Hakutulokset

  1. R

    Haluaisitko sinä antaa meille lahja-alkion?

    En osaa sanoa vielä tarkasti mitä kaikkea se vaatisi, mutta luulen, että hoito tulisi tehdä siinä hoitopaikassa, jossa alkiot tällä hetkellä ovat ja tulisi varmaan läpikäydä luovutussoluneuvonta jne. Käytännön asiat tulisi läpikäydä hoitopaikan kanssa, he osannevat neuvoa mitä kaikkea asiaan...
  2. R

    Haluaisitko sinä antaa meille lahja-alkion?

    Meille on tehty 5 icsi hoitoa omilla soluillamme, tuloksetta. Miehen syöpätaustan vuoksi kaikki omat pakkasessa olleet solut on nyt käytetty. Lääkärin mukaan myös minun munasoluissani olisi jotain "vikaa". Ainut mahdollisuutemme saada oma nyytti on saada jostakin lahja-alkio. Kysynkin nyt...
  3. R

    Onko teillä tutkittu alkion kiinnittymättömyyttä?

    Olisin kiinnostunut kaikesta tiedosta liittyen alkion kiinnittymiseen. Olen kuullut että esim. verikokein voidaan tutkia vasta-ainetekijöitä jne. Kertokaa kenelle jotain tutkimuksia on tehty, oliko apua raskautumisessa?
  4. R

    Onko heikoilla alkioilla mitään mahdollisuutta edetä?

    Kiitos, tuollaiset kokemukset antaa aina vähän toivoa =)
  5. R

    Onko heikoilla alkioilla mitään mahdollisuutta edetä?

    Meillä on meneillään alkioiden pitkä viljey ja 2. päivän viljelyn jälkeen alkiot olivat aika heikkolaatuisia. Onkohan näillä heikoilla alkioilla mitään mahdollisuutta edetä blastokystavaiheeseen, onko teillä muilla kokemuksia?<br><br>
  6. R

    Alkioiden pitkä viljely

    Mitä kokemuksia teillä on alkioiden pitkästä viljelystä? Siinähän on riski, että siirtoon ei päästä lainkaan, jos alkioiden kehitys lakkaa. Missä tilanteessa hoidoissa teille on tehty pitkä viljely ja tuottiko tulosta?
  7. R

    kk kierron kartoitus ja AVA tku

    Sama juttu. Emme menneet hoitoon sinne ensikäynnin jälkeen. Eka käynti oli täynnä kysymyksiä, joihin ei saanut kunnon vastauksia....myös rahastuksen maku jäi...
  8. R

    Luovutetut alkiot

    Kertokaa kokemuksia, jos olette käyttäneet hoidoissa luovutettuja alkioita. Oliko pitkä jono niiden saamiseksi ja miten prosessi muuten meni?
  9. R

    Turun Ava -klinikka ja Väestöliitto

    Kertokaa kokemuksia Turun Ava -klinikasta ja Väestöliitosta. Pohdimme tässä, kumpaan hakeutuisimme jatkohoitoihin. Meille tehty 3 icsi hoitoa julkisella puolella ja nyt siis siirryttävä yksityiselle puolelle.
  10. R

    Alkion laatu???

    Onnea sinulle Vieras2 :flower: ja kiitos! Numeroihin ei tosiaankaan kannata näemmä tuijoittaa.
  11. R

    Alkion laatu???

    Kiitos Ipu ja onnea sinulle plussasta! Lääkärit on joskus aika tyrmääviä, joten mulle viestisi antoi hyvän mielen ja toivonkipinän! Kaikki on siis vielä mahdollista niillä kahdella kaverilla, jotka kyydissäni nyt ovat =) <br><br>
  12. R

    Alkion laatu???

    Kertokaa, onko joku plussannut ns. "kehnommilla" alkioilla? Miten alkioiden laatuluokitus menee ja onko heikoimmilla toivoa, ovathan ne kuitenkin siirtokelpoisia....<br><br>

Yhteistyössä