Hakutulokset

  1. T

    Sikainfluenssarokotusgaluppi!

    tässä vaiheessa vielä kieltäydyn rokotteesta, sillä sikainfluessa ei taida olla vielä lähelläkään maanlaajuista epidemiaa. Jos niin käy, että tauti tuntuu levinneen koko maahan, ja riski siihen sairastua on iso, sitten harkitsen vakavasti rokotteen ottamista. En luota pätkääkään näihin ihmisiin...
  2. T

    Vaikea löytää sydänääniä!?

    voi, paljon voimia sinne :( Miten noilla viikoilla käy vielä noin, en ymmärrä.. onko tällaisiin edes koskaan mitään selitystä..
  3. T

    *Helmikuun hurmaajat syyskuussa*

    Avilla, lähtöpainokin on aika normaali, painoindeksi 22, nyt se on 21, kai sitä muutamia kiloja imetystäkin ajatellen täytyy tulla? Ehkäpä se lähtee kohta nousuun, toivottavasti ei liian hurjaan :)
  4. T

    *Helmikuun hurmaajat syyskuussa*

    Missä vaiheessa painon viimeistään pitäisi alkaa nousta? Nyt rv 17+ ja vieläkin vaan paino muutamia kiloja vähemmän kuin lähtöpaino, joko pitäisi huolestua? Syön mielestäni hyvin (tosin karkkia ja muuta makeaa liikaa, monta kertaa päivässä), enkä liiku juuri yhtään, eli kyllä järjen ja muun...
  5. T

    *Helmikuun hurmaajat syyskuussa*

    Zuh, minulla rakenneultra vkolla 20+3, ja sanoivat äippäpolilta, että tuo on niitä aikaisimpia ajankohtia, kun täällä tehdään. Eli 20-22 täälläkin on se suositus. Eivät mielellään esim 19+ viikoilla ala tekemään. Malttamattomana odotan tuota, pelon ja jännityksensekaisin tuntein :)
  6. T

    *Helmikuun hurmaajat syyskuussa*

    piipiäinen, vauvahan on jo n.17 senttiä pitkä :)
  7. T

    *Helmikuun hurmaajat syyskuussa*

    avilla, minäkin olen jo vaunuja katsellut, haluttaisi emmaljungan duo edge-vaunut. Hintaa kyllä löytyy n. 800e, mutta haluan uudet ja hyvät vaunut ja nuo duo edget olisivat varmaan hyvät talvellakin ja muuten hiekka- ja sorateillä isojen renkaiden ansiosta. Niistä on se sport-mallikin, mutta...
  8. T

    jano,onko raskaus oire?

    nyt rv 15+2 ja edelleen jano on kova. Normaalisti en ikipäivänä heräisi yöllä juomaan (muutakuin krapulassa :) ), mutta nyt heräilen ja päivisinkin janottaa tavallista useammin. En tiedä sitten, onko varsinainen raskausoire, vai jonkin muun "sivutuotos", mutta tosiasia ainakin!
  9. T

    *Helmikuun hurmaajat elokuussa*

    piipiäinen, kyllä minä ainakin vilkaisen paperiin lähes jokaisella vessakäynnillä, ja heti jos tuntuu "märältä" (eli valkovuotoa vain runsaammin) juoksen viivana vessaan tarkistamaan, ettei vain ole verta! Jonkin sortin neuroosi kai, mutta kyllä se km aina pelottaa.. Ja samoin on käynyt kuin...
  10. T

    *Helmikuun hurmaajat elokuussa*

    Osaakos joku täällä kertoa, mistä johtuu, että aamuisin, kun vielä makoilee sängyssä on kohtu ihan kivikova, mutta kun taas alkaa touhuamaan, niin ikäänkuin "lässähtää" :) ? Johtuuko supistelusta? Kun esim. seksin jälkeen on ihan samalla tavoin kova..
  11. T

    Tulkatkaa!! Plussaa vai ei???

    minä sain clearbluella samanlaisia haamuja, vaikka kiertopäiviä oli vaihtelevasti 28-44 (normaali kierto 30 vrk). Jossain välissä sain samaisella testillä TÄYSIN PUHTAAN negankin, mutta jotenkin ne haamut jäivät mieleeni kummittelemaan, ja jatkoin testien tekoa joka toinen päivä kiertopäivälle...
  12. T

    Onko Turusta päin porukkaa?

    Minä myös turun läheltä, muuttamassa pian vieläkin lähemmäs :) Esikoisen LA Helmikuussa, itse 24-vuotias.
  13. T

    seksi

    Onkohan kaikki ihan kunnossa (rv 13+5) kun seksin jälkeen alavatsa ihan kivikova ja jopa 10 tuntia jälkeen vielä tuntuu ikäänkuin supistelisi (en kyllä tiedä miltä se edes tuntuu :) ) ja on huomattavasti enemmän tuntemuksia vatsalla kuin normaalisti tässä vaiheessa minulla ollut?
  14. T

    haamuilua vai pelkkä viivanpaikka??

    Jokos aloittaja on saanut selvyyttä asiaan? Nämä on aina niin jänniä :)
  15. T

    haamuilua vai pelkkä viivanpaikka??

    kiertoni on siis normaalisti 30 vrk, haamujen haamun sain kp 28, ja plussan vasta kp42! Mistä lie johtunut, mutta ei kyllä minun kohdallani pitänyt paikkaansa tuo "testaa jo samana päivänä, kun kuukautiset ovat myöhässä tai pitäisi alkaa". Ovis kyllä ollut ihan ajallaan, mutta ei kai vain...
  16. T

    haamuilua vai pelkkä viivanpaikka??

    minulla on vielä hailakampi haamu, ikinä siitä ei olisi edes kuvaa saanut. Testi oli kyllä eri, clearblue. Sillä voisit testailla, mainostetaan, että jo 4 päivää ennen oletettua kuukautisten alkamispäivää. Suosittelen sitä ei-digitaalista clearblueta. Itse negailin sen haamuni jälkeen vielä...
  17. T

    *Helmikuun hurmaajat elokuussa*

    jippii! Np-ultra takana, viikoiksi varmistuin 13 sijaan tasan 12, niskaturvotus 0,8mm ja kaikki hyvin! Kuinkakohan monta päivää menee ennen kuin taas alkaa pelkääminen, että onko kaikki hyvin masussa :)
  18. T

    lähes jatkuva kipu alavatsalla

    kävin äsken neuvolassa, sydänäänet kuuluivat hyvin, syke 150 (?). Heti sieltä lähdettyäni nuo aikaisemmin kertomani kivut kuitenkin alkoivat taas, mutta vähintään 10-kertaisina edelliseen verrattuna. Etenkin tuossa häpyluun kohdalla järkyttävää vihlontaa ja kipua. Kipu on myös jatkuvaa, eikä...
  19. T

    Onko joku saanut niin hailakan haamun raskaustestiin, että on melkein luullut kuvittelevansa sen?

    mulla oli niin hailakka plussa, etten itsekään tiennyt, oliko siinä oikeasti mitään vai ei. Myöhemmin osoittautui kuitenkin, että en nähnyt omiani. Nyt rv 10+1 :) Sitä minun haamujen haamuani sai tiirailla kaiken maailman valoissa, ja jossain harvoissa ja valitussa asennoissa näkyi se...
  20. T

    lähes jatkuva kipu alavatsalla

    saako neuvolassa käydä vaikka ihan vaan kuuntelemassa sydänäänet (jos edes tässä vaiheessa vielä kuuluvat muulla kuin ultralla..), rauhoittaisi kovasti mieltä. Vai täytyykö sitäkin varten varata aika?

Yhteistyössä