Hakutulokset

  1. P

    pieni kokoiset odottajat/synnyttäjät

    kiitos teille.. helpottaa oloa kummasti kun kuulee että oma vauva ei olekkaan ehkä ihan niin pieni miltä lääkärit antavat vaikuttaa..
  2. P

    pieni kokoiset odottajat/synnyttäjät

    eli.. itselläni on viikkoja 37+3 ja koko arvio vauvasta oli 2400g. kätilöt ja lääkärit ihmettelivät vauvan pieni kokoisuutta. itse olen 154cm pitkä ja en painanut syntyessä kuin 2800g. ja synnyin viikolla 39. minkä kokoisia teidän vauvelit ovat?? huolehdinko taas ihan turhista..todennäköisesti..
  3. P

    lakosta taas mutta kuka ottaa vastuun

    niin ja uutisissa sanottiin, että synnytykset ja päivystys(kolarit ym.) eivät saa vaarantua vaikka joukko irtisanoutuminen tulisikin. haastateltiin jotain tehyn johtajaa. millos se työseisaus alkaa jos se nyt alkaa.. marraskuun lopussa oliko?
  4. P

    ö

    minulle myös lääkäri sanonut, että taudin voi saada myös yleis wc:stä. ja että tauti EI ENÄÄN NYKYÄÄN OLE SUKUPUOLITAUTI. Kaverini sai klamydian yleis wc:stä aikoinaan. ei kertaakaan seksiä sitä ennen..
  5. P

    Millä viikolla kääntynyt raivotarjontaan.

    eli siinä se kysymys olikin. mulla pikkuinen on ollut kääntyneenä jo pitkään. nyt vaan tuntuu että olisi kääntynyt takaisin pää ylöspäin. potkut tuntuu navan alapuolella. millä viikolla viimeistään pitäisi kääntyä takaisin. odotan ensimmäistä ja siksi olen vähän pihalla. :) niin ja viikkoja...

Yhteistyössä