Hakutulokset

  1. Inuko

    Yrityksen odottajat

    Hei kaikille! Olen viettänyt hiljaiseloa nyt kevään jäljiltä, kun perheessä ollut vähän hässäkkää. Ei mitään vakavaa, mutta yrittämistä joudutaan siirtämään syksystä hamaan tulevaisuuteen. Miehellä on masennusta ilmassa, joten tähän kohtaan ei uutta vauvaa perheeseen aleta tekemään (hieman...
  2. Inuko

    Yrityksen odottajat

    Piti lyhyesti Carnalle tulla opiskelusta ja vauvasta huikkaamaan. Itse tein harjoittelun (6kk) raskaana ja opparin sitten vuoden sisään harjoittelusta. Valmistuin amk:sta, kun lapsi oli 10 kk. Yksi ystäväni kävi amk:ta pikkuvauva-aikana. Kyllähän se imettäjälle vähän järjestelyjä vaati...
  3. Inuko

    Yrityksen odottajat

    Hei kaikille ja hyvää alkanutta huhtikuuta. :) Täällä kroppa suuttui ilmeisesti painonpudotuksen myötä. Kuukautisia ei kuulu (en ole raskaana) ja tuntuu, että parin viikon sisään olisi toinen "ovulaatio". No, odotellaan. Aloitin terveysprojektin ja toivoisin, että olisin syksyllä 10 kiloa...
  4. Inuko

    Yrityksen odottajat

    Tästä tuli mieleen eräs ystäväni. Heillä oli parisuhde rakoillut jo vähän aikaa ja päättivät sitten tehdä lapsen parantamaan tilannetta. Ei, ei, ei. :( Nyt sitten ovat eroamassa, koska on rankkaa... No, on tilanteita ja on tilanteita. ;) Mutta stressaajille voin sanoa, että jos parisuhde on...
  5. Inuko

    Yrityksen odottajat

    Lapsen kasvamisesta ja tykkäämisestä. En aluksi osannut rakastaa lastamme, se tuli pikkuhiljaa. Nyt en ikimaailmassa vaihtaisi maailman parasta lasta mihinkään. Välillä kiukutellaan oikein kunnolla, mutta sitä vain sietää. Ja kiukuttelu menee ohitse. ;) Sama pätee varmaan teinin kanssa. Eiköhän...
  6. Inuko

    Yrityksen odottajat

    hiliputti Vastaan omasta puolestani. :) Ostin ihan Prismasta (saa bonuksetkin ;) ) Pregcheckin ovulaatioliuskoja ja ainakin tosiaan viime kierrossa näytti selvän plussan. Ja 14 vuorokautta myöhemmin alkoi kuukautiset. Ajattelin tässä kierrossakin kurkata, että löytyykö yhdellä liuskalla vai...
  7. Inuko

    Yrityksen odottajat

    Tavaramäärästä vauvalle olitte keskustelleet. Meille tuli pinnasänky vasta, kun lapsi oli 4 kk. Tätä ennen nukkui vaunukopassa. Ja kun siirryttiin pinnasänkyyn, oli helppo ensin antaa nukkua kopassa, joka oli pinnasängyssä. Sitten pikkuhiljaa luovuttiin kopan yöunikäytöstä. Hoitopöytää ei ole...
  8. Inuko

    Yrityksen odottajat

    Äitiyspakkaus :) Tykkään. :) Ei lopulta kamalan sukupuoleen sidottu. Toisaalta, minä nyt puen poikaa pinkkiinkin. ;)
  9. Inuko

    Yrityksen odottajat

    Gislie Lähdette matkalle. :) Ja voihan yrityksen aloitusta kuukaudella lykätä, jos arveluttaa ja epäilyttää, että voisi ekasta tärpätä. :) Olisi ihanaa päästä Kreikkaan. =) Oon ihan kade. ;)
  10. Inuko

    Yrityksen odottajat

    Hiitu Täälläkin tykätään kyllä urheilusta, mutta eilinen oli kyllä töissä vain jotenkin liikaa. ;) Saako kysyä, mitä opiskelet ja missä päin? :)
  11. Inuko

    Yrityksen odottajat

    Hei kaikki! :wave: Voi kun aika kuluisi nopeammin. Tavallaan olisi mukavaa päästä aloittamaan tuota yrittelyä, mutta järki sanoo, ettei vielä. ;) Pakko odottaa kesään, jotta mahdollinen määräaikainen jatkuu... Juu, laki sanoo, että ei saa syrjiä raskauden takia, mutta eipä sitä sopimusta ole...
  12. Inuko

    Yrityksen odottajat

    Hyvää ystävänpäivää kaikille! :heart: Ikäerosta. Mies on minua 1,5 vuotta vanhempi. Eli aika liki mennään. :) haavemaa Mielialasi on aivan ymmärrettävä. En ole itse kokenut kuumeilijan roolissa asiaa, mutta enemmänkin sieltä lapsen näkökulmasta. Lapsena en ymmärtänyt, että miksi en riitä...
  13. Inuko

    Yrityksen odottajat

    hiliputti En mitään erikoista käyttänyt. :) Rasvaisempia perusvoiteita (esim. Decubal) ja Ceridalin öljyä. Minulla on aika kuiva iho, joten tarvisen tujut rasvat ihonhoitoon. Uskon, että rasvauksella voi vähän vaikuttaa arpien muotoutumiseen, mutta kuten moni jo sanoi, on geeneillä varmasti...
  14. Inuko

    Yrityksen odottajat

    kaneli Onnea vihkiytymisen johdosta. :) haavemaa Rasvasin ahkerasti koko raskauden ajan eikä arpia tullut kuin vasta lopussa, kun mentiin yliajalle. Ei enää alavatsaniho jaksannu pysyä perässä, kun alkoi mahalla painoa olla. Jos olisi syntynyt laskettuna ei olisi tullut arpia. Mutta...
  15. Inuko

    Yrityksen odottajat

    Ramppikuumeesta on ollut juttua. :) Minulla oli vielä esikoisen synnyttyäkin ajatus, että apua, mihin sitä on oikeen ryhtynyt. Se menee kyllä ohi. Nyt jo odotan innolla syksyä ja mahdollista vauvaa ensi vuodelle. Nyt tietää miten homma suurin piirtein menee. :) Ei tarvitse pelätä ja jännittää...
  16. Inuko

    Yrityksen odottajat

    jammaillen Me käytetään Family-tuotemerkkiä (tuli äitiyspakkauksen mukana ja myydään apteekissa). Se on ollut ihan hyvälaatuinen eikä haise lateksille tai ilmapallolle tai kumihanskoille. ;) Eikä myöskään mulla ole ärsyttänyt limakalvoja. :) veepu Kiitos listalle pääsystä. :)
  17. Inuko

    Yrityksen odottajat

    Hei kaikille! Ajattelin liittyä seuraanne kirjoittelemaan, jos vain mahtuu. :) Tämä ketju vaikuttaa itselle sopivalle paikalle. Meillä odotetaan toisen lapsen yrittämisen aloittamista. Ennestään on yksi yhteinen lapsi. Koen itse tarvitsevani paikkaa, jossa jutella asioista. Mies on tällä...

Yhteistyössä