Hakutulokset

  1. liina2013

    Helmivauvat 2015

    Pikaista päivitystä tänne..tuntuu että aika loppuu päivästä kesken, monta asiaa tulee aloitettua tai yöimetyksen aikana mietittyä valmiiksi; että huomenna minä sitä ja tätä:attn:..mutta Kuinkas käykään, hampaat on pesemättä kun pitäis olla jo vaunuilemaan lähdössä, aamukahvi juotu taas...
  2. liina2013

    // Helmivauvat 2015 - helmikuu // MEIDÄN KUU

    Avataan vaan :whistle: jos muutkin tykkää jatkaa täällä niin mikäettei:popcorn: :heart: mä pääsin äsken puolen tunnin lenkille tuonne ihanaan aurinkoiseen ilmaan! Niskat jumittaa tän tissimaratonin johdosta, oli ihana päästä heiluttelemaan käsiä ! Iina2013
  3. liina2013

    // Helmivauvat 2015 - helmikuu // MEIDÄN KUU

    Huomenta! Pikaisesti tulin kyselemään sellaista, jotta aiotteko jatkaa jutustelua tällä porukalla vielä kun kaikki ovat synnyttäneet..vaiko eikö..itsellä kun ei aivan hirmuisesti tällä hetkellä näitä kohtalotovereita ole :p..muutakuin te täällä ! Ajattelinkin kysäistä pääsisikö sinne fb-ryhmään...
  4. liina2013

    // Helmivauvat 2015 - helmikuu // MEIDÄN KUU

    Tällä puhelimella kirjoituksessa näyttää tulevan kirjoerheitä aika paljon, ei kerkiä muokata pitää lähtee vaipan vaihtoon :wave:
  5. liina2013

    // Helmivauvat 2015 - helmikuu // MEIDÄN KUU

    Pikaisesti tulin tsemppaamaan teitä KOKONAISIA tästä tissinsyönnin oheisena..:wave: edelleen kun tulee päivittäin kurkisteltua teidän kuulumisia..ELI lisätkää sinne ässälistalle SUKLAA :'( minä söin sitä perjantai-iltana ja nukkumaan mennessä otin panadolin ja sanoin että tänä yönä aion nukkua (...
  6. liina2013

    // Helmivauvat 2015 - helmikuu // MEIDÄN KUU

    Oltiin sairaalassa 4.15 tytöntylleröinen syntyi "luomuna" 8.57 mitat 3770g ja 49cm OLO ON VÄSYNYT MUTTA ONNELLINEN :heart: Iiina2013 + pitkätukkainen prinsessa 9h
  7. liina2013

    // Helmivauvat 2015 - helmikuu // MEIDÄN KUU

    Huomenta ! Tää alkaa herätteleen miestä, joko mentäisiin. .ja ilman vauvaa en tuu kotio!! LoppuPäivähän eilen oli rauhallinen supistusten ja vauvan liikkeiden suhteen..illalla otin panadolin et nyt nukun ens yön..ehkä 1,5h unta ja supistukset alko, samoin taas vatsan toiminta, veristä limaa..nyt...
  8. liina2013

    // Helmivauvat 2015 - helmikuu // MEIDÄN KUU

    Luovuttaminen kannattaa !! :hug: tai niin minusta ainakin nyt jo alkaa tuntumaan...kaikkeni turhaan yrittäneenä :'( sauna,seksi,lenkkeily,siivous,shoppailu,lenkkeily,siivous,sauna ja vielä muuten se yks siiderikin tullut kokeiltua = ja siitäkin tuli vain päänsärky :p Mutta asiaan, tiistaina oli...
  9. liina2013

    // Helmivauvat 2015 - helmikuu // MEIDÄN KUU

    Huomenta ! ONNEEA hirmuisesti kaikille vauvaantuneille ja käynnistelijöille :) ei tullut meille viikonloppuna "lähtöä" vaikka niin oltiin henkisesti valmistauduttu molemmat :stick: Kaikki keinot on käytetty, joten ajattelin luovuttaa..tulee kun on valmis:saint: yöt on aikas "helvettiä"..ei pysty...
  10. liina2013

    // Helmivauvat 2015 - syyskuu //

    Huomenta ! Anteeksi aktiivisuuden puutteeni kirjoitteluun tälle palstalle, vaikkakin lukemassa olen käynyt viikoittain teidän tarinoita :attn: ei vaan aika riitä kaikkeen (enkä osaa kirjoittaa lyhyitä viestejä :kieh:) ja lätkäkauden alettua meillä mennään arki-illat reeneistä toiseen : / omakin...
  11. liina2013

    // Helmivauvat 2015 - elokuu //

    Hei :) täällä taas...ultra oli viikko reilu viikko sitten, ja sen jälkeen onkin hetkeksi voinut hengähtää ja lakata jännäämästä ...eli siellä kaikki hyvin niskaturvotuksen ym.osalta. Oli se sellainen hetki jota ei heti unohda... sieltä se hieman yli 6cm. kaveri meille vilkutteli ja kummaltakin...
  12. liina2013

    // Helmivauvat 2015 - heinäkuu //

    Tää taas puhelimella kirjoitettuna laittaa kaikki kivat hymiöt kysymysmerkeiks :DD
  13. liina2013

    // Helmivauvat 2015 - heinäkuu //

    Huomenta ???? joka päivä täällä tullut luettua teidän juttuja...iloja ja suruja ???? ja miettinyt et kehtaisi jotain omaa napaa päivittää ???? mut kun kaikki on ollut ihan ok ???? eikä oikeen mistään kehtaa valittaa kun on kerran tänne asti päässyt vielä yhden kerran ???? niiiin oon vain...
  14. liina2013

    // Helmivauvat 2015 - heinäkuu //

    joka ei näemmä osaa vaihtaa edes tuota väriä punaiselle...edellisen viestin kirjoitin puhelimella, eri ketjuun kylläkin...ja sepä muutti kaikki hymiöt kysymysmerkeiksi :D mutta tänään ei haittaa mikään :kiss: ihana aurinko on löytänyt tiensä tänne arktisen kesän vaivaamaan suomeen :D thank god...
  15. liina2013

    // Helmivauvat 2015 - heinäkuu //

    Hei !Vieläkö mahtuu mukaan ?:D täällä olisi äitiyden ilon vielä kerran kokea saava lomalainen - nainen :laugh: ikä:39-v. vkoja takana 10, la 1.2.2015, KSKS, neljäs lapsi. Ensimmäistä kesälomapäivää auringossa viettävä, "juttuseuraa" vailla oleva yksilö :heart:
  16. liina2013

    Yli kolmevitoset plussanneet/odottajat Vol. 3

    Puhelimella kirjoitettu, hymiöt muuttui kysymysmerkeiks :D
  17. liina2013

    Yli kolmevitoset plussanneet/odottajat Vol. 3

    Onkos täällä vielä elämää vai ovatkos kaikki jo lomatunnelmissa rannoilla ???????? täältä tahtoisi mukaan ivf:n avulla alulle pantu ????raskaus ???? IKÄ 39, VKO:ja takana 10, laskettuaika 1.2.2015, k-s keskussairaala???? 4 lapsi ???? juttuseuraa vailla tänne aurinkotuolissa lepäävälle...
  18. liina2013

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Huomenta ja tervetuloa piina86 mukaan ! mä jo tuonne ivf/icsi hoidot jatkuu-ketjuun kirjoittelinkin...kun täällä ollut niin hiljaista :headwall: et plussa tuli viikko sitten lauantaina ja keskiviikon veritesti näytti arvoksi 536 :heart: eli nyt voi hetkeksi huokaista.... toivon että saatte tästä...
  19. liina2013

    IVF/ICSI hoidot jatkuu

    Huomenta ! Täältä tulee hyviä uutisia :heart: vaikkakin en voi uskoa tätä todeksi...olen elellyt hiljaiseloa 11piinapäivää (googletellut kaiken ylijäävän ajan eri oireita ja tuntemuksia..lukenut vanhoja keskusteluita ja varautunut pahimpaan...) minä malttamaton aloitin testauksen pp9 aamuyön...
  20. liina2013

    IVF/ICSI hoidot jatkuu

    Eli sain eilen nelisoluisen matkaan ja kaks meni pakkaseen:saint: melkoisen hyvällä mielellä täällä oltu molemmat...mentiin sinne eilen..aika oli yhdeltä ja mä ootin että selvitellään niiden kolmen kohtaloa vielä...mutta lääkärin perässä käveltiin huoneeseen ja se oli vaan että housut pois :hug...

Yhteistyössä