Hakutulokset

  1. T

    Miten nää raskaustestit jaksaa v*ttuilla mulle?

    kyllä tuo minusta on plussa. On minullakin tullut testiviiva ennen kontrolliviivaa, kun pissakin ikään kuin tulee sieltä suunnasta :)' Ja tuo tummuus selittyisi minusta ihan vain sillä, että istukkahormonia on jo niin paljon? Millä viikolla sinun pitäisi olla? Ei siihen testiviivaan väriä...
  2. T

    Haluisin tietää onko moni tehnyt raskaustestin joka näyttänyt negatiivista ja silti..

    Ensimmäinen testi haamujen haamu, seuraavat n.10 testiä negoja, vaikka menkat myöhässä 1-18vrk, vasta menkkojen ollessa myöhässä n. 3 vkoa positiivinen tulos ja hyvin selkeä sellainen! :)
  3. T

    Kysymys tupakoitsijoille, jotka tulivat raskaaksi!

    minun kyllä valitettavasti on tehnyt mieli polttaa ihan yhtä lailla kuin ennenkin, nyt rv 24 menossa. En siis polta, mutta himo ei ole kadonnut mihinkään :(
  4. T

    nyt lähti kilot, APUJA TARVITAAN!

    no eipä siihen kiertotietä taida olla. Itse laihdutin 3 kuukaudessa 8 kiloa siten, että söin kyllä edelleen herkkuja, mutta vähemmän kuin ennen, ja harrastin lievästi hengästyttävää liikuntaa 1-2 tuntia viitenä päivänä viikossa. Join myös paljon vettä. Helposti lähti.
  5. T

    Luottotiedoton kysyy

    ja kyllä, luottotiedottomana tuo takaaja on todennäköisesti ensimmäinen ehto. Ilman takaajaa tuskin myöntävät mitään.
  6. T

    Luottotiedoton kysyy

    tietysti toinen voi ottaa "nimiinsä" jonkun muun lainan, mutta silloin vaan käy automaattisesti niin, että se, kenen nimissä laina on, on myös täysimääräisesti vastuussa siitä. Itse en ikipäivänä ottaisi toiselle lainaa siinäkään uskossa, että hän sen tunnollisesti maksaa. Jos sinulla sellainen...
  7. T

    *Helmikuun hurmaajat lokakuussa*

    Pikkukakkonen22, tänne tulossa tyttö, sykkeet olleet aina 145-150.
  8. T

    *Helmikuun hurmaajat lokakuussa*

    mitäköhän tuolla alapäässä nyt tapahtuu?! Heräsin aamulla ja heti kun nousin sängystä, oli oikealla puolella nivusissa järkyttävä viiltävä kipu, joka on jatkuvaa. Ei oikein pysty edes kävelemään. Onko nämä jotain liitoskipuja vai mitä? Aika harmillista, kun ei voi mitään tehdä..

Yhteistyössä