Hakutulokset

  1. L

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    nawi Sillä Kättärin lapsivuodeosastolla jossa olin, oli jokaisen potilaan sängylle laitettu valmiiksi sekä Pampersin että Liberon lahjapakkaukset. Se olikin mukava homma. :) Jälkivuoto on onneks ollut jo useamman päivän ajan laantumaan päin (synnytyksestä 3 vkoa aikaa). Nyt vuoto on...
  2. L

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    meripihka Meidän tytöltä napatynkä irtosi viikon ikäisenä. Synnytyssairaalasta vielä vähän asiaa. Kuten joku muukin täällä mainitsi, niin meilläkin pihtailtiin kipulääkkeitä synnytyksen jälkeen... Mulla oli paikat tosi kipeinä monta päivää, mulle kun tehtiin episiotomia. En pystynyt istumaan...
  3. L

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    Mut voisi lisätä tuohon alkulistaan. Eli 16.9 tyttö, 48 cm 3090 g, klo 04.03 (rv 39+3) Oon jo pari kertaa yrittänyt liittää viestiin kuvaa, mut ei onnistu. Mitäköhän mä teen väärin... Kuva ei vaan näy viestissä.
  4. L

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    Ajattelin kysyä että mitä mieltä olette olleet synnytyssairaaloistanne ja millä mielellä olette viettäneet siellä vauvan alkupäivät? Me oltiin Kättärillä, ja henkilökunnasta mulla on vain lähinnä positiivista sanottavaa. Kaikki kätilöt olivat avuliaita ja sitä apua sai kun vain pyysi, joiltain...
  5. L

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    Heissan kaikki. Saako liittyä seuraan? Olen aiemmin vain taustaillut tällä foorumilla, mutta ajattelin rekisteröityä minäkin. Meille syntyi Kättärillä tyttövauvanen 16.9, esikoinen onpi hän. :heart: Syntymämitat olivat 48 cm ja 3090 g, ja tänään kun käytiin neuvolassa niin syntymäpaino on...

Yhteistyössä