Hakutulokset

  1. Välillä meren ja maan

    Kertokaa lapsistanne, jotka näkevät henkimaailmaan. Näkevät esim. edesmenneitä sukulaisia yms.

    Voin sanoa, ettei todellakaan ole :) Eihän siinä muuten mitään ihmeellistä olisikaan :)
  2. Välillä meren ja maan

    Kertokaa lapsistanne, jotka näkevät henkimaailmaan. Näkevät esim. edesmenneitä sukulaisia yms.

    Ja kerran sanoi, että musta tuntuu, että tänään mun ei kannata mennä pyörällä kouluun.
  3. Välillä meren ja maan

    Kertokaa lapsistanne, jotka näkevät henkimaailmaan. Näkevät esim. edesmenneitä sukulaisia yms.

    Eilen otin asian puheille vuosien jälkeen. Esikoinen muistaa hyvin että omisti sellaisen ystävän. Koska oli silloin ainut lapsi järkeili itse sen näin "mä olin varmaan yksinäinen niin tarttin leikkikaverin" Esikoinen on siis aika intuitiivinen niin kuin mäkin. Oli tässä viime keväänä...
  4. Välillä meren ja maan

    Kertokaa lapsistanne, jotka näkevät henkimaailmaan. Näkevät esim. edesmenneitä sukulaisia yms.

    No ainakin mä haluan usko että kuvitteli kaiken. Tosin ei siitä Hennasta haittaakaan ollut, lapsi leikki sen kanssa tuntikausia. Henna tuli oikeasti aina vasta yhden aikaan, koska siis kävi koulua ja tuli sen jälkeen. Ensimäinen outo asia oli se, että henna pukeutui aina siihen yökkäriin ja se...
  5. Välillä meren ja maan

    Kertokaa lapsistanne, jotka näkevät henkimaailmaan. Näkevät esim. edesmenneitä sukulaisia yms.

    Meidän esikoinen on aina ollut aika herkkä ja on aika intuiivinen ihminen muutenkin. Onneksi nuo höpinät hennasta jäi kokonaan pois silloin muuton yhteydessä. Se Henna oli meinaan joka päivä meillä ja joskus kuuntelin keskusteluja mitä lapsi kävi tämän hennan kanssa huoneessaan. Joskus oli...
  6. Välillä meren ja maan

    Kertokaa lapsistanne, jotka näkevät henkimaailmaan. Näkevät esim. edesmenneitä sukulaisia yms.

    yök, onneks en oo kattonu sellasta sarjaa. Henna lähdöstä on jo aikaa vuosia ja mitään muuta outoa ei lapset ole puhuneet. Ainut asia oli se, että esikoinen sanoi sillon pienempänä kun touhuilin keittiössä, että "Sä oot kyllä paljon kivempi äiti ku se mun edellinen" Oiskohan ollu sillon just...
  7. Välillä meren ja maan

    Kertokaa lapsistanne, jotka näkevät henkimaailmaan. Näkevät esim. edesmenneitä sukulaisia yms.

    Oli:henna oli tullut leikkimään koulun jälkeen, hennalla oli hassut vaatteet...voi kuvitella jos on ollut yökkäri ja henna ei saa tulla meille niinkuin oli jo aijemmin vanhemmalle tytölle sanonut,mutta en mäkään usko että se henna nyt ois mikään kummitus...joskus vaan noi jutut on aika...mystisiä.
  8. Välillä meren ja maan

    Kertokaa lapsistanne, jotka näkevät henkimaailmaan. Näkevät esim. edesmenneitä sukulaisia yms.

    Niin se onkin, kuten sanoin, että se varmasti oli mielikuvitusta. Oudoksi teki vaan se että samallainen tyttö ilmesty toiselle tytölle samanikäisenä, vaikka tästä ei oltu ollenkaan puhuttu. Mutta, mutta. Mulla ei ole ollut mielikuvituskavereita niin en niistä tiedä. Sakastinen ainakin olet...
  9. Välillä meren ja maan

    Kertokaa lapsistanne, jotka näkevät henkimaailmaan. Näkevät esim. edesmenneitä sukulaisia yms.

    Sillon kun esikoinen oli pieni, neljävuotias, hänellä oli näkymätön ystävä nimeltään Henna. Henna tuli meille aina "koulun" jälkeen leikkimään. Hänellä oli kuulemma aina yökkäri päällä. Hennalla oli perhe josta kaikki olivat kuolleet ja hennan talo oli mennyt rikki "mutta se oli sellanen puinen...
  10. Välillä meren ja maan

    Lapsella sormessa näppylä

    Tikku, pieni sellainen. Meillä oli kerran tytön sormessa.
  11. Välillä meren ja maan

    14 vuoden ikäinen raskaana

    Kyse on kuitenkin vielä lapsesta. En ainakaan itse voi puhtainsydämin sanoa että tollainen olisi hyvä juttu. Jos kyseessä olisi oma lapsi, ehkä keskustelisin pitkään abortista. Miettikää nyt, menee vielä neljä vuotta ennen kun on edes täysi-ikäinen....lapsuus kesken ja nuoruus tuskin alkanutkaan.
  12. Välillä meren ja maan

    Onko teillä kavereita jotka polttaa sisällä?

    Kuka nykyaikana edes viitsii enää moista harrastaa... tiettyä välinpitämättömyyttä sekin. Tosin jos ei ole lapsia niin se on eriasia.
  13. Välillä meren ja maan

    Olinko törkeä vieras?

    Mä oisin ne kakat pessy tai menny tekemään siksi aikka niitä talon emännän hommia kun se oisi ne pessy pois. Juntti mies sillä.
  14. Välillä meren ja maan

    Aikamoista menoa...

    Mut onneksi ei pudonnu lapsen päähän ja herätti Ailan lopullisesti ja suostu soittamaan apua. Muutenhan se anto Laten leikkiä johtojen kanssa ja riehua, mutta toi oli se viimeinen pisara...siinä elokuvassa.
  15. Välillä meren ja maan

    Onko "mr. Lothar" sinusta komea/seksikäs?

    No...ei mun makuun, mutta ilmeisesti monen muun =)
  16. Välillä meren ja maan

    Aikamoista menoa...

    jeps. Hyvästi on hyvästi sanottu.
  17. Välillä meren ja maan

    Oonko nyt hyvä äiti??

    En tiedä kun ei meillä noita lippuja taivaspaikoille oo...mutta varmaan kehtaa, muista sanoa et se on se piljetti jos muut ei huomaa muuten.

Yhteistyössä