Hakutulokset

  1. T

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Mä en usko, että mulla on mitään syytä lähteä soittelemaan neuvolaan sen tarkemmin. Menen niillä ohjeilla, mitä on annettu :) Meillä on kuitenkin TYKSlab x2 omassa kaupungissa niin eipä se ole kova homma käydä jättämässä näytettä joku toinen kerta jos sellainen tulee eteen. Ja ymmärsin niin...
  2. T

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Meille ei annettu mitään pissapurkkia ja ei tosiaan sanottu mistään pissanäytteestä mitään. Verikokeet otettiin myös ekalla kerralla joista katsotaan ne hivit ja hepatiitit.
  3. T

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Meillä tehdään ultrat TYKSn äitiyspolilla ja papereissa lukee, että rakossa oltava virtsaa. Meillä myös neuvolassa joka kerta tutkitaan virtsanäyte, eli kertaalleen on näyte annettu ekalla käynnillä. Ehkä käytännöt on vaan erit :)
  4. T

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Lukaisin keskustelua tuolta alusta vähäsen ja heräsi kysymys nt-ultraan liittyvistä labroista.. Siihen ilmeisesti kuuluu virtsanäyte? Meillä ei neuvolasta sanottu siitä mitään. Vain, että ultran jälkeen labraan ja ultraan mennessä pitää olla rakossa virtsaa.. Meillä nt-ultra viikon päästä...
  5. T

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Voin jollain tasolla ymmärtää kaikki nuo ajatukset mitä Ralliruutu käyt mielessäsi. Vastaavaa en ole kokenut, mutta muuten tähän raskauteen liittyy niin paljon kaikkea huolta ja surua. Ihan hirveesti tsemppiä ja jaksamista :hug: Auringonotosta: mä nyt en muutenkaan hirveästi harrasta...
  6. T

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Mä liityn nyt tännekin, kun kerran sillä tiellä ollaan :D Eli olen 31v ja Turun seudulla asustamme. Esikoista odotellaan ja viikkoja vasta 10+2. Toivottavasti mukaan mahtuu :)
  7. T

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.11 **

    Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista :) Meillä olisi nt-ultra ensi viikon perjantaina eli ihan pian. Malttamattomana tässä jo odottaa ja toivoo, että kaikki olisi edelleen hyvin. Meillä ei tämä lapsien saaminen ole ollut sieltä helpoimmasta päästä ja tämä raskaus saatu alkuun...
  8. T

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Kettulalle iso halaus :hug: :(
  9. T

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.11 **

    Mä voisin liittyä tänne mukaan :) Ikää siis itsellä 31v ja esikoista odotellaan. Nyt menossa 10+2 :)
  10. T

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Ralliruutu ei alkio silti aina välttämättä vastaa sitä kokoa mitä pitäisi olla. Itsellä oli varhaisultrassa 5 tai 6 päivää eroa. Eli olin viikolla 7+2, mutta muistaakseni alkio vastasi viikkoja 6+4. Ja mulla tehtiin pakastealkionsiirto, joten hedelmöitysajankohta on täysin selvillä ilman...
  11. T

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Täällä on tämä esikoisen odotus sujunut ihan suhteellisen hyvin. Mitään varsinaista pahoinvointia ei ole ollut, mitä nyt välillä jotain lievää etovaa oloa. Väsymys onkin ollut sitten aikamoista, mutta nyt tuntuisi vähän helppaavan ja pikkuhiljaa alkaa vireystila olla pirteämpi. Mutta sama vika...
  12. T

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Vieläkö mahtuu mukaan? Jonkin aikaa olen keskustelua lueskellut ja nyt uskalsin itsekin rekisteröityä ja liittyä mukaan. Meillä on esikoisen odotus käynnissä :) Mikäs tuo FB-ryhmä on josta täällä ollut puhetta? Tiksander ja Tyyppi 10+0

Yhteistyössä