Hakutulokset

  1. M

    raskaus ja epilepsia

    Tandem: Varmaan ihan hyvä juttu tuo uni-EEG tossa tilanteessa. Itse olisin hieman huolissani. Mutta voihan tuo olla ihan unissapuhumistakin varmaan. Toivottavasti selviää parhain päin! Ja toivottavasti työtilannekin helpottaa.
  2. M

    raskaus ja epilepsia

    Ei täällä Helsingissä ainakaan mitään synnytyssuunnitelmaa erikseen tehty. Sen verran lupasivat, kun puhuin hieman kohtauspelosta synnytyksen yhteydessä, että jos vallan pitkittyisi, niin hieman herkemmin olisi sektioon päädytty, tai sitten käynnistelty... Mutta yksi neurologi totesi joskus...
  3. M

    raskaus ja epilepsia

    No kylläpä nämä unohtuvat... Tuosta Roonan kirjoituksesta tuli mieleeni, että foolihappoa kyllä kehotettiin syömään jo ennen raskautumista, mutta viimeistään sitten heti alkuraskaudesta. Lisäksi lääkistystä nostettiin loppuraskaudesta hieman, kun lääkeainepitoisuudet olisvat alhaiset...
  4. M

    raskaus ja epilepsia

    Moi. Minkätyyppinen epilepsia? Onko kuinka balanssissa? Mulla paikallisalkuinen, johon deprakine lääkkeenä. Kaksi raskautta takana. Molemmissa olen ollut erityissyynissä niin, että ylimääräisiä ultria on otettu joitakin ja erikoislääkärin vastaanotoilla käynyt kontrollissa. Neurologilla...

Yhteistyössä