Hakutulokset

  1. F

    Kuvia plussatesteistä

    Aijaa.com - 10792479 Tossa vielä toinen kuva
  2. F

    Kuvia plussatesteistä

    Heipsan. auttakaas mua ostin rfsu raskaustestin ja n.2 minuutin kuluessa tuli tosi punainen viiva mutta se hävisi ja jäljelle jäi tällänen testi. Yritin saada kuvaa että näkyisi edes vähän. Testissä näkyy omiin silmiin selvästi viiva, onko siinä äriä Auttakaa :S Aijaa.com - 10792444...
  3. F

    Kuvia plussatesteistä

    Nimendi : voi ei :/tiedän niin tunteen itekin ootan täällä kovasti plussaa :) toivotaan että tässä kuussa täällä tärppäis ois paras joululahja. itelläkin takana keskenmeno.. ei yhtään kiva.
  4. F

    Kuvia plussatesteistä

    nimendi : Voi ei :/ tiedän niin tuon tunteen, kun aina odottaa ja sitten tuleekin joku viiva niin on ihan että jee! Mutta sitten täti tulee käymään..
  5. F

    Kuvia plussatesteistä

    Nimendi : joku viivanen testissä näkyy :o minullekin tullut tuommoisia mutta ei ole tarkoittanu raskautta :/ toivottavasti sinulla merkitsee :heart:
  6. F

    Kuvia plussatesteistä

    Näkyykö teistä tässä testissä mitään? itse kun katsoin testiä pöydällä, 5 min kuluessa niin oli tullu viiva? Aijaa.com - 9193248.jpg
  7. F

    Kuvia plussatesteistä

    Siis näkyy jotakin pientä? :o
  8. F

    Kuvia plussatesteistä

    osaako joku sanoa mitä tässä testissä teistä näkyy?? Aijaa.com - 9007147.jpg
  9. F

    Kuvia plussatesteistä

    ettekö siis yhtään näe siinä mitään ? :/ jos oikeen katsoo
  10. F

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    saisiko toisesta kuvasta paremmin selvää minulla niin huono kamera laatu. Aijaa.com - 8929137.jpg
  11. F

    Kuvia plussatesteistä

    no hmm kamera on vähän huono laatuinen, ei saa oikeen kuvaa, oon nyt tehny noit liuskatestejä ja kaikki näyttäny haaleta haamua saako tästä kuvasta selvää? Aijaa.com - 8929137.jpg
  12. F

    Kuvia plussatesteistä

    näkyykö teistä tossa testissä haamua?? Aijaa.com - 8927374.jpg
  13. F

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    hei näkyykö tossa testissä haamuaa??? vastatkaaa??? Aijaa.com - 8927374.jpg

Yhteistyössä