Hakutulokset

  1. T

    yh mamma etsii ystäviä

    mistä päin olette? Olisi kiva tietää, onko omilla "kulmilla" muitakin! :)
  2. T

    Hyvä ja halpa kuohuviini

    gancia asti
  3. T

    Sanokaa mulle että kaikki järjestyy!

    melkoisessa myräkässä elellään täälläkin, mutta minä ainakin uskon, että kaikki järjestyy, tavalla tai toisella!
  4. T

    huoltajuuskiistasta?

    ja siis kuinka oleellisena seikkana pidetään sitä, että kaikki isovanhemmat ym ovat ihan lähellä? Isällä ei olisi oikeastaan mitään järkevää hoitajaa lapselle, minulla on tässä lähellä KAIKKI!?
  5. T

    huoltajuuskiistasta?

    Minulla edessä mahdollisesti jonkinlainen oikeustaistelu lapsesta. Asia ei sinänsä ole vielä ajankohtainen, mutta mielenkiinnosta kyselen. Uskon, että huoltajuuden puolesta päädyttäisiin oikeusteitsekin yhteishuoltajuuteen, mutta jos kiista koskisikin vain lapsen asuinpaikkaa?? Lapsi syntyy...
  6. T

    Mun tarina...

    niin, puhtausluokka 2 on eri asia kuin se toinen luokitus..minulla oli molemmat kakkosia.
  7. T

    Mun tarina...

    ja minulle myös sanottiin, että jos haluan, papa-kontrollinäyte voidaan ottaa myös raskausaikana. Minä en sitä vaan halunnut, mutta en ymmärrä, miksi tuo tulos estäisi vauvan yrittämisen. Luokka 3 olisikin jo ihan eri asia.
  8. T

    Mun tarina...

    minulla oli papa joskus alkuvuodesta 2009 luokkaa 2. Olisin mennyt nyt syksyllä kontrolliin, mutta tulinkin raskaaksi keväällä. Mainitsin papan tuloksesta neuvolassa, mutta ei siihen sen enempää puututtu, sanoivat vaan, että otetaan sitten jälkitarkastuksen yhteydessä aikanaan taas papanäyte...
  9. T

    ÄIDIT!!

    minulle on ihan sama, kuka antaa ja kuka ei, mutta prosentit puhuvat puolestaan. Jos suhteutetaan kuolleiden määrä sikainfluun sairastuneisiin ja vastaavasti rokotteen takia kuolleiden tai vakavia oireita saaneiden määrä rokotettuihin, niin eiköhän se jo riitä syyksi rokottaa itsensä ja...
  10. T

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** marraskuussa

    mulla viikkoja 26+5 ja painoa tullut n. 2 kg raskauden alusta. Vasta jossain vkolla 22 alkoi paino noustakin, eli suht äkkiä se 2 kg on tullut. Sf-mitta silti koko ajan yläkäyrän päällä, eli vauveli ainakin kasvaa niinkuin pitäisi. Turha kai niistä kiloista on murehtia, juuri juttelin tuttuni...
  11. T

    Oletteko saanut n.200t lainaa ilman takaajia?

    ja ei sitä pankkia pelkästään lainanottajan/ottajien tulot kiinnosta. Sen perusteella vain katsotaan, kuinka paljon lainaa voidaan yleensäkin myöntää, mutta takaaja onkin olemassa siksi, jos lainanottajien elämässä tapahtuu jotakin merkittävästi maksukykyä alentavaa, eivätkä näin ollen pysty...
  12. T

    Oletteko saanut n.200t lainaa ilman takaajia?

    minä en tiedä yhtään pariskuntaa, joka olisi saanut edes 100 000e lainan ilman takaajia..
  13. T

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** marraskuussa

    Mikäs sellainen daim-valkosuklaa kakku oikein on... :) Onko sulla reseptiä?! heti tuli vesi kielelle.. terveisin Possu 25+3 :ashamed:
  14. T

    huoltajuuskiista, apua kaivataan

    kovin helpolla ei kai yksinhuoltajuutta suomessa saa, jos molemmat ovat kuitenkin halukkaita huoltajiksi. Se on sitten eri asia, kumman luona lapsi asuu, eli kumpi on lähivanhempi. Useimmissa tapauksissa äiti vienee oikeusjutuissa voiton. Lapsi siis asuisi kanssasi, mutta myös miehelläsi on...
  15. T

    Miten nää raskaustestit jaksaa v*ttuilla mulle?

    noniin, vähän tällaista epäilinkin :) Paljon onnea odotukseen!
  16. T

    Kävin sikapiikillä

    miksi noista oireista pitäisi tehdä ilmoitus, kun ovat varmasti kaikki niiden sivuvaikutusten listalla, jotka ovat jo etukäteen tiedossa ja odotettavissa?
  17. T

    voiko olla alkuraskauden oireena

    hyvinkin voi, mutta voi kyllä johtua niin miljoonasta muustakin asiasta. Minulla kyllä alkuraskaudessa turvotusta oli iltaisin, mutta kai sekin voi vaihdella. Testiä tekemään vain, jos epäilyksiä raskaudesta!
  18. T

    Miten nää raskaustestit jaksaa v*ttuilla mulle?

    Ei niihin halpoihinkaan testeihin tyhjästä sitä hormonia ilmesty! :) Jospa vain vihdoinkin on tärpännyt, toivotaan parasta!
  19. T

    Miten nää raskaustestit jaksaa v*ttuilla mulle?

    niin, ja jos kierto jo noin pitkällä (riippuu tietysti vähän, mikä normaali kiertosi on..) niin hyvin selittyisi tuo tummuus viivassa!
  20. T

    Miten nää raskaustestit jaksaa v*ttuilla mulle?

    minä olen kyllä enemmän kuin vakuuttunut, että kyllä siellä masussa jotain on :) Mutta jos haluat varmistaa, niin suosittelen ihan apteekin omaa raskaustestiä. Halpa ja luotettava! Tulehan sitten kertomaan, kun olet varmistellut!

Yhteistyössä