Hakutulokset

  1. O

    ***LOKAMASSUT 2008 Huhtikuussa***

    pitkästä aikaa moi kaikille...paha olo ja väsymys helpottaa..ultrakin on takana ja kaikki oli mainiosti, kaveri oli vaan mahottoman vilkas :laugh: !laskettu aikakin siirtyi vähän ja se onkin 8.10 elikkäs nyt 12+6!nyt odotellaan ihanissa kevään merkeissä javaihdellaan kuulumisia!
  2. O

    takaisin hoitovapaale?

    jees, niin teenkin,vahennettu äippäloma ja ennen sitä kesäloma :flower:
  3. O

    takaisin hoitovapaale?

    Tilanne on tämä, lokakuussa syntyy kakkonen hoitovapaalle siis syyskuussa ja kesäloma elokuun...mielis vähän jäädä kotiin jo heinäkuun alussa eli kuukauden ennekkoon, onko pomolle ilmotettava millon?Tosin ei tiiä vielä koko raskaudestakaan :ashamed: kerron parin viikon päästä!Onko muita...
  4. O

    Marraskuun 2005 lapsoset pinoon

    Heips,Täällä 29.11 syntynyt tyttö Mikkelistä."v oli 84cm ja 11kg.PPHlla käyty vuoden päivät, mutta kakkonen syntyy lokakuussa, joten kesällä jäädään kotiin!Kovasti puhua pälpättää ja laulaa, hyvinkin selvästi...pottailu onnistuu kakan oalta hyvin, mutta pissi lorisee usein housuun :ashamed...
  5. O

    ylipainoiset odottajat

    ootteko alkaneet laskee hiilareita, kuten jostain oon lukennu, vai vaan terveellä järjellä?Mulla varmaan 15kg ylipainoo, mutta se on niin tasasesti levinne, että vatsan pyöreys alkoi 4kuulla näkyä edellisessä raskaudessa, katotaan miten nyt käy!rv 11+2...vielä ei oo ainakaan paino...
  6. O

    ***LOKAMASSUT 2008 Maaliskuussa***

    ilmoittaudun mukaan.toinen tulossa 12.10 Mikkelin suunnalla!rv 9+1
  7. O

    ylipainoiset odottajat

    muita pyöreitäodottajia?kuinka paljon olette muuttaneet ruokailua plussa jälkeen?itse en paljoo, mutta lauantai karkit oon jättäny lähes ois ja pullat sun muut ja lisänny liikuntaa, koska sitä niin vähän harrastan ja osa syy painolle!sanovat eka neuvolassa että lautasmallia käytä!

Yhteistyössä