Hakutulokset

  1. O

    Elina Nurmi erosi :(

    mua ei henkilökohtaisesti tuon Elinan ero kiinnosta, mutta miksi käy niin että ensin seurustellaan monta vuotta ja heti kun syntyy lapsi niin erotaan.. :/
  2. O

    N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

    onnea kihloista ! :flower: mä taas näin painajaista et menin naimisiin kadulla jossain vanhassa ja kuluneessa viininpunaisessa mekossa.. hrr. mä palasin viimein tietokoneelle kahden viikon tauolta, eli joulureissulta omien ja miehen sukulaisten ja kavereiden luota kahdesta eri...
  3. O

    Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

    hei taas ja hyvää uutta vuotta samoin kaikille ! saatoin hieman pudota kun selasin parin viikon sivut läpi, et kenelle kävi kuinkakin. :xmas: mulla oli tosi pitkä ja raskas loma kun piti käydä eri paikkakunnilla omien ja miehen sukulaisten ja kaverien ja kaikkien luona. mutta se ei tosin...
  4. O

    N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

    Haa, listoilla. No mulla alko juuri toinen yrityskierros.. eli saan jännittää tammikuun puoleenväliin asti ennenkuin saan oikeasti toivoa olevani raskaana. No tulee vielä tää uusivuosi mentyä siis mökille riekkumaan ja olemaan kavereiden kanssa ja jouluna tyydytään vielä ihailemaan tuttujen...
  5. O

    Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

    voi ei.. erehdyin katsomaan kaverin vauvakuvia facebookista ja en tiedä miten malttaa odottaa et joskus saa oman. huoh. ehkä ensi syksynä.. se olis kyllä kovin kiva ajatus.. melkein jännittää taas ens kuukausi.
  6. O

    Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

    onnea kaikille jotka on päässyt plussan puolelle. =) mulla alko kierto alusta ja oikeastaan nyt pääsee vasta eka kuukautta oikeasti yrittään, joten en pahoittele tätä ollenkaan. ja selkeni uudenvuoden reissu mökille samalla. harmittaa vaan et minne meidän kissavauvan laittaa siksi aikaa, se...
  7. O

    Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

    kiitos selvennyksestä. hirveästi triviaa tiedettävänä.. :)
  8. O

    Mitä ostaisit lahjaksi siskosi 17 ja 18 vuotiaille lapsille?

    Mä en ainakaan oo koskaan tykännyt saada dödöä lahjaksi, mutta esimerkiksi body shopin tuoksusaippuat on ihania. Tosin ne myös maksaa aina paljon :/ Anttilasta saa myös melko uusia dvd leffoja aika edullisesti. itse himoitsin sieltä Marie Antoinettea, maksoi n 7 euroa. Siis yhteiseksi...
  9. O

    Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

    yp, julkinen terveydenhuolto on niin vaikeaa. en voi käsittää miksi pitää olla todella sairas tai neljättä päivää kitistä ennenkuin joku tutkii. Luulis et ne pääsis helpommalla jos tsekkais vain vähän sairaat kuntoon heti, eikä oottas et niissä on paljon hoidettavaa.. Niin paljon sullakin sit...
  10. O

    Jokos ne 4-vuotiaiden poikien lahjat ostettu?

    Natsku: mikä on tekninen alusasu? joku kuosi vai..? Kivaa kuulla mitä neljävuotiaat saa. Pitäis keksiä kummipojalle jotain pientä kivaa ja tää kummitäti on ihan hukassa et mitä sen ikänen juuri nyt voi haluta! Onko esim. värityskirja tai muovailuvaha ihan out? Itse tykkään...
  11. O

    En vaan keksi!! Lahjaideoita pojille?? (9,10 ja 13v)

    leffaliput on varmasti hyvä valinta !
  12. O

    Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

    heh.. kiitos myötätunnosta. ehkä oon miettiny näitä vähän liikaa jo :xmas: ja tervetuloa uudemmille myös. ja tälleen offtopic: kävin tänään jouluostoksilla enkä keksi neljävuotiaalle pojalle mitään pientä kivaa.. kummilapsi kyseessä. nähdään niin harvoin etten edes tiedä lempihahmoista tms...
  13. O

    Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

    oi kamala..kuten sanottu oon ihan viime viikkoina tutustunut tähän netin vauvamaailmaan. eka tuntu tosi siistiltä ja ihan mielissäni mietin kaikkia, mut vähitellen alko tuleen vasta kaikki blogit keskenmenoista ja yrittämisistä ja lasten sairauksista.. ! miten ees uskaltaa haluta lasta kun...
  14. O

    Mitä ootte ostanu miehellenne lahjaksi?

    mä haluaisin löytää miehelle jonkun korun, tällä hetkellä ehdolla ois kalevakorun ratsumies-rannekoru. http://www.kalevalakoru.fi/korut/kuvasto/rannekorut/6760/3 en vain tiedä onko ihan oman tyylinen, mutta miehille on vaikeaa löytää hyvännäköstä korua! ehdotuksia jos tiedätte !
  15. O

    N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

    onko teillä jo ennestään lapsia vai ensimmäistä? millasissa elämäntilanteissa jos ikää on se noin 20, onko moni ihan opiskelija? ..oi voi pitäsköhän mun lukea ketju läpi et tietäsin missä meette, on vaan jo aika pitkä ! mä just mietin eilen tos ulkona et ois aika villiä et joku naapurin nainen...
  16. O

    N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

    virus? ei kuulosta kivalta :| harmillista jos vielä ei enempää kerrota. niin ja en ole aikaisemmin täällä ollut, oon vähän pihalla näistä keskusteluiden etiketeistä vielä.. mut olen noin 20-vuotias, vähän yli, ja ensimmäistä lasta, ihan eka kertaa kokeilemassa. en siis oo vielä nähny...
  17. O

    Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

    Sunnuntaita Onko siis niin että jos ovulaatio on jo mennyt, ei tälle kierrolle oo enää mitään tehtävissä tässä suhteessa? kierto on mulla tosi säännöllinen, melkeen kellontarkka, ja alkaa taas alusta ens viikon lopulla. Vaikeaa tässä on että missä vaiheessa pitää lopettaa täysin viinin...
  18. O

    Nännilävistys ja imetys

    mäki oon miettiny tätä ! kiva et joku tietää. :) mulla tosin on ollut koru pois jo pari vuotta, mutta ehkä hieman arpeutunut.. no toivottavasti. sitten kun aika joskus sellaiselle on..
  19. O

    Uskaltaako pillereitä enää syödä?

    kaveri 22v on sai aivoverenkierron häiriön näemmä epillereistä ja tulpan taas sai alle 30v sukulaisnainen. mutta tunnen myös sata naista ketkä ei ole mitään ongelmia saaneet. eli aika yksilöllistä. nuiden kummamkaan kohdalla ei tulppahistoriaa ole suvussa.
  20. O

    Joululahjoista, mitä toivoisit?

    mä oon sanonu miehelle et haluan siltä jotain, mitä ei muilta voi saada. en siis esim kodinlaittoon liittyviä kamoja, vaan pienen korun esimerkiksi. en siis tarkoita mitään kallista, mutta jotain johon liittyy ajatusta. ja ongelma onkin mitä itse vastavuoroisesti keksin hänelle..

Yhteistyössä