Hakutulokset

  1. Aurora72

    onko ovulaatio

    Hei, Mullaki näytti ovistesti eilen plussaa.. mielenkiinnosta kokeilin aamulla ja negaa näytti. :| Se vissiin näyttää sen huipun ennen ovista..ja se on ohi kun ovis tapahtuu. Ootteko samaa mieltä? :wave:
  2. Aurora72

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

    Oon nurmosta..aika läheltä :hug:
  3. Aurora72

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

    Tikuttelin ovista..plussaa näytti!! :D :D Apua..siis ovis on 12-24 tunnin kuluttua, eikös? :o Mies lähtee huomenna viikonlopuks pois..ehtiiköhän jos tänään vain pöllytetään niitä lakanoita?? :ashamed: Oon aivan sekaisin :D ..kai mä sitten ovuloinkin oikein,,huh,huh B) Meenkin tästä...
  4. Aurora72

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

    Töistä taas kuulumisia laitan ;) En sitten tikutellut aamulla kun niin sanoitte =) Oma napa: 19/34-39 Täytyy töistä palattuaan rynnätä veskiin ja sitten miehen kimppuun :laugh: Mies kylläki vähän ihmettelee tätä touhua :whistle: Sille ku kaikki niin uutta. Hyvä isä siitä saadaan...
  5. Aurora72

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

    Olisko clearblue tai joku sellanen? Olen töissä ja en pysty nyt tarkistamaan asiaa.. Konttorihommia minä täällä teen ja välillä vilkasen mitä meiliä ootte laittanut =) Viiva näytti vähän haaleammalta kuin testi-ikkunassa. Selkeä viiva kuitenkin. Olen tuolta muualta lukenut, että joillain ei...
  6. Aurora72

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

    Heissan kaikille :flower: Tännekin tuli negaa ovistestissä. Tässä minun ovistestin ohjekirjassa sanotaan, että voi tehdä mihin vuorokauden aikaan tahansa. (digitaalinen) Mitäs ny :o Kun sen tikun vetää pois siitä laitteesta..mun silmään siinä on viiva :| Mitäs ny? :D
  7. Aurora72

    Mammat vm.-72

    Hei Kaikki! :wave: -72 (16.10) sitä ollaan tähän maailmaan tupsahdettu. B) Kolme lasta 94, 98 ja 2000 syntyneet. Kamala vauvakuume päällänsä..edellisestä onkin jo aikaa :D eli vauvan teko puuhissa... Kyllä on moni asia muuttunut, nyt kun on ruvennut seuraamaan näitä vauva...
  8. Aurora72

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

    Hei :wave: Taikakuu; olet Etelä-Pohjanmaalta niin minäkin =) Tikutin aamulla aamuvirtsasta ja ei oviksesta tietoakaan.. :| Tuleekohan sitä edes tässä kierrossa :/ Odottelua.. Tähän tulee kamala pokkomielle.. :headwall: Pitäs lähteä Leville pääsiäiseksi miehen kanssa kahestaan...
  9. Aurora72

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

    Hei, Ajattelin liittyä mukaan jakamaan kokemuksia ja tuntemuksia tässä vallatomassa vauva kuumeessa. :whistle: Haaveilen neljännestä lapsesta ja nykyinen vauvani täyttää jo 8 kesällä. :o Pieni silti ;) Olen eronnut lasten isästä ja uuden miesystäväni kanssa pidetty yhtä jo 3 vuotta. Hänellä...

Yhteistyössä