Hakutulokset

  1. N

    ONKO SYNNYTYS AIVAN KAMALAA...SELVIÄÄKÖ SIITÄ EDES JOTENKIN??

    Juu sama mulla, tokasin miehelle heti synnytyksen jälkeen että "Ei tää niin kauheeta ollu etteikö tätä toistekkin tekin" :D ja mullahan esikoisen synnytys kesti vain ja ainoastaan 3h 25 min ja ihan ilman mitään puudutuksia mentiin ja ilman kaasua :D eikä juuri kyllä tuntunut :)
  2. N

    *Lokakuun '09 Mahapyöriäisistä Vauvautuneet Tammikuussa 2010* (Tarkastakaa tietonne!!!)

    Moikkelis :wave: Taas on juttua tullut tosi paljon...hetki aina vierähtää ennen kuin saa luettua kaiken :D Asumisesta..Me asutaan omakotitalossa jossa onpi 3h keittiö ja sauna, oli vielä jokunen aika sitten autotallin yhteydessä yksi huone mutta se piti purkaa pois että saatiin tehtyä...
  3. N

    *Lokakuun '09 Mahapyöriäisistä Vauvautuneet Tammikuussa 2010* (Tarkastakaa tietonne!!!)

    Heip vaan kaikille, kastajaiset oli meillä siis keskiviikkona ja tyttö sai nimekseen Hilma Jenny Matilda Hilmaksi on sanottu jo rv 21+1 asti eli siitä asti kun saatiin tietää että tyttö on tulossa ja Jenny oli mun mummo ja Matilda oli mun isomummmo =) Ajattelin tänne muutkin kuulumiset...
  4. N

    *Lokakuun '09 Mahapyöriäisistä Vauvautuneet Tammikuussa 2010* (Tarkastakaa tietonne!!!)

    Iltapäivää :wave: Iiiihanaa ko lauhtui noi kelit pikkasen, käytiin just Hilman kanssa piiitkällä vaunulenkillä, lunta vaan tulee ihan taivaantäydeltä mut se ei menoa haitannut =) Pappikin kävi tänään ja saatiin kastajais asiat reilaan, ne onkin sitten jo ylihuomenna :D Paapelo...
  5. N

    *Lokakuun '09 Mahapyöriäisistä Vauvautuneet Tammikuussa 2010* (Tarkastakaa tietonne!!!)

    Iso kiitos kaikille, ja tietääkseni ei kovin herkästi alle 3kk tartu tuo rokko! :) NaNa84 ja Hilmukka
  6. N

    *Lokakuun '09 Mahapyöriäisistä Vauvautuneet Tammikuussa 2010* (Tarkastakaa tietonne!!!)

    [b]PAAPELO olikos sulla vai kellä jotain tietoa tuosta vauvaiän vesirokosta??meillä Hilman 6kk serkku sairastaa vesirokkoa ja nyt pelottaa että myös Hilma on saanut tartunnan, hitto ja ens viikolla ristiäiset :o auttakee joku tiedoillanne jos tidätte onko se kovinkin hankala näin pienellä...
  7. N

    *Lokakuun '09 Mahapyöriäisistä vauvautuneet Marras-Joulukuussa `09* (Nimenhuuto!!!)

    Paapelo meillä on kanssa harventunut nuo syönnit johonkin n.8-10 kertaan päivässä aikaisemmin söi tosiaan ihan ko siinä maailman nopein kansa mainoksessa :laugh: nyt ollaan jopa 15-30min tissillä kerralla :D...Juu täytyy rauhassa yrittää tuota pullottamista ko oon pumppaillut pakkaseen...
  8. N

    *Lokakuun '09 Mahapyöriäisistä vauvautuneet Marras-Joulukuussa `09* (Nimenhuuto!!!)

    Päivää mammat :wave: pitkästä aikaa :) Meillä joulu meni mukavasti vaan kolmistaan kotona ja sitten käytiin kummallakin mummolla pyörähtämässä :) lahjojakin tuli aika paljon siskoni osti Hilmalle Herra Hakkaraisen leikki+jumppapesän ja muina lahjoina sai 2 myyrä pehmolelua, myyrä kirjan...
  9. N

    *Lokakuun '09 Mahapyöriäisistä vauvautuneet Marras-Joulukuussa `09* (Nimenhuuto!!!)

    Iloista, antoisaa ja rauhallista joulunaikaa kaikille!! :heart: NaNa84 ja Hilma 7vko(melkein kahdeksan) :heart: :heart: :heart:

Yhteistyössä