Hakutulokset

  1. M

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TAMMIKUUSSA**

    PikkuMyy-82 olipa hyvä että mainitsin asiasta ja ilmottelehan sitten mitä testi näyttää :D mulla se tosiaan antoi iltapissastakin sen tuloksen joka nyt sitten oli ihan oikea....tsemppiä testaukseen :p
  2. M

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TAMMIKUUSSA**

    Onnea muillekin rakenneultrassa hyviä uutisia saaneille...meillä oli tänä aamuna ja kaikki oli hyvin. Vauva ei olisi millään suostunut asentoaan muuttamaan vaikka kuinka hypin siellä huoneen lattialla :p Sukupuolikin selvisi eli tyttöhän sieltä olisi tulossa..mutta toki omaa vahvaa aavistelua...
  3. M

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **JOULUKUUSSA**

    Pillipöllö mä olen ollut nykyisen avomieheni kanssa vasta helmikuusta ja tosiaan nopeita ollaan täälläkin..meillä kyllä suhde ollut liikaa alamäkeäkin niin eipä täällä ole kosinnasta vielä tietoakaan..mutta hurjasti onnea tulevaisuuteen ja ei se rakkaus aikaa katso :heart:
  4. M

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **JOULUKUUSSA**

    pillipöllö Onnea kihlauksesta:flower: ihana masu kuvassa :) ninanina kaveripyyntö laitettu facessa :)
  5. M

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **JOULUKUUSSA**

    Almeja tsemppiä ultraan, kerrohan sit heti kuulumiset :) Mäkin voisin sinne faceen haluta, joten tamperalaisten määrä ois nousussa:xmas: -minnuli ja rääpäle 15+0
  6. M

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **JOULUKUUSSA**

    mulle voi lisätä että tyttöolo ois..saas nähdä kuinka sitten lopulta käy :heart: -minnuli ja rääpäle 14+5
  7. M

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **JOULUKUUSSA**

    Heips! Jos vielä mahtuu mukaan niin uusi ilmoittautuu...omaa ikää 30 vuotta, LA 14.6, toinen tulossa (ensimmäinen uuden miehen kanssa), synnytys TAYS. PikkuMyy mulla on kans tänään tuntunut outoa tärinää tuolla kohdun alueella useaan otteeseen. Mitähän se on... Liikehdintää aina silloin...

Yhteistyössä