Hakutulokset

  1. S

    Häiriintynyt syömiskäyttäytyminen

    Onks täällä sellasia ihmisiä, joiden ongelma olis jollain tavalla häiriintynyt syömiskäyttäytyminen? Mä en tarkota nyt pelkästään selkeitä syömishäiriöitä, kuten anoreksiaa tai bulimiaa. Ihmisellä kun voi olla paljonkin probleemaa syömisen kanssa, vaikka ei se näkyis päällepäin esim...
  2. S

    Mikä Venakossa koomisinta?

    Milanna, sua tarvitaan tälle palstalle, se on totuus. Elämä olisi tylsempää täällä ilman sua. Ajatellaanpa esimerkiksi Johanna Tukiaista. Jokainen kailottaa kurkku suorana, kuinka hirveä se on. Silti keikoilla käy porukkaa. Ovat kuitenkin valmiit maksamaan näkemisestä. Tietynlaisilla...
  3. S

    Mitä "turhuuksia" teiltä löytyy kaapista?

    Sähköveitsi, lahjaksi saatu. Friteerauskeitin jäi pölyttymään alkuinnostuksen jälkeen. Tehosekoitin on myös osoittautunu turhakkeeksi, kun on hankala puhdistaa, joku halpismalli.
  4. S

    Sain sitten tietää, että olin vanhemmilleni ei-toivottu vahinkolapsi :-(

    Olen myös samaa mieltä, että jos lapsi on niin paha vahinko, niin silloin päädytään aborttiin. Mulla on kaksi tuttavaa, jotka molemmat tulivat raskaaksi kuparikierukkaa käyttäessään. Molemmat piti lapsen ja ovat hyvin rakastettuja lapsia.
  5. S

    Laihduttaisitko jos bmi:si olisi 22,8?

    Ei sun laihduttaa tarvitse. Toki on selvää, et lihominen saattaa harmittaa, mut mitään todellista laihdutuksen tarvetta ei ole
  6. S

    Mistä päin Suomea kotoisin olevat ihmiset ärsyttää? Huonoja kokemuksia?

    Tuli mieleen tämmöinen aloitus, kun eri puolilta Suomea olevat ihmiset saatetaan liittää erilaisiin stereotypioihin. Usein kuulee sanottavan esim. Että savolaiset on kieroja, pohjalaiset vähäpuheisia, helsinkiläiset leuhkoja ym. Onko kellään minkäänlaisia kokemuksia, että tämmöset...
  7. S

    En jaksa enää, mistä apua bulimiaan!??!

    Yksityiseltä lääkäriltä voit saada lähetteen syömishäiriöihin erikoistuneeseen yksikköön. Terveyskeskuksessakin voit käydä ja sieltä saada lähetteen. Kannattaa kysyä, onko terveyskeskuksessa joku, joka tuntee syömishäiriöt. Ite olen sairaanhoitaja ja tiedän melko paljon syömishäiriöistä myös...
  8. S

    Kun on TOEDELLA ruma vartaloinen?

    Itseensä ei ole aina helppo olla tyytväinen, oli kroppa minkälainen tahansa. Nuorempana minulla oli jonkinmoista syömishäiriötä. Tämä aiheutti sen, että ei se maaginen viiden kilon pudotus saanut mua yhtään tyytyväisemmäksi kroppaani, vaikka kuvittelin. Jos on oikeasti niin ylipainoinen...
  9. S

    Mihin vuoteen palaisit takaisin jos voisit?

    Vuoteen 1999. Isäni kuoli silloin ja tuntuu, että asioita jäi puhumatta. Haluaisin vielä nähdä isäni, koska hän oli minulle tärkeä ja rakas.
  10. S

    Onko teillä mennyt välit poikki jonkun kanssa?

    Panin välit poikki ystävään, joka alkoi tunkeutua liiaksi elämääni.

Yhteistyössä