Hakutulokset

  1. H

    Hormonikierukka+turvotus+hiivatulehdukset

    Kellään kokemuksia samoista ongelmista? Eli mulla ollut hormonikierukka n.kaksi vuotta ja ongelmina vatsan turvotus (+pöhöttynyt olo). Tämä vaivannut ehkä noin 4-6kk, eikä turvotus ole vain vatsassa vaan myös sormissa. Ja hiivatulehduksia ollut nyt kolmen kuukauden aikana 3kpl. Myös outo...
  2. H

    Mikä auttaa vauvakuumeeseen?

    Onko kukaan keksinyt keinoa, jolla saisi lievennettyä vauvakuumetta? Tämä on ihan kauheeta, kun raskaus on eka asia mielessä aamulla ja viimeinen kun menee nukkumaan.
  3. H

    Roskishaamuista...

    Täällä yksi, joka on tehnyt roskishaamun. Heitin "nega-testin" roskikseen, jota oli tietenkin vielä myöhemmin pakko mennä katsomaan :kieh: Testissä näkyi heikko viiva valoa vasten. Tein uuden testin vajaan viikon päästä ja se näytti selvästi plussaa. Tsemppiä sulle!!
  4. H

    Homeen poistaminen lastenrattaista?

    Onko mitään keinoa saada home poistettua lastenrattaista. Rattaat on vuoden päivät olleet käytössä ja tarttunut home harmittaa suuresti. On jouduttu säilyttämään ulkona, joten kosteus on tehnyt tehtävänsä. Onko kikkoja kenelläkään? Kiitos :)
  5. H

    pikku kakkosesta vasta HAAVEILEVAT

    Hei kaikille! Uskaltauduin itsekin vihdoin mukaan joukkoonne. Oon jo pitkään lueskellut juttujanne ja toivon, että pääsisin ilmoittamaan pian saaneeni miehen pään käännettyä...mikä tuntuu aivan mahdottomalta tapaukselta. :/ Hieman taustaa: Olen siis 02/06 syntyneen tytön äiti...

Yhteistyössä