Hakutulokset

  1. J

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Mut voisi siirtää taustalle. Tuntuu, että nyt tekee ihan hyvää omalle päälle pysytellä kaikissa vauvafoorumeista kaukana :) Mutta ihanaa joulun odotusta kaikille :heart:
  2. J

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Tervetuloa uusille :) Mulle voi päivittää kp 2 ja yk 16. Tämä oli nyt nopea viesti kesken työpäivän. Ihanaista viikonloppua kaikille :)
  3. J

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Paljon onnea iiris_lorea!!! :) Ja pahoittelut babygreen :( Kerttulin kanssa mennään aika samassa vaiheessa. Toivottavasti sinne plussa tulisi! :) Marjeelle synttärionnittelut! Täällä menkat alkaa viimeistään ylihuomenna. Mun kierto on 27-28, mutta sitä ei tarvitse listaan päivittää...
  4. J

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    LilyAlice mä oon niin pahoillani! Se tuntuu kamalan pahalta ja väärältä, kun ensin annetaan ja sitten otetaan pois. Halaus :heart:
  5. J

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Ihana uutinen LilyAlice!!! :heart:
  6. J

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Kaisla78 kiitos onnitteluista :) Espanjan reissu kuulostaa ihanalta. Toivotaan, että aurinko ja lupaavaan aikaan tullut ovisplussa toisivat toivotun tulokset jo tässä kierrossa. Me saatiin lähete tutkimuksiin ja mielenkiinnolla kyselen mikä on hedelmällisyystesti? Marjee Tsemppiä paljon...
  7. J

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    LilyAlice kiitos onnitteluista :) 34 on ihan hyvä ikä joo. En vaan ymmärrä minne kaikki vuodet ovat menneet. Aika menee nykyään niin nopeasti! :eek: Marjee kiitos. Kyllä tää taas tästä. Uuteen nousuun vaan :) Mulla ihan samat meiningit monesti aina oviksen jälkeen. Haluisin niin intoilla ja...
  8. J

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Tänne voi päivittää kp 2 yk 15. Mulla näkyy viime listauksessa yk 13, mutta pitäisiköhän sen olla 14? En ole kyllä itsekään varma... Vähän taas mieli maassa, vaikkakin en edes muuta odottanutkaan. Menkkaoireet oli niin selvät jo monta päivää ennen. Ja iäksikin voisi vaihtaa 34 v. huoh :) Voi...
  9. J

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Hienosti päivitetty lista Marjee :) Pahoittelut babygreen menkoista :( Täällä odotellaan menkkoja saapuvaksi. Hyvin vahvat merkit ilmassa, mutta jotenkin ei edes tunnu kamalan pahalta. Kai sitä itseään suojeleekin ja ei anna toiveiden niin helposti enää nousta. Pessimisti ei pety vai miten...
  10. J

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Pienestä kii: Mä oon kyllä ihan samanlainen stressailija. Auttaisi kyllä jos osaisi joskus ottaa iisimmin. Tässäkin asiassa tuntuu, että tieto vaan lisää tuskaa. Heh, meillä tosiaan lähes kaikki noita päästään vialla olevia siittiöitä. Määrä ja liikkuvuus oli ok, joten ei kai sillä niin suurta...
  11. J

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Moikka kaikille pitkästä aikaan :) Täällä pienissä masennuksissa vietetty aikaa taustalla. Välillä aina oon käynyt lukemassa teidän kuulumisia, mutten ole saanut kirjoiteltua. Babygreen noi krampit kuulostaa kyllä aika lupaavilta. Itsellä tosiaan yksi keskemeno takana ja ennen plussaa ainoat...
  12. J

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    iiris_lorea isot halaukset myös täältä! Paljon voimia ja jaksamista. Marjee, kuulostaa jo vähän jännältä :) Tulehan kertomaan heti miten tilanne edistyy. Dazzlerille toivotaan pikaista menkkojen saapumista :) Tänne voi päivittää kp 2. Ei tullut yllätyksenä ja nyt jo suunta ylöspäin...
  13. J

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Heippa kaikille! Täällä suunnassa on ollut kaikenlaisia kiireitä ja olen vain pikaisesti ehtinyt täällä käymään, mutta nyt pikaiset kuulumisten päivitykset. Ja kiitos kaikille tervetuloatoivotuksista :) Ihanaa päästä hienoon porukkaan mukaan! Täytyy nyt yrittää aktivoitua, sillä vertaistuelle...
  14. J

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Moikka kaikille :wave: Pääsisikö tähän hienoon porukkaan mukaan? Oon teidän juttuja jo pidempään käynyt seuraamassa ja täällä on kyllä niin ihana meininki, että olisi hienoa liittyä joukkoon! Täällä ikää 33 vuotta ja yritystä takana reilu vuosi. Viime vuoden lopulla raskaustestiin ilmestyi...

Yhteistyössä