Hakutulokset

  1. Välillä meren ja maan

    koulunkäynti raskaana

    Anteeksi, mutta jos sulla ei ole isäkään tiedossa ja olet noin kamalan nuori, lapsi vasta niin miksi pidät lapsen. Ihan oikeasti paljon sulla on nyt viikkoja? Sun tilanteessa se keskeytys olisi ehkä kuitenkin se paras vaihtoehto.
  2. Välillä meren ja maan

    Tulipa vaan mieleeni...mahtoiko yhden tyypin mielenkiinto lässähtää kun sai tietää..

    Luulen, että itse tiedät sen olevan kuitenkin se syy ja jos se on se, niin miksi ihmeessä sä tuhlaisit aikaa sellaiseen ihmiseen. Ymmärrän toki, että jos itse olit kiinnostunut niin haluaisit tutustua paremmin, mutta ehkä jos mies on suo yli kymmenenvuotta vanhempi ja on tutustunut sinuun...
  3. Välillä meren ja maan

    Tulipa vaan mieleeni...mahtoiko yhden tyypin mielenkiinto lässähtää kun sai tietää..

    No jos tykkää nuoremmista ja kuitenkin itse 42 niin ehkä oisin ihan onnellinen että meni.
  4. Välillä meren ja maan

    Lapsen kaveri rikkoi meidän lelun. Kuka korvaa?

    Varmaan ymmärrät, että tässä ei ollutkaan kyse niinkään lelusta? :)
  5. Välillä meren ja maan

    Itkin tänään matkalla kotiin.

    Toisaalta kuitenkin se ulostulo on se pointti, ei se miten sieltä kaapista astelee, koska toisinaan, ainakin luulen, se on aika sponttaania ja tunneperäistä, että nyt on se heti. Tyylikkyys voi siinä kohtaa olla aika kaukana kun vaan tullaan ja ryminällä. Ei sullakaan varmasti helppoa ole...
  6. Välillä meren ja maan

    Minkä ikäinen lapsi voi mielestänne päättää haluavansa korvareiät?

    Noi asiat ehkä kuitenkin vanhempi päättää...
  7. Välillä meren ja maan

    Muotiaiheiset synttärijuhlat 7-vuotta täyttävälle?

    Hyvä idea, ehkä pääsee oikeuksiinsa parinvuoden päästä. Säästä se idea siihen :) Ehkä ton ikäsellä vois olla jotain sinnepäin, vaikka prinsessajuttuja vielä, siihenhän vois kuulua sitä lakakusta ja hiusten laittoa.
  8. Välillä meren ja maan

    Mitä eriparista sinussa on?

    Kaikilla on toine puoli erilaisempi kun toinen joten kaikki ovat eriparisia :D
  9. Välillä meren ja maan

    Lapsen kaveri rikkoi meidän lelun. Kuka korvaa?

    Suo nyt enemmänki ehkä riipoo se vilkas kaveri kun se lelu :D Kaikki vilkkaat lapset eivät ole ADHD lapsia, että jotkut vain ovat luonteeltaan liikkuvaisempia ja räväkämpiä ja lyhytjänteisimpiä, varsinkin jos oma lapsi on rauhallisempi. Nykyään puretaan ihan kauheesti ADHD diagnooseja kun se...
  10. Välillä meren ja maan

    Omat "vapaapäivät" töistä

    Juurikin sunkaltaisten ihmisten takia meille tuli töihin uusi sääntö, että pitää toimittaa jo ekasta päivästä lääkärintodistus, enne sai olla kolme omalla ilmoituksella. Siis aivan mahtavaa mennä oksentavan lapsen kanssa päivystykseen kun pitää saada se paperi...että kiitosta vain. Yksi...
  11. Välillä meren ja maan

    Itkin tänään matkalla kotiin.

    No eihän ne asiat itkemällä siitä miksikään muutu. Mä oon tullu nyt varsinkin vaalien alla siihen tulokseen, että suvaitsevaisuus on vain illuusio. Kaikki on ok, niin kauan kun homot pysyy kaapeissa ja vähemmistöt ghettoissaan. Kunhan ei aleta sanomaan julkisesti, olen homo, silloin...
  12. Välillä meren ja maan

    Mitä teillä tapahtuu juuri nyt?

    Meillä lapset pelaa peliä minkä tekivät itse ja mies on saunassa vielä.
  13. Välillä meren ja maan

    Taapero koukussa ipadiin/ Iphoneen

    No pidä kaapissa se ihan vuosia vielä. Eihän se lapsen vika ole että on koukussa, vaan vanhempien mitkä tollasta antaa tehä :D
  14. Välillä meren ja maan

    Voisiko turisti imettää Afrikassa lasta? Pohdiskelua

    Mitä kummallista on tuollaista miettiä, onko sellainen jotenkin parempi ihminen joka ei mieti kun itseään ja omia ongelmiaan ja jota ei kiinnosta muut asiat koska omistaa elämän? Jos omistaa elämän ei saa miettiä kehitysmaita ja tulvia, koska se kertoo vain siitä, että oma elämä on vailla...
  15. Välillä meren ja maan

    Kertokaa lapsistanne, jotka näkevät henkimaailmaan. Näkevät esim. edesmenneitä sukulaisia yms.

    Nää on sellaisia asioita, että näistä voi puhua loputtomiin. Jokainen kun kokee henkisyyden ja yliluonnolisen omalla tavallaan. Jokainen näkee maailman omalla tavallaan, kokee värit omilla mieltymyksillään. Mä en edes kyseenalaista etteikö henkiä olisi, mutta ymmärrän ihmisiä jotka eivät...
  16. Välillä meren ja maan

    Kertokaa lapsistanne, jotka näkevät henkimaailmaan. Näkevät esim. edesmenneitä sukulaisia yms.

    Voihan se olla, että Henna oli myös yksinäinen ja näin ollen valitsi tyttäreni joka oli ehkä sitä myöskin. Ei saada tätä välttämättä ikinä tietää :)
  17. Välillä meren ja maan

    Kertokaa lapsistanne, jotka näkevät henkimaailmaan. Näkevät esim. edesmenneitä sukulaisia yms.

    Tottakai puhun totta. Ei oltu kohdattu menetyksiä. Kuten sanoin meidän esikoinen on aina ollu aika erikoinen tyttö.
  18. Välillä meren ja maan

    Kertokaa lapsistanne, jotka näkevät henkimaailmaan. Näkevät esim. edesmenneitä sukulaisia yms.

    No en tietenkään voi. Uskon kuitenkin näin. Joskus asiat ei tarvitse mitään selittelyjä. Näin ollen jankkaamistakaan ei tule.
  19. Välillä meren ja maan

    Kertokaa lapsistanne, jotka näkevät henkimaailmaan. Näkevät esim. edesmenneitä sukulaisia yms.

    Mä ymmärrän lastani, en sano että kaikki oli huuhaata. Olen itsekkin aika henkinen ihminen, mutta tässä puhuttiin lapsista. Kuitenkin mielikuvitus on lapsilla melkoinen, joten ensin ja ensisijaisesti luulen sen olleen sellaista. Sanoin eilen vielä että se henna oli varmaan mukava leikkikaveri...
  20. Välillä meren ja maan

    Kertokaa lapsistanne, jotka näkevät henkimaailmaan. Näkevät esim. edesmenneitä sukulaisia yms.

    Mä en tiedä mitä siinä hennassa on ollu, mutta mun tytär ei vieläkään mielellään puhu siitä. Meni eilenki ihan oudon näköiseksi kun otin henna puheeksi kaikkien näiden vuosien jälkeen. Jotenkin nykyään ehkä pelkääkin sitä hennaa, ainakin se näytti siltä. En puhunut asiasta sen kummemmin enää kun...

Yhteistyössä