Hakutulokset

  1. O

    Kiva!!! Anoppi ei tuu ristiäisiin viikonloppuna JOS...

    heh paitsi muistuu mieleen ristiäiset jossa pappi kastoi lapsen kahdella eri nimellä joista kumpikaan ei mennyt oikein ! sitten lopuksi lapsen isä yski et josko otettas se nimi viel kerran oikein..
  2. O

    Kiva!!! Anoppi ei tuu ristiäisiin viikonloppuna JOS...

    outoa et anopeilla on nuin paljon sanomista! meän suvussa ei oo tapana kyllä kenenkään ääneen kommentoida nimivalintoja tai muutakaan kasvatukseen liittyvää, vaan kunnioittaa niitä mitä vanhemmat haluaa.. jos joku kieltäytys tulemasta nimen takia, niin jäisin varmaan ihan sanattomaksi.
  3. O

    Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

    kiitos =) just eilen illalla tästä puhuttiin miehen kanssa ja mietittiin et kuinka tässä vielä käy.. ehkä se että ollaan puhuttu asiasta varmaan vuosi, mutta aina vähän vitsillä kuitenkin. niin piti ihan painottaa et ootko nyt tosissas _ihan_ oikeasti. oon aika käännynnäinen ja melkeen...
  4. O

    Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

    hei olen uusi täällä.. ! sattui pari vahinkoa tälle kuulle ja siitä se ajatus sitten lähti.. jos niin voi sanoa. tajusin et oikeastaan se ois aika hyvä hetki saada uusi elämä kun mieskin melkein nimiä miettii. en usko että vielä olen kuitenkaan raskaana, mutta selvinnee ennen joulua...

Yhteistyössä