Hakutulokset

  1. P

    Onko näitä mammoja oikeasti olemassa? Sanokaa, ettei ole! Ei hyvää päivää

    No mun testivoittajaistuin ei ollut läheskään se kallein. Olin tyytyväinen kun sain todennäköisesti turvallisen istuimen alle puoleen hintaan siitä mitä kalleimmat vastaavat maksoivat. Tää on mun mielestä nyt ihan eri asiaa. On meitä turvallisuushörhöjä ja sitten niitä jotka maksaa merkistä...
  2. P

    Onko RAHA ainut arvo tässä yhteiskunnassa?

    Huonoina päivinä olen samaa mieltä.
  3. P

    miks mä en enää tykkää mistään?

    Eihä sulla ole hoitamaton diabetes, mietin vain kun kuulostaa tutulta - mielialan muutoksia myöten?
  4. P

    miks mä en enää tykkää mistään?

    Kirjan lukeminen vois olla hyvä idea, kun oma elämä on vähän puuduttavaa niin voisi hetken samastua johonkin toiseen. Mutta onneksi meilllä ei ole sotaa, nälänhätää, huumejengejä tappamassa porukkaa kulmilla..pitäs olla tyytyväinen tähän tasasen tappavaan keskiluokkaiseen eloon. Kuulin että se...
  5. P

    miks mä en enää tykkää mistään?

    Just mietin että mitä kivaa sitä tekisi viikonloppuna kun ei oikein mikään nappaa. Ei jaksa shoppailla kun ei tarvitse mitään. Ei pääse minnekään ilman lapsia, ja lasten kanssa on välillä väsyttävää. Jos katsoisi jonkin elokuvan mutta kun aina nukahdan kesken. Karkkii ja alkoo ei saa ottaa. Että...
  6. P

    Te ihanat ihmiset ketkä jaksatte vastata, tsempata ja auttaa palstalla olevia!:)

    Eihän tää ollut sarkasmia, eihän?
  7. P

    kellään ei ole niin perseestä olevia vanhempia kuin mulla.

    Se rahan kerjääminen ja viinanjuonti eivät ole ainoita asioita jotka voivat vanhemmissa ahdistaa. Kuule, meillä jokaisella on ristimme kannettavana.
  8. P

    kellään ei ole niin perseestä olevia vanhempia kuin mulla.

    Perinnön saanti=elättäminen. Mummo kuoli ja sait ilmaista rahaa?

Yhteistyössä