Hakutulokset

  1. Ihaa82

    Clomittaret 2015

    Viikonalkuja kaikille.... Mä testasin eilen, ja sain testiajalla näkymään viivan, mitä ei tarvi tiirailla, näkyy kauempaakin, ja vahvistui kuivuessaan. Mut ku en osaa sanoa onko väriä!! Et toi Davidin puikko antaa kyllä törkeetä viivanpaikkaa. Eilen on dpo 10 ja 11,5pv pregnylistä, ku illalla...
  2. Ihaa82

    Clomittaret 2015

    Joo, mä meinaan kans poiketa tavoistani enkä testaa... Mä oon yleensä alottanu dpo8, mut nyt en halua nähä sitä plankkoa, tai pregnylin huuruja ja innostua.... Tai pakko vissiin keskiviikkona et saan lopettaa luget, mut ennen sitä...
  3. Ihaa82

    Clomittaret 2015

    kirpsakka dpo7-8.... Täälä mä töissä räjähtelen porukoille, vaikka meillä on tosi mukava tiimi ja nähään vapaa-ajallakin yms... Ja tottapa yk miehistä meni heittämään et ootko raskaana, kiljuin vaan et no en oo.... Tietää kyllä meidän historian esikon kohdalla!!
  4. Ihaa82

    Clomittaret 2015

    Viikonlopun alkuja kaikille!! Maaliskuun aurinko Olipa laihoja uutisia.... Onko 3 tabletilla tarkotus yrittää 1 kierto? Mikäs sen jälkeen on edessä? Mihailija Oon ihmetelly tässä kans ku luin tosta sun oireettomuudesta, et vaikka pistin pregnyliä ja on 2 munasolua ollu, niin mulla ei oo...
  5. Ihaa82

    Clomittaret 2015

    Mikäs on Hannuliini tilanne? Onko vahvistunu? Maaliskuun aurinko Toivottavasti sielä joku solu ottaa kasvuspurtin ja pääsis ees yrittään... Se vi....taa ku oravaa jolla on käpy jäässä jos ei oo ees mahista ja venataan vaan mensuja,et ehkä seuraavassa.... Toivottavasti pääsette yritykseen...
  6. Ihaa82

    Clomittaret 2015

    Hannuliini Wau, eikös 5000yksikköö oo se varoaika 10pv? Jännää.... Positiivista on se että jos se vahvistuu, niin sit on kyseessä oikea plussa. Jännää.... Onko mitkä olot? Mitäs muille kuuluu? Itellä ei mitään muuta mainittavaa, muutaku et toi maha oli illalla taas niin outo. Turvotus nousi...
  7. Ihaa82

    Clomittaret 2015

    Näköjään käytäntö vaihtelee vähä... Mut mä oon aina halunnu tietää. Mulla nyt eka kierto clomeilla, ja en osaa sanoa luontaisesta luteaalista, ku luget mukana. Ei tuu läpi, tai ei ainakaan tähän mennessä oo tullu kertaakaan. Mut hormonittomassa kierrossa mulla on luteaali 14pv. Nyt dpo4...
  8. Ihaa82

    Clomittaret 2015

    Alkavaa viikkoa kaikille..... Kirpsakka Onko sulta ikinä otettu tota progekoetta? Multa otettu monta kertaa, toki yksityisellä, ja mun pyynnöstä, mut ei ne ikinä hanttiinkaan oo pannu. Aika jännä jos ei oteta, ja silti laitetaan clomit kouraan :) hannuliini Mitkä on tän päivän olot...
  9. Ihaa82

    Clomittaret 2015

    Tervetuloa Kirpsakka, ja Onnea Enkelille mikäli oikeen ymmärsin :) Täälä taas töissä koneen ääressä, ja aivan liikaa vaeltelen keskustelupalstoilla lukien clomeista yms... Mut oon kuitenkin huomannut että ihan niin resseissä en oo ku oon joskus ollu, ehkä mä luotan et jos tää clomittelu ei...
  10. Ihaa82

    Clomittaret 2015

    Onnea ultraan, tuuha kertoon mitä sielä sanotaan. Mä lähen nyt "lounaalle"...
  11. Ihaa82

    Clomittaret 2015

    Pisamapeikollahan hieno ovisplussa, etköhän lykkää Terojen alotusta muutamalla päivällä, toihan nyt ainakin näyttäs siltä et LH syöksy on tullut, ja jos sieltä munasolu sit jostain piilosta vaikka irtois. Miihailija, miksi sulle piikitetään Menopuria? Mullahan piikitettiin silloon 2009 ku...
  12. Ihaa82

    Clomittaret 2015

    Moikka! Hannuliini, mulle sanottiin et jos ei siittiöissä oo mitään vikaa määrällisesti tai laadullisesti, niin voi joka päiväkin paukuttaa. Mut jos on vähä jotain niin joka toinen päivä/ tai niin et ne pari "otollisinta päivää niin et eka aamulla, ja sit sen tokan päivän illalla, eli niinku...
  13. Ihaa82

    Clomittaret 2015

    Maaliskuun aurinko Tosi hyvä tulos, ja toivottavasti ne oireetkin olis nyt sitä, eikä vaan sitä normisettiä. Ootteko muuten ajatellut sitä, et kun aina puhutaan siitä et no sen vaan tietää kun on raskaana? On monilta sellasiltakin kuullu jotka on pidempään yrittäny. Mä en uskonut silloon...
  14. Ihaa82

    Clomittaret 2015

    Viimenen Clomi napattu eilen ja nyt sit katotaan sunnuntaina (kp12) onko mitään efektiä tapahtunu... Tulee mahtavat ruokikset ensviikolla, ku isäntä tekee vuorotöitä, ja mä pelkkää päivää. Noh.... Lounastunnit on sitä varten sit ensviikolla :) Laihtuukohan sitä :) Just tänään kuuntelin kun...
  15. Ihaa82

    Clomittaret 2015

    Moikka... Oon seikkaperäisesti kirjotellut vähän sielä ja täälä, ja ajattelin nyt että kun ensimmäinen clomikierto ever on nyt meneillään, niin täältä voisin saada vähä helpotusta tähän tiedon ja kysymysten tulvaan, mitä päässä pyörii. Jos kelpuutatte mukaan ? Taustasta sen verran, että...
  16. Ihaa82

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Moikka. Tää ei oo kauheen aktiivinen ketju, mutta osaako joku sanoa mulle jotain :) Eli sain tänään tuloksen S-AMH ja se on 2,4! Oon 32 ja pikkukakkonen ois toiveissa. Osaako joku sanoa mitä tuo arvo meinaa? Nettiä selatessa tulee hulluksi, ja ne viitearvot on sielä tosi sekavasti...
  17. Ihaa82

    progesteroniarvosta

    Moikka. Mulla oli juuri kanssa kyseinen kontrolli, ja sitä on mitattu useampaan otteeseen tässä vuosien mittaan. ( Inssillä tyttö 08/10) Ja nyt kun on toinen lapsi ajankohtainen, tai ollut jo hetken, niin noita arvoja seurataan taas. Mulle on sanottu että arvo on paras ottaa 7-8pv...
  18. Ihaa82

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Jomppe: Mitä se sun arvo oli? Jos saan kysyä... Oon ihan fanaattinen noiden arvojen kanssa, kun iteltäki niitä on otettu!
  19. Ihaa82

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Oaaankohan edes ladata tätä.... Tässä apteekin oma kuivana.... Kyse on jo viimekierrosta, mutta mua vaan niin häiritsee et näkeekö kukaan muu tossa mitään, ja antaako apteekin omat tälläsiä?? Apteekin kuivana 20140926 202248
  20. Ihaa82

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

    Heippa pitkästä aikaa.... Turkin reissu takana ja oli kyllä hyvä päästä hetkeksi pois täältä rentoutumaan ja vaan olemaan. Paino pysyi todella hyvin kurissa, eilen aamulla paino 99,8kg eli todella vähä tuli lisää ja sekin näyttäs tällä hetkellä olevan tilapäistä, mutta laitetaan tuo nyt...

Yhteistyössä