Hakutulokset

  1. L

    Kysyn kolmesta kirjasta, oletko lukenut aikuisena, omasta tahdostasi?

    Raamatusta Sinänsä ko teosta on aika huvittava pitää teoksena, kosstuuhan se useasta eri kirjasta ja eri kerrostumista. Esimerkiksi Saarnaajan kirja on mielestäni mieletön teos, kun taas toiset kirjat ovat hyvinkin puuduttavia. Uuden testamentin kirjoista osa on mielenkiintoisia ihan sillä...
  2. L

    Kysyn kolmesta kirjasta, oletko lukenut aikuisena, omasta tahdostasi?

    Olen lukenut kaikki. Ja Sinuhen myötä musta tuli aivan mieletön Waltari-fani. Olen kahlannut hänen muutkin teoksensa läpi ja täytyy sanoa, että monista olen tykännyt vielä enemmän kuin Sinuhesta. Loput kaksi meni kuivemmin. Ja joku mainitsikin Dostojevskin. Hän on minun lempparini Waltarin...
  3. L

    NÄIN NAISTENPÄIVÄNÄ:eipä ole ihme,että suomalaiset naisetjäävät venäläisten naisten varjoon...

    Itse olen viettänyt paljon aikaa työnkin merkeissä entisissä itäblokin maissa ja paikallisten tuttujen kautta nähnyt millainen "kultainen häkki" naisille usein rakennetaan. Joka vierailulla olen enemmän ja enemmän kiitollinen suomalaisesta sosiaaliturvasysteemistä päivähoitoineen. Ja ennen...
  4. L

    Sanna Kiiski saa toisen lapsensa!

    Isä hoitaa lasta = äiti ei pidä lapsesta :D Loistavaa!
  5. L

    Synnyttämään TYKSiin vai Saloon?

    Itse olen samassa tilanteessa miettimässä. Tyksistä kuulee paljon purnattavan mutta ilmeisesti suurimmiksi osiksi kyseessä on periturkulainen tavan vuoksi ruikuttaminen. Eli mainettaan parempi paikka. Tosin Saloa kehuvat kaikki siellä synnyttäneet ja tokikin pienempi paikka ja tätä myötä ehkä...
  6. L

    *** huhtikuun helmet 2012 '' lokakuussa'' ***

    Halloween-terveiset Tampereelta. Keskusta oli ainakin niin täynnä noitaa ja zombieta. No itse taidan olla tässä raskauden vaiheessa luonnostaan yhdistelmä niistä - noita luenteeltani ja zombie ulkonäöltä. Pomppuli Juu, sama paikka. Mitäs olet meinannut kevään kanssa? Kaikki tentithän ovat...
  7. L

    *** huhtikuun helmet 2012 '' lokakuussa'' ***

    Hei! Täällä olis yksi taustalla roikkunut vielä mukaan. [B]ELI LA 27.4[B], esikoista odottelen ja ikää 27v. Joku oli kysynyt sukunimistä. Omilla vanhemmillani on ollut eri sukunimet ja itsellä on miehen kanssa eri sukunimi vaikka naimisissa ollaankin. En koe asiaa mitenkään ongelmana...

Yhteistyössä