Hakutulokset

  1. O

    Miten nuo synnytysrepeämät rankataan? Ja mikä on eppari?

    hui tuli paha olo :|
  2. O

    N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

    lintsi85 mä oon ainakin samanikäinen kuin sinä, en koe olevani liian vanha olemaan noin 20 v ;) ja söin muuten kans pillereitä noin 8 vuotta ja kun lopetin, säilyi kierto kellontarkkuudella samana, ilman mitään ongelmia. ainoastaan kasvojen ihon kunto huononi huomattavasti, joka oli tiedossa...
  3. O

    mitä lähettäisit lahjaksi kirjekuoressa?

    jotain jossa on hyödynnetty omia taitoja tai ystävän mielenkiinnon kohteita. esim itse sain postissa _juuri_ sitä suklaata, josta olin kerran ohimennen maininnut..
  4. O

    Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

    niin ja voihan saada talvivauvan vaikka syysvauvasta haaveiliski ;)
  5. O

    Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

    saini81 mut toisaalta ei voi tietää et kuinka vahingossa kaikki niin väittävät tulee raskaaksi.. saattaahan olla et oikeasti asiaa oiski tuumailtu enemmänkin. mä ehkä oon sellanen et saattasin antaa ymmärtää etten ole suunnnitellut tätä asiaa näin mielissäni kuukausia.. ;) mut on totta...
  6. O

    Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

    Mä tein yks aamu testin kun mies oli niin varma et no TOttakai se näkyy heti seksin jälkeen ja varmaan aamupahoinvointiki alkaa seuraavana päivänä! Niin se kuulemma leffoissa menee ;) no ei luonnollisesti mitään tietenkään näkynyt, eikä mulla mitään oireitakaan ole. Kaikki on hyvin normaalisti...
  7. O

    N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

    hui ompa monta plussaa jonossa :flower: mulla on yrityskuukausi kaksi menossa. mä en voi sille mitään, mut oon ihan mielissäni katsellu äitiysvaatteita, mekkoja jne! En kovinkaan lämpene lastenvaatteiden perään, vaan mahdollisten omien.. mut ehkä se johtuu siitäkin tiedosta et jos tuun...
  8. O

    Haaremihousut Elloksen kuvastossa s. 111 *REPS* :D

    riippuu aika paljon vartalosta, mutta joillekin sopivat loistavasti. aika paljon kamalampiakin vaatteita on myynnissä..
  9. O

    Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

    viis päivää ilman tupakkaa takana. kaikki hyvin siltä osin, paitsi et leivoin aamupalaksi pullaa, enkä edes ole mikään hyvä leipomaan.. kertoo ehkä jotain. Hei puhutteko te muut vauvakuumeesta läheisillenne? Kun mä en ole puhunu asiasta kenellekään. Luulen ettei kukaan sitä oikein osais...
  10. O

    Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

    paapelo mä en oo mitenkään korvannut tupakkaa millään, paitsi ehkä ruualla.. ainakin nää ekat viis päivää menny ihan helposti. saa sit nähdä tuleeko ongelmia kun palaa normaali arki stressineen ja kavereineen! tälleen kotona on ihan helppo olla ilman polttamista. poltin jonkun viis vuotta...

Yhteistyössä