Hakutulokset

  1. P

    Onko RAHA ainut arvo tässä yhteiskunnassa?

    Kun on rajalliset resurssit niin on määriteltävä millä perusteilla sitä jaetaan. Politiikan yksi tärkeimmistä tehtävistä taitaa olla se rahan jakaminen ja kerääminen yhteiskunnalta/yhteiskuntaan. Puolueilla on omat arvonsa joiden huomioonottamista ne ajavat. Kun haluat vaikuttaa, liityt...
  2. P

    sossu

    Eipä tullut silloin köyhänä mieleen tulla tänne avautumaan edes nimettömänä, se oli jotenkin niin häpeällinen tilanne vaikka itse tunsi ettei olisi voinut toimia toisin. Mutta, helpotti täälläkin kun hoidettiin asia kerrallaan. Juu, ja se säästäminen, se auttoi todella paljon. Marjoista en tiedä...
  3. P

    sossu

    Ei täällä yleensä dissata jos sairauden tms takia ollaan luukulla. Laiskuus ja holtiton käytös kyllä saa palautetta. Joo ja olen itsekin viettänyt unettomia öitä rahattomuuden takia mutta luukulla en ole käynyt.
  4. P

    Sain tietää, että tapailemani mies on käynyt huorissa. Ennen mua kylläkin, mutta...

    Ap tää on kyllä ihan sun omantuntosi asia mitä hyväksyt toiselta. Täältä tulee perusteluja puolesta ja vastaan, mutta itse tiedät parhaiten.
  5. P

    On väärin

    Tuota sun kommentointia seuranneena vähän odottelinkin että eikö aleta rajoittamaan jo..
  6. P

    Sain tietää, että tapailemani mies on käynyt huorissa. Ennen mua kylläkin, mutta...

    Seksi..tai sanotaanko rakastelu on kuitenkin niin intiimi ja varovainen asia etten itse voisi olla sellaisen kanssa joka on maksanut siitä. Vaatii todella syviä tunteita jotta kykenen seksiin jonkun kanssa. Et ole nipo, et ollenkaan.
  7. P

    Karkkia diabeetikolle

    Kiitos vastauksista. Ehkä tyydyn punnitsemaan tuon määrän ja tummaa suklaata se todennäköisesti tulee olemaan. Ei ole ylipainoa yhtään ja siksi keljuttaa tuo 1800 kalorin raja, kun olen kuitenkin tottunut syömään reippaasti ja se kuluu liikunnalla pois. Mutta, mieluummin näin - koetan välttää...
  8. P

    voiko omppusiivuja pakastaa???

    Oletko muuten koiettanut kuivata niitä, kastat sitruunamehussa ja sivelet hunajalla ja sitten kuivuriin? Tulee hyvää ja ei säily kauaa... siis kun syödään samantein veks :)
  9. P

    Karkkia diabeetikolle

    Heissan, eli nyt kävi niin että sain RD diagnoosin viikolla 12+risat. Paastoarvo koholla hikiset kaksi kymmenystä. Luin juuri HUSin ohjeista että karkkia sais syödä noin 20g viikossa ja koska karkkipäivä on nyt lähellä, niin vastuullisena tulevana vanhempana mietin mistä sais sitten parhaat...

Yhteistyössä