Hakutulokset

  1. Ihaa82

    Clomittaret 2015

    Moi, Amouret Toivottavasti pian pääset kiinni clomeihin, tuo tuhruttelu on kyllä sieltä ja syvältä. Sit miettii et mikähän kp nyt on ja kaikkee et ni mistä se nyt sit laskettiinkaan yms... kirpsakka Alota terot ku plussasta on 3 vuorokautta. Näin mulle on aina sanottu. Sit ei pitäs olla...
  2. Ihaa82

    Clomittaret 2015

    Moikka. Tervetuloa uusille! Tää on välistoppi matkalla siihen parhaaseen palkintoon. :) Itellä ei hajuakaan kiertopäivistä, mutta ovis on ihan juuri, sellaset jomot on alavatsalla. EN halua liikaa laskea, enkä suunnitella. Sovittiin ukon kanssa että joka toinen päivä taktiikalla mennään ja...
  3. Ihaa82

    Clomittaret 2015

    Hei pitkästä aikaa... Nyt on loma lapissa vietetty, ja tuli kyllä tarpeeseen. Alkoi vuoto sinä päivänä ku lähettiin takas, eli kierron pituus nyt taukokierrolla hurjat 23!! Mä en ymmärrä miksi mulla on oma kierto lyhentynyt 4-5pv viime elokuusta. En jaksa uskoa et jos ovis on kp8-10 niin et...
  4. Ihaa82

    Clomittaret 2015

    kirpsakka, mä odottaisin siihen et kp35 tulee täyteen ja sit käynnistäisin primoilla. Vai olitko ajatellut syödä useamman kierron pillereitä? Mullahan on nyt sit se välikierto.... Ja tänään kp7 ja juuri niinkuin aikaisemmissa kierroissa ilman clomeja niin limat alko tänään, jo muutaman...
  5. Ihaa82

    Clomittaret 2015

    Täälä tyylipuhdas nega apteekin omalla dpo12. Eli taukokierrolle lompsis :) :(
  6. Ihaa82

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    20150308 092531[1]"]20150308 092531[1][/URL] Onko kellekkään muulle käyny näin? Tää on 15 minuutin kohdalla. Negahan tämän varmasti on, mutta ei oo kyllä ikinä käyny näin. Voiskohan tästä reklamoida? DPO 10 testinä Promatris One Step, herkkyys 25!
  7. Ihaa82

    Clomittaret 2015

    Sain kun sainkin tohon ylös sen linkin....
  8. Ihaa82

    Clomittaret 2015

    Hei taas ja mahtavan aurinkoista alkuviikkoa kaikille. Mä sit oon masistellu koko viikonlopun. En tiä onko muilla tälläsiä, mut mulla tulee aina kun aurinko tulee esiin keväällä, niin mulla menee pari vko totutellessa taas tähän valon määrään. Mies on ollu nyt töissä 14pv putkeen...
  9. Ihaa82

    Clomittaret 2015

    Hyvää viikonloppua kaikille clomittarille, tää lähtee nyt viettämään laatuaikaa tyttären kanssa, kun isäntä on koko vkl töissä ja liesussa. Aurinkoista viikonloppua toivoo Ihaa
  10. Ihaa82

    Clomittaret 2015

    Kirpsakka, oottehan ollu korkkarit katossa kuitenki? Mulle se ensimmäisen hoidon tehny lääkäri sanoi, et ne testit on vähä niin ja näin ku on hormoneista kyse. Eli voit ihan hyvin ovuloida vaikka et sitä plussaa saisikaan, kun kuitenkin on nuo horkut. Ja se että et saa positiivista tulosta, ei...
  11. Ihaa82

    Clomittaret 2015

    Nuttunen Nythän ovistesti näyttää kyllä varmasti positiivista, kun olet pregnylin tuikannu. Samoin raskaustesti. Pregnylin sanottiin mulle ainakin varmistavan munasolun irtoamisen, ja loppuun kypsyttämisen. Ihaa82
  12. Ihaa82

    Clomittaret 2015

    Tiistaita vaan kaikille... Nyt Nuttunen sit vaan korkkarit kattoon :) Toivottavasti palkinto odottaa parin viikon päästä. Pisamapeikko, varmasti turhauttavaa, jos ei kerran oo mitään millä yrittää(eli ikinä ei munista löydy), niin sit vielä pitää syödä turhia kierroksia clomeja. Täälä...
  13. Ihaa82

    Clomittaret 2015

    kirpsakka, noi ovistestailut on mun mielestä kyllä niin sanonko mistä... Siis oikeesti, ei voi lasten teko olla viivojen kyttäystä, vaikka itekki kyllä oon himotestaaja sit raskaustesteillä. Nyt siihenkin tän tahkoomisen myötä kyllästynyt kylläkin. Miehen kanssa puhutiin, että enskierto mikä...
  14. Ihaa82

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    hannuliini, oireiliko sun Endo mitenkään? Yhteen mitään mikä ois saanu epäilyt heräämään?
  15. Ihaa82

    Clomittaret 2015

    Zemiä pisamapeikolle!!!! :flower:
  16. Ihaa82

    Clomittaret 2015

    hannuliini Pahoittelut endon löytymisestä, ja taas onneksi löytyi niin ei turhaan tarvi itseään kiduttaa, jos se estää onnistumisen. Silverlining in everything-ajattelua :) Voimia toipumiseen ja hyvää jatkoa jos täältä siirryt pois :flower: Mun oma tarina eiliseltä.... Myoma mikä viime...
  17. Ihaa82

    Clomittaret 2015

    Mulla on tänään 14.30 folliultra, ja saa nähä onko mitään vastetta. Viimekierrossa ovis oli kp15-16, ja oli tosi turpee olo muutamaa päivää ennen. Nyt sit vaan aamulla hulahti alakertaan liukkaan kelin varoitus ja ei mitään oloja muuten. Siksi vähän skeptinen. Ku ei nippaa ei turvota ei...
  18. Ihaa82

    Clomittaret 2015

    Mitäs tänne kuuluu jengille? On vähä hiljasta.... Mulla aika matelee, huomenna on folliultra, sittenpähän näkee onko tähän tokaan kiertoon tulossa mitään. Ei yhtään kyllä nippaile tai tunnu missään, et en oikeen tiedä uskoakko/toivoakko vastetta. Oli se hirvee flenskakin jne... ihaa82
  19. Ihaa82

    Clomittaret 2015

    Heippa kaikille, tervetuloa uudet. Pahoittelut Enkeli ja kirpsakka, kun sen plussan saa niin tuota ei enää kenellekkään toivoisi. Mutta etteenpäin, ainakin jotain tapahtuu! :flower: Täälä on ollu vähä hiljasta, toivun tästä mikälieflunssakuumenivelsärkytaudista.... Eilen kuitenkin otettu...
  20. Ihaa82

    Clomittaret 2015

    No voi jehna.... Onhan toi nyt ihan selvä viiva! Verikokeeseen mars :) :) Eipä tarvi pähkiä.... ZEMIÄÄ!!!! Mä tein illalla apteekin omalla negan dpo12. Lopetin luget niin et en tänään laittanu. Ne nyt oli muutenkin sellaset et lääkäri sano et jos niitä on niin voit toki käyttää, mut ei oo...

Yhteistyössä