Hakutulokset

  1. Ihaa82

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

    God Morgon... Mulla on ollut ruokavalion suhteen tosi hyvä viikko, mut tuntuu et flenskan jälkeen ei oo aineenvaihdunta vielä hyrähtänyt käyntiin. Eli pudotusta -200g!! Ei vatsa toimi edelleenkään kunnolla, hemmetti! No nyt taas sit uutta punnitusta kohti. Seuraavan punnituksen jälkeen...
  2. Ihaa82

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

    No täälähän on ollu säpinää, wau! Tervetuloa kaikille uusille, ja erityinen HURRAA huuto Mariah33:flower: Mulla on nyt varmaa tosi vähänen pudotus tai ei ollenkaan. On meinaan nyt dpo1 tai 2 ja voi ristus ku oli kipiä Oili! Maha ku potkupallo ja ei toimi kunnolla. Ehkä tää tästä.... Nyt...
  3. Ihaa82

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

    Merope Mä en tiedä onko siinä mitään rajaa, jos progesteroniarvo on viiterajojen sisällä. Mulle se lapsettomuuslääkäri sanoi silloon ku esikoista tehtiin, että - jotta voidaan olla varmoja ovulaatiosta ja hyvin toimivasta keltarauhasesta, on arvon oltava 7-8pv ovulaatiosta 25 tai yli...
  4. Ihaa82

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

    Itellä oli tänään 99,5kg. Eli pieni pudotus on vielä tapahtunut! Mua vaan nyt joku turvottaa, en tiedä onko lähestyvä Oili vai mikä, mut en oo päässy kunnolla "tyhjentämään" Ja sitten, se meidän lääkäri soitti. ELikkä kun se progesteroniarvo oli sen 18, niin mulle määrättiin nyt lugesteron...
  5. Ihaa82

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

    Loistavaa SalVe :flower: Fitfarm on huippu!!
  6. Ihaa82

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

    Joo, tehdään niin.... Katotaan mitä saadaan aikseksi!
  7. Ihaa82

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

    Hyvää viikonalkua ! Mariah33 Loistava tulos, ja saatkin olla ylpeä!! Se fiilis on ihan käsittämätön:flower: Täälä toivutaan vielä viimesiä siitä viime viikon megalunssasta. Mutta paino on mennyt alas, nyt siis 99,7kg! JEEEEE, kaksnumeroinen alku, ihanaa! Nyt ajattelin alottaa tällä...
  8. Ihaa82

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

    Do dii..... Tervetuloa uusille, kivaa kun on muitakin pudottajia! Toivottavasti pian lähtee painot hyvään nousuun, if you get me??:laugh: Täälä elämää suurempi flenska päällänä, oon ollu ihan vuoteen omana, kun sairastan astmaa ja nyt sit varmaan 10vuoden tauon jälkeen päätti mennä flenska...
  9. Ihaa82

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

    Kyllä vaan.... Nyt lähtee, maltillisesti, mutta alaspäin. :attn:
  10. Ihaa82

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

    Sekavaa huomenta! Noniin, nega taas testattu aamutuimaan, nyt on about dpo11. En usko sen muuksi muuttuvan, varsinkaan kun sain tänään vastauksen S-Prog kokeesta. Arvo oli 18!!! Luteaalivaiheen viitearvot on mehiläisen sivujen mukaan 12-69. Että aikasta alakantissa, vaikka viitearvon sisään...

Yhteistyössä