Hakutulokset

  1. M

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    Onnea riiviöiden äippä!
  2. M

    Neljättä kuumeilevat talvella 2013-2014

    Uusi pino aloitettu :)
  3. M

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    Huomenta! Uusi pino aloitettu! Tervetuloa kevät ja paljon plussauutisia! Olen viettänyt hiljaiseloa kun eipä ole mitään kerrottavaa. Tässä kuussa ei todella tärppiä kannata odotella mahdottoman ajoituksen takia. Mites Omppuf?
  4. M

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    Tiistai 8.4. PePa(28).........................49/?-?.....................yk1..................-07, -10, -13 iltatähtönen(37)..............35/?........................tjot...................-96,-98,-13 Omppuf(24)....................32/21-53................yk5..................-10, -13, -13...
  5. M

    Neljättä kuumeilevat talvella 2013-2014

    Hymiö testiin, joten huomenna ovis enkä voi olla iloinen :( Myöhään su iltana sextailtu viimeksi, joten jos ei ole supersimoja on turha odotella mitään tässä kuussa... Tervetuloa vauvahaave! Jos haluat niin laitatko hieman tietoja niin voin lisätä sut etusivun listalle?
  6. M

    Neljättä kuumeilevat talvella 2013-2014

    Huomenta! Ei hymiötä eikä kyllä ukkoakaan, joka lähti eilen työmaalle ja kotiutuu pe, joten ovulaatio näyttää jäävän hyödyntämättä?
  7. M

    Neljättä kuumeilevat talvella 2013-2014

    Viikon hiihtoloma Kajaanissa takana ja ompa ihana olla taas kotona! Tätsä on lähtenyt ja päivä kerrallaan eletään...
  8. M

    Neljättä kuumeilevat talvella 2013-2014

    Onnea tipi odotukseen!
  9. M

    Neljättä kuumeilevat talvella 2013-2014

    Kierto oli lyhyt 23 päivää ja ovulaatio oli kp11. Luteaali oli n.12pvä, joten ihan riittävä. Näillä näkymin tämä kierto menee meiltä kokonaan ohitse kun mies lähtee taas reissuun ja on poissa nyt kaikki otollisimmat päivät, joten näillä mennään. Ei kauheasti harmita kun sepä tulee kun on...
  10. M

    Neljättä kuumeilevat talvella 2013-2014

    Moikka! Päivitykset viivästyy tulevina päivinä kun ollaan lomalla enkä pääse koneelle niin usein. Tervetuloa uusille, lisään sut listalle jahka ehdin. emilia kiva kun miehesi on jatkossa innolla mukana :) ON: menkat ei ole alkaneet eikä ole sitten minkäänlaisia kolotuksia sen suhteen...
  11. M

    Neljättä kuumeilevat talvella 2013-2014

    Ukkokulta kotiutunut 11 päivän työreissultaan ja tulipa sopiva hetki rakastaa kun nuorimmainen nukahti päiväunille ja voin kertoa, että olihan kuivat paikat ja tuntui kun alapäässä olis ollut joku tulppa siellä syvällä? Ajattelin jo hetken, että eikö se meinaa mennä sinne laisinkaan :laugh...
  12. M

    Neljättä kuumeilevat talvella 2013-2014

    Huomenta! Tiedänhän mä sen, mutta olen jo aika varma ettei tärpännyt kun eilen nega. Minkäänlaisia menkkakolotuksia ei ole eikä paljon muutakaan. Jännä miten kroppa oireilee joka kierto erilailla ja yleensä tähän aikaan mahassa jomottaa jo vaikka kuinka. Luulempa etten testaa nyt enään...
  13. M

    Neljättä kuumeilevat talvella 2013-2014

    Jesh emilia!!! Olisko se nyt sitä? Tekaisin PC liuskan ja negahan se oli, joten se tästä kierrosta ja kuukkareita odottamaan. Vee ja tana. 1 testi on vielä kaapissa mut tuskimpa se siitä muuttuu?! Mikä ihme tässä nyt kiikastaa?!?!?!?!?!??!? :'(
  14. M

    Neljättä kuumeilevat talvella 2013-2014

    Huomenta! Tule emmin kertomaan miten kävi? Yleensä jo näillä dpo:lla (9) mahaa juilii menkkamaisesti, mutta nyt ei oikeastaan mitään? Näin ne kierrot ja oireet vaihtelee.
  15. M

    Neljättä kuumeilevat talvella 2013-2014

    Mulla ei ole testiä valmiina odottamassa, joten teen jossain vaiheessa kunhan pääsen asioilla käymään. Pikkasen jänskättää, että mahtaako olla liian aikaista dpo9 testata, mutta tiedän etten malta olla tekemättäkään :D Toivotaan ettei kuitekaan johdu menkoista sun tuntemukset emilia...
  16. M

    Neljättä kuumeilevat talvella 2013-2014

    Täällä ei oireilua, mutta lämmöt jälleen koholla, kuten aina tähän aikaan. Jos sitä ostais kauppareissulla pregcheck testin ja testais sillä? Ei jännitä ja hieman ehkä masentaa jo valmiiksi kun en jaksa uskoa tärppiin :( Olishan se ihme jos me emilia ja emmin ja minä plussattaisiin samalla...
  17. M

    Neljättä kuumeilevat talvella 2013-2014

    Harmittaa niin sun puolesta mymosa Voimahaleja :hug:
  18. M

    Neljättä kuumeilevat talvella 2013-2014

    Huomenta. Ke sopii mulle hyvin. Onko muilla piinalijoilla tuntemuksia? Mulla taas vihloo ja kummastelen miksi joka kierossa näitä on kun ei ne ole lupaus mistään? Enemmin ei vihloisi niin vois kuvitella et jotain tapahtuu?
  19. M

    Neljättä kuumeilevat talvella 2013-2014

    Huomenta! Eipä mullakaan enään ole luottoa minkään sortin kolotuksiin kun niitä on ollut joka kierrossa ovulaatiosta lähtien. Voin kertoa, että kuulun niihin himotestaajiin ja aloitan yleensä liian aikaisin :) Aikaisemmat ovat näkyneet jo dpo 9 ja silloin olen ekat testit tehnyt. Jos hymiö...

Yhteistyössä