? En peloiltani uskalla edes soittaa neuvolaan ja kysyä, vaan odotan seuraavaa käyntiä..
  12. T

    *Helmikuun hurmaajat heinäkuussa*

    Heips! Eilen ultrassa sain varmistuksen, että kyllä masussa elämää on, viikot 8+2! Onko muilla jo tässä vaiheessa rinnat kasvaneet huomattavasti, itsellä kun on normaalisti b-kuppi, niin NYT JO c-kupin liivitkin tuntuvat vähän ahtailta..millaisetkohan näistä tulee kun viikkoja kertyy lisää :)
  13. T

    turun gynekologikeskus

    Onko kellään kokemusta ko. paikasta? Hintataso (tässä tapauksessa varhaisultra)? Kuinkakohan nopeasti saa ajan..
  14. T

    verikokeet

    eli toisin sanoen kun tuloksia soitan niin jos pyytävät sinne niin tiedän heti että positiivinen tulos kyseessä. Aika hirveää..nyt pelottaa entistä enemmän..
  15. T

    *Helmikuun hurmaajat heinäkuussa*

    Heippa! En vielä uskalla pinoon ilmoittaa itseäni, niin kauheiden stressien pyörteissä täällä ollaan. Kävin ultrassa, kun viikkoja olisi kuukautisten mukaan ollut jo lähemmäs 7, ja sanoivat, että sikiöpussi näkyy, mutta sikiötä ei ja viikkoja on 5+ jotain. Nyt kuukautisten mukaan viikkoja olisi...
  16. T

    verikokeet

    siis eivätkö kerro puhelimessa, vaikka olisi negatiivinen?! Minua vaan pelottaa se siksi, etten ole koskaan ko. testiin uskaltautunut, vaikka syytä toden totta olisi ollut!
  17. T

    verikokeet

    kun hoitaja, joka minusta näytteet otti, sanoi, että minulle ilmoitetaan, jos jotain häikkää on (pelkään siis vain ja ainoastaan positiivista hiv-tulosta), mutta äitiyspolilla taas sanoivat, ettei minulle kukaan soita, vaan neuvolassa kerrotaan sitten seuraavalla kerralla. Odotuttaisivatko...
  18. T

    verikokeet

    en kyllä pysty olemaan kolmea viikkoa tällaisen stressin kourissa (silloin siis seuraava neuvolakäynti) Voinko siis soittaa sinne ja kysyä tulokset?
  19. T

    verikokeet

    Hei! Kuinka nopeasti olette saaneet labratestien tulokset? Kysynkö niitä siis neuvolasta vai näytteenottopaikasta (tässä tapauksessa eri)? Jos niissä on jotain "vialla" (esim. hiv), niin kertovatko puhelimessa, vai pyytävätkö neuvolaan?
  20. T

    En uskalla tehdä raskaustestiä...

    Minun kiertoni on 30 vrk, mutta tässä raskaudessa sain negoja vielä kiertopäivillä 40 ja muistaakseni enemmänkin. Siis ihan selkeitä negoja, ei haamuja edes. Oireet olivat kuitenkin minusta ilmiselvät ja jotenkin vain tiesin olevani raskaana, niinpä jatkoin testin tekoa, ja yhtenä päivänä, 2 vrk...

Yhteistyössä