Hakutulokset

  1. M

    kyselenpä minäkin: päivän ruoka ja päivän asu

    meillä päivällisestä vastasi mc donalds, tuli syötyä pitkästä aikaa purilainen . vaatteena tällä mutsilla taas jotkin karmeat, ikivanhat rytkyt: pitkä musta farkkuhame, mustat sukkikset, vihreä/viininpunaiset säärystimet, musta neulepoolo, mustat maiharit ja myrkynvihreä vakosamettinen...
  2. M

    onkos täällä ollut ikinä ketjua YLILUONNOLLISESTA?

    uskotteko? onko omia kokemuksia? itsellä on kokemuksia etiäisistä, lisäksi olen kuullut tyhjällä öisellä kadulla korkokenkien äänen, joka seurasi pitkän matkaa eikä kyse ollut omien askelten kaikumisesta koska jaloissani oli koristossut
  3. M

    kaurakeksejä aamupalaksi..

    kyllä, tälläiseen rikokseen syyllistyin tänä aamuna. oli kiire, en jaksanut tapella aamupalasta, kun migreeniä pukkasi päälle nuorin vaati aamutissiä & vanhemmilta muksuilta oli vaatteet hukassa.. joten annoin keksit käteen ja komensin autoon. yhden lapsen kanssa olisi kenties ehtinyt ja...
  4. M

    tulivathan ne lapsoset viimein virpomasta

    yhdeltä lähtivät, aloin jo epäillä että ovat liftanneet naapurikaupunkiin kerjuulle :D mutta sainpahan siivota rauhassa & leipoa pitkästä aikaa pitsaa, tosin epäilen että noille suklaanaamoille on turha tarjota ruokaa
  5. M

    no niin siskot. pinotaanpas mistä a. pidät ulkonäössäsi b. et pidä ulkonäössäsi

    johan on itsekriittistä porukkaa! :O itse olen varmaan epätyypillinen nainen, kun olen jo nuorena hyväksynyt ulkonäköni epätäydelliset piirteet.. ja mitä tuossa nyt kuikin ihmisten profiileihin, niin esim. ylläoleva kirjoittajahan on kaunis nainen vaikka ei tekstistään niin uskoisi
  6. M

    hätä ei lue lakia, eli listataankos OUDOIMMAT ULOSTAMISPAIKAT :D

    löysin tälläisen vanhan ketjun & on ihan pakko osallistua :D vaikkei ole kyllä kovin hauska juttu... aikoinaan sain ilmeisesti grillin kasvispurilaisesta ruokamyrkytyksen, yöllä söin ja aamulla kun pyöräilin töihin alkoivat hirveät mahakrampit. pyörä jäi lojumaan tielle kun syöksyin ojan yli...
  7. M

    mitä teillä on tänään päällä ?

    raidalliset paksut sukkikset, itse vanhoista farkuista ommeltu polvipituinen hame ja vanha, kulunut ja roikkuva lila neulepaita. kun kävimme kaupassa, päällä olivat lisäksi mustat säärystimet, mustat maiharit ja musta vakosametti jakku sekä virkattu iso musta huivi kaulassa ja punainen löysä...
  8. M

    Mä en jaksa ihmisten moukkamaisuutta :( Meidän tytön nimi on kuulemma liian outo.

    monikohan meidän lastemme nimiä on sanonut oudoksi... tai muuten vain arvostellut ?:xmas: meiltä löytyy mm. Vilja ja jos vielä yhden lapsen saisin, niin tytöstä tulisi ehdottomasti Lahja !
  9. M

    katsotaanko, mitä kanssapalstailijoista on jäänyt mieleen ?

    itse olen täällä melko uusi, mutta nimimerkki Venakko Milona sai ilmeisesti äskettäin vauvan ja moni muukin tuntuu olevan raskaana
  10. M

    hössöttävätkö muiden mielestä nykyvanhemmat vähän liikaa ?

    niinkuin joku tuossa ylempänä kirjoittikin, maalaisjärki on useammilta hävinnyt jonnekkin. ja massan mukana on hyvä panikoida.
  11. M

    hössöttävätkö muiden mielestä nykyvanhemmat vähän liikaa ?

    meillä lapset eivät edes ole päiväkodissa :whistle:
  12. M

    hössöttävätkö muiden mielestä nykyvanhemmat vähän liikaa ?

    sokeripaniikki, lisäainepaniikki, punkkipaniikki.. ja kun jo pikkulapsille ostetaan kännykät, niin sitten soitellaan vähän väliä perään että "missäs olet?". itse muistan lapsuudestani, miten pyörittiin kavereiden kanssa pihalla iltamyöhään ilman että kukaan soitti kymmenen minuutin välein...
  13. M

    miten kukaan voi sanoa omaa lastaan rumaksi ?

    niin mietti, mutta sitten tuli kommentti " jospa tuo tuosta vielä kaunistuu ja saa poikaystävän".. ei mitenkään humoristiseen sävyyn . ja ihan tavallisen näköinen pikkutyttö on kyseessä, silmätkin taitavat olla harmaanvihreät
  14. M

    miten kukaan voi sanoa omaa lastaan rumaksi ?

    pointti olikin nyt lähinnä se, että kuka suree facebookissa tms sitä KUN OMA LAPSI ON NIIN KAMALAN RUMA . itse en kehtaisi..
  15. M

    miten kukaan voi sanoa omaa lastaan rumaksi ?

    jos nyt "pilkotaan" oma lapsi verbaalisesti paloiksi, niin esikoistyttärelläni ovat todella kauniit bambisilmät & muutenkin on pitkä ja hoikka.. vaikka onkin perinyt isin pottunokan. keskimmäisen punaiset hiukset sekä pisamat ovat todella hurmaavat, nuorimmalla taas on ihana hymykuoppa
  16. M

    miten kukaan voi sanoa omaa lastaan rumaksi ?

    pakko myöntää, että erään ystäväni vauva on oikeasti todella ruma.. jotenkin rujo. en kuitenkaan ikinä sanoisi tästä ystävälleni tai tämän miehelle! tämä on kuitenkin ainut tuntemani oikeasti ruma lapsi, yleensä lapsukaiset kun ovat kahta ääripäätä jossa toisessa ovat tavallisen näköiset ja...

Yhteistyössä