Hakutulokset

  1. Ihaa82

    Clomittaret 2015

    Merenaalto Voisin veikata että huonoa tuuria, mutta enhän siis ole lääkäri. Mitä sulle gyneltä sanottiin? Onko muilla olult niin, että taukokierrot jää tosi lyhkäisiksi clomeilla? Mulla ollu nyt kaksi välikiertoa ja kumpikin hätinä 24pv. Clomeilla se on sen 28-29.
  2. Ihaa82

    Letrozol kokemuksia?

    Moikka. Tuu tonne clomittariin. Sielä ei oo vaan clomien käyttäjiä. Vaan on myös Letroilijoita, itseasiassa taitaa olla usiampikin. Ihaa
  3. Ihaa82

    Clomittaret 2015

    Nuttunen Mulla ihan sama homma. Aina rinnat kipeet, joka kierrossa. Toisissa vähemmän ja toisissa enemmän. Joskus nännit joskus ei. Mutta niissä kierroissa kun olen pregnylin laittanut, ei ollut rinnoissa mitään. Pientä pistelyä rintakudoksissa, eli sielä sisällä, ja sekin dpo8-13. Mutta ei...
  4. Ihaa82

    Clomittaret 2015

    Olisi kyllä kiva saada plussia tähän pinoon.... Aina se antaa toivoa.... Mitä muille kuuluu? Me vietettiin lauantaina laatuaikaa miehen kanssa. Ja se oli kyllä kivaa. Käytiin kattomas vähä urheilua naapurikaupungissa. Ja sit oltiin ilta ihan kahestaa, leffaa yms.... Mä en mitenkään usein...
  5. Ihaa82

    Clomittaret 2015

    Noniin... Täälä uusi kierto pyörähti käyntiin lauantaina. Ja me päätettiin pitää isännän kanssa että otetaan taas kuukauden hengähdystauko. Clomit on nyt kokeiltu yhtä kertaa lukuunottamatta. Ehkä nappaan sen sit vaikka kesäkuussa. Mutta nyt pieni tauko. Sitten tilaan lekurin tälle kuulle...
  6. Ihaa82

    Clomittaret 2015

    Juu, täälä uusi kierto. Kirjottelen huomenna enemmän tulevasta. Nyt niin kiirus töissä, ja iltasin en konetta kovin usein avaa :)
  7. Ihaa82

    Clomittaret 2015

    Täälä varmaan menkat lähenee. Testasin dpo.10 iltapäivällä negan. Usko et jos sielä jotain olis, niin se jo näkyis. Nytkin on tosi kipeä alavatsa, ja varsinkin vasenta munista pakottaa. Ja mua kiukuttaa ja ja ja.... Että vappuna sitten hanat auki. En varmaan tänään enää laita lugea. 1 kierto...
  8. Ihaa82

    Clomittaret 2015

    Thelma Älä luovu epätoivoon. Meillähän se ensimmäinen kierto jouduttiin keskeyttämään, kun soluja tuli liikaa. Mutta sen jälkeen kroppa rauhottui ja on puskenut yhden ja toisessa kierrossa 2 solua. Se vähä innostui vaan tuosta ekasta kierrosta :)

Yhteistyössä