Hakutulokset

  1. L

    lapsettomuus ja keskenmeno

    Katsoiko joku muu eilen tätä ohjelmaa, Inhimillinen tekijä: Taas kesken | Elämä | yle.fi tulee tänään uusintana! Niin tutun kuulosia ajatuksia, varsinkin Vadelmaunelmalla...
  2. L

    Toistuvat keskenmenot

    Eilisessä ohjelmassa tästä.. tulee tänään uusintana! Inhimillinen tekijä: Taas kesken | Elämä | yle.fi
  3. L

    * OYS 2011 hoidot *

    Hassua.. mulle taas tuo rfsu ei oo koskaan antanu mitään turhia viivoja :) niin se näköjään vaihtelee tosi yksilöllisesti. Eikös Apteekin oma oo samalta valmistajalta kun pc? Itse näkisin Clearbluen (sen ihan perus viiva+testin) luotettavana, rfsu:n lisäksi, mutta herkempänä.
  4. L

    * OYS 2011 hoidot *

    No ikävä kyllä mulla just noi pc:t tekee lähes poikkeuksetta aina jotain tuon ekan kuvan kaltaisia "roskishaamuja"...tosin vasta testiajan jälkeen, ei alle 5 min.
  5. L

    Paljonko Lugesteronia PAS:ssa ?

    ^ ^^ Niin oliko nää molemmat luonnollisiin kiertoihin, ei kai lääkkeellisessä vois missään tapauksessa lopettaa testipäivään kumpaakaan lääkettä, tai menis kesken?
  6. L

    vanhentuneiden testien luotettavuus?

    Haluaisin kuulla kokemuksia, onko päiväyksen ohittaneiden raskaus- ja ovulaatiotestien tulokset pitäneet paikkaansa, miten vanhoja testit oli, ja oliko väärä/oikea plussa vai nega. Itsellä jäänyt aika kasa lojumaan kaappiin muutaman vuoden takaa ja kaikissa päiväykset vuosina 2011 tai 2012...

Yhteistyössä