Hakutulokset

  1. R

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Nöhvi voipi olla, jos vaikka ensi kierrossa sitten alkais testimään 2xpv. nyt on onneksi tikku varastot täynnä ja saa taas alkaa pissimään tikkuihin ah ihanaa :laugh: hentunliisa ihanaaaaaaaaaaa!!!!!! paljon onnea plussasta ja paljon vauvaliimaa pienelle mukaan :heart: diiselikissa :hug: häntä...
  2. R

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Tähtitaimi Kyllähän se meinaa olla molemminpuolista pakkopullaa aina välistä, mutta kun on pakko niin on pakko, eikä onneksi tarvi ottaa joka kerta pitkän kaavan mukaan :laugh:
  3. R

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Oh ihanan paljon on plussia kertyny helmikuulle, paljon onnea plussan saaneille!!! :heart: toivottavasti tulee vielä paljon lisääkin :) anu84 jännityksellä olen kyllä seurannut sinun tilannettasi kun on niin jännä :popcorn: Olen ihan sitä mieltä että olet raskaana ja testi ei vain ole sitä...
  4. R

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    anu84 toivotaan että viivat vahvistuu ja on ihan sitä itseään eli pikku masu-asukki siellä tarraa itseään lujemmin kiinni :popcorn::heart: murunmamille tsemppiä oviksen "hoitoon" ja siitä piinapäiville ;) saraheinä onneksi olkoon plussasta :flower: toivottavasti me muutkin sitten perässä...
  5. R

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Heissan naiset! Paljon onnea nellinu plussasta :flower::heart: meaminnis toivotaan että olis vaan olleet valemenkat ja nega muuttuis olussaksi :popcorn: toiveikas84 viivoille vahvistumista puuuuh++++:whistle: Hömpi Paljon onnea!! Oliko sulla jotenki niukemmat menkat viimeksi? Minulla...
  6. R

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Ja näinhän tässä sitten kävi että täti punainen kurvasi paikalle vieden ne loputkin toivon rippeet mennessään : / Eli mulle voi päivittää kp 1/ 30-34. Mutta jotakin hyvää eli kierto oli tasan 30pv ja luteaali vaihe (kirjoitinkohan oikein?) ovis oireista ja plussasta 14pv joten sain kuitenkin...
  7. R

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    tervetuloa salasein :wave: hentunliisa ja murunmami :hug: hömpi olen todella pahoillani puolestasi, miehet ei tosiaan ilmeisesti osaa ymmärtää kuinka henkisesti raskasta on kun toinen yhtäkkiä muuttaa mieltään. iso :hug: nellinu ehkäpä siellä masussa jotakin tapahtuu vaikka vuotoa onkin...
  8. R

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    pikaisesti: eilen kauheat kivut vasemmalla puolella ja saatu vahva ovisplussa, joka hyödynnetäänkin sitten perusteellisesti :D ihmettelen vain että toissa päivänä vielä hyvin hailea viiva mutta eilen vahvempi kuin kontrolli viiva ja kivut päälle. Voikohan ovis tikkuja osata käyttää väärin :laugh:
  9. R

    **Plussataan yhdessä ennen kevättä**

    Miinä iso :hug: :(
  10. R

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    MeaMinnis, Toiveikas84 ja hentunliisa onnea oviksen hyödyntämiseen ;) _Lumi_ Parantumisia :hug: kiukuttelija toivottavasti hiiva lähtee hyvin äkkiä :hug: MyDream toivotaan että se nega muuttuu positiiviseksi :) Nyt on mennyt tämä eukko kyllä aivan sekaisin! Ensin oli ne huikeat ovis...
  11. R

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Tervetuloa uusille ja paljon tärppi onnea :wave: Nyt pieni ällövaroitus tähän alkuun :) Elikkäs mulla on menossa nyt kp 15/30-34 ja tänään tuli ihan kaameita limaklönttejä pyyhkiessä ja vatsaa kipristää ja kramppaa oikeasta munasarjasta ja alavatsasta! Mitä ihmettä, vaikuttais ovis...
  12. R

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Krumeluu joo täytyyhän se kiinni laittaa ettei karkaa, kun tuo minun mies ei ole siitä aktiivisimmasta päästä makkarissa. Sille riittäisi varmaan korkeintaan kerran viikossa peittojen heiluttelu, niin sitä pitää vähän ponnekkaammin suostutella :laugh: Vaikka nyt yrityksen aikaan on ollut vähän...
  13. R

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    halaus negan saaneille ja uuteen kiertoon joutuneille :hug: Shantimaria Meillä mies kulkee vähän väliä reissuhommissa, ja useimmiten reissussa ollaan maanantaista perjantaihin ja tätä voi jatkua monta kuukautta putkeen. Itse en sitä niinkään koe enää raskaaksi kun olen ehtinyt jo ennen lapsen...
  14. R

    **Plussataan yhdessä ennen kevättä**

    Pipsanpippuri Paljon onnea ja tarrasukkia pikkuiselle matkaan!!!! :flower: Miten tämä odottavan aika voi olla näin pitkä? ja vaikka nyt tuntuu että oviksen odottelu on piinaavan pitkäveteistä mutta piinaviikot ne vasta helvetillisiä onkin :D pitäis ilmeisesti keksiä itelle jotaki rakentavaa...
  15. R

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Salamanterilla on kyllä hienosti viivat vaan vahvistunu, onneksi olkoon :flower: :) Murgu Luin tuota sinun tekstiä ja tuli kyllä semmonen fiilis että aivan kuin omasta suusta :laugh: NNÄ viivoja vahvistavia tuulosia, aika jännät hetket on käsillä ;) Omaa sen verran että nyt on mies...
  16. R

    **Plussataan yhdessä ennen kevättä**

    Fourth gift: kiitos :flower: Täytyy vielä kysyä teiltä viisaammilta, että koska aloitatte tikutuksen? Tätä on varmaan jo monta kertaa kyselty, mutta viime kierrossa tikut tulivat joskus kp 20 paikkeilla jolloin heti tietenkin piti pissiä tikkuun ja sain kaksi vahvaa viivaa-> touhut, ja heti...
  17. R

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Meillä oli synnytyksen jälkeen käytössä ehkäisynä kondomi ja kun "lisääntymislupa" mieheltä sitten lopulta tuli, jäi se kokonaan pois. Ehkäisyn aikana mies oli todella tarkkana sen kanssa että on varmasti suojattu ja nyt kuitenkin pyytää minua jäämään sänkyyn touhuilun jälkeen kintut kohti...
  18. R

    **Plussataan yhdessä ennen kevättä**

    Kiitos Pipsanpippuri=) Asiasta on keskusteltu pitkään ja hartaasti viimeisen vuoden aikana, ja oletin että mieskin on varma päätöksestään, koska olen moneen kertaan varmistanut ja suunnitelmat töihin paluusta ym raha-asioista tehty (minä siis vielä toistaiseksi olen kotona esikon kanssa)...
  19. R

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    heipä hei! Olen jo pitkän aikaa lukenut juttujanne ja jännityksellä seurannut sivusta kuka plussaa. Nyt vihdoin viimein uskaltauduin joukkoonne mukaan, jos vain minut huolitte Elikkäs Rusina2010 ja kp 9/30-34 yk 3.. Minä olen 23 ja mies 27,esikko 12/10, haaveissa olisi 2. lapsi. Tilanne vaan on...
  20. R

    **Plussataan yhdessä ennen kevättä**

    heipä hei! Olen jo pitkän aikaa lukenut juttujanne ja jännityksellä seurannut sivusta kuka plussaa. Nyt vihdoin viimein uskaltauduin joukkoonne mukaan, jos vain minut huolitte :wave: Elikkäs Rusina2010 ja kp 9/30-34 yk 3.. Minä olen 23 ja mies 27,esikko 12/10, haaveissa olisi 2. lapsi. Tilanne...

Yhteistyössä