Hakutulokset

  1. P

    Huhtikuun helmet 2011 **lokakuussa**

    Nyt on iskenyt ahdistus.. Meillä on huomenna se np-ultra. Ja on päätetty, että kerrotaan sitten sen jälkeen perheelle ym.. No, vielä muutama viikko sitten se tuntu tosi kaukaselta ajatukselta ja, että oon kerenny jo hyvin miettimään asiat ym. Mutta, nyt kun se päivä on jo huomenna, on iskenyt...
  2. P

    Huhtikuun helmet 2011 **lokakuussa**

    Mukavia kuulumisia ultrista täällä :) Tulin vaan vähä päivittämään omaa tilannetta tänne. Kaikkein pahin pahoinvointi on nyt väistyny, mutta nyt on tullut tilalle se, että täytyy syödä vähintään tunnin välein, tai sitten se ällötys iskee. Koko ajan pittää olla jotain mussuttamassa. Ihme jos...
  3. P

    Kaksosille nimiä???

    ...ja Vilma Johanna :)
  4. P

    Kaksosille nimiä???

    Väinö Juhani..?
  5. P

    Ärsyttää kaverin pihiys ja ahneus!

    Aika kummallista. Minun ymmärtääkseni, jos on keliakia niin saa kelalta korvausta n. 20e kk:ssa ylimääräsiin kuukausimenoihin.. ja se ruokahan maksaa joten ei tuo kyllä siinä auta :o Erikoinen kaveri sulla :)
  6. P

    Yksinäinen olo :'(

    Ihan kuin mun ajatuksista, osa ainakin.. Mulla on myös sama ongelma, ajattelen, että kaikki inhoaa minua ja kukaan ei oikeesti haluis olla mun kanssa.. Ystävät on kadonnu ympäriltä, osiks myös omasta syystä.. En vain ole jaksanut pitää yhteyttää, jos olen se ainut joka ylipäätään soittelee...
  7. P

    Voisiko joku auttaa?

    Voimia raskaaseen tehtävään <3 Minulle tuli mieleen, että yksi sopiva laulu voisi olla Perhonen: Eilenhän vasta, katselin lasta, haurasta kasvavaa. Näin siivet hennot, näin ensilennot, odotti kaunis maa. Taivaaseen lensit, valoa päin, huoneeseen yksin pimeään jäin, siivin...
  8. P

    mistä hyviä tekokynsiä, 2päivää pitäis kestää?

    Kannattaa pikkusen karhentaa oman kynnen pintaa viilalla ennen kynnen laittoa, sillon pysyy pikkasen paremmin :)
  9. P

    naisten rintaliiveistä!

    Käytiin kerran yritysvierailulla Kuopion alusvaateliike Rusinissa.. Siellä esiteltiin nimenomaan noita pienenympärysmitan, ison kuppikoon liivejä. Muistaakseni taisi olla 70EE mitä näytti siinä.
  10. P

    Oisko tällaiset verhot teidän mielestä liian rajut olohuoneeseen?

    Minusta tuo kuvio on tosi kiva, ei yhtään liian raju! Mitä väriä teillä muuten siellä on..?
  11. P

    Mä olen niin yksinäinen.

    Aivan, ne katseet voi tosiaan ollakkin sitten yleisiä, jos yksikertaisesti ei ole paljon nuoria äitejä. Kuinka sinuun on suhtauduttu siellä neuvolassa? Itse asun Pohjois-Savossa ja täällä nuoria äitejä näkyy aika paljon, joten ehkä niitä katseita ei tule, toivottavasti! :) Ystävä saa ihan pian...
  12. P

    Mä olen niin yksinäinen.

    Tuntuu kovin uskomattomalta, että nuoret äidit saa happamia katseita osakseen.. Eikös se ole aika normaalia, että lapsian saadaan nuorena, ennen ainakin on ollut. Minä oon lapsen syntyessä 21v, tuntuu kurjalle, jos itsellekkin tulee samoja tuntemuksia kuin sinulla.. Missä päin Suomea asustelet?
  13. P

    Lenni vai Lauri?

    Lenni
  14. P

    Mihin pidennetylle viikonlopulle?

    Riika on tosi kiva paikka, siellä kuulemma kanssa tosi ihanat Joulumarkkinat. Ite olin siellä kesäaikaan, mutta tahtoisin Joulunaikaan myös käydä :)
  15. P

    Huhtikuun helmet 2010 **syyskuussa (ja vähän elokuussakin)**

    Heituska : Hirmuisen paljon voimahaleja sinulle :heart: Voin kuvitella itseni samaan tilanteeseen, miettimässä samoja asioita. Kuten kaikki muutkin sanoo, että toivottavasti kaikki menee hyvin ja saat terveen pienokaisen elämääsi :) Mulla oli äsken neuvola, otettiin myös verikokeet ym...
  16. P

    induktiolieden omistajat

    Meillä on suht uusi induktiotaso ja kiertoilmauuni. Tosi hyvä on toi taso kyllä, ihan tosi nopeesti rupee vesi kiehumaan.. Ainut miinus puoli on, että kun siinä on kosketusnäyttönä kaikki säätimet (siis liedessä), niin välillä se alkaa herjaamaan ihan hulluna ja on pakko katkasta kaikki virrat...
  17. P

    Huhtikuun helmet 2010 **syyskuussa (ja vähän elokuussakin)**

    Heippa kaikille! En ole nyt pysynyt mukana tässä ketjussa, mutta koitetaan nyt uudestaan :) Ensin lämpimät halaukset kaikille pienen menettäille, huono mieli tuli uutisia lukiessa :( Meillä oli ensimmäinen ultra jo tossa pari viikkoa sitten, jolloin piti olla viikot 8+4, mutta sitten ne...
  18. P

    Mistä näkee, JOS Suomeen olis tulossa joku tähti yksityiskeikalle?

    Ooo, kerro meillekin, kuka ois tulossa :o ootko kattonu kotisivuilta? joskus niissä keikkatiedoissa näkyy "yksityistilaisuus ja esim kaupunki"
  19. P

    Saakohan tätä viedä bussiin?

    Minä oon joskus ottanut pyörän mukaan bussiin, kun olen sukuloimaan lähtenyt. Mennessä maksoin siitä pienen lisämaksun, tullessa sitä ei otettu.

Yhteistyössä