Hakutulokset

  1. A

    Sektion jälkiseuraukset

    Mulla yksi kiirellinensektioa takana. N. 5 vuotta on siitä. Kun olin 24 "synnytänyt" ja yllätäen vauvalta hävis sydänäännet niin päädyttiin sektioon. Itse lähtö oli kamala koska siinä vaiheessa kun lääkäri päätti että nopeasti sektioon niin multa vissin meni taju kun en muista muuta kun...
  2. A

    Mitä aurinkovoidetta 1 vuotiaalle?

    johnsonilla on roc sarjassa bebe auringovoide joka on ihanluvallista vauvoille. niin sanoi ihotautilääkärikin meille kun pojan kaa etelään lähdimme.
  3. A

    Raskaana Riikaan

    Kyllä Riiassa voi syödä ihan mitä tahansa siis ns.fiskuissa ravintoloissa. Ja broireliakin ihan rauhassa voit hotkia. Ollaan useasti käyty Riiassa ja ihan puhdasta ja ok siellä on. Kaverini kävi just viikko sitten siellä ja 8 kk raskaana.
  4. A

    Helsinki

    Kiva, kiitos! Taidan sitten ekaks muksun kaa shoppailla ja sitten sitä legoshowt katsomaan. Lintsillä kävimme viime vuonna ja kun aika on rajoitetusti niin éhkä jotain uutta täna vuonna.
  5. A

    Helsinki

    Nyt kysymys näin päin...olen tulossa 4 vuotiaan kaa Tallinnasta Hesaan maanantaina. On koko pitkä päivä aika joten mitä kiva siellä voisi tehdä shoppailun lisäksi? Miten linnanmäki, onko ruuhka ja onko edes auki maanantaina? Viime kesänä siellä oli joku mini legoland? Jos oli niin minkälainen...
  6. A

    Tallinnan majoitusvaihtoehdot

    Siellä lähellä on viellä tällainen paikka Valge Villa samantapainen omakotitalo majoitus. Mun vanhemmat ja tutut on aika usein siellä yöpynyt. Joa edellisessä ei ole vapaita paikkoja. Mutta kiva Tallinnan reissua!!! :wave:
  7. A

    Tallinnan majoitusvaihtoehdot

    Oikein ok paikka. ns. omakotitalomajoitus ystävälliset ihmiset ja sopiva lapsille. Itse asuin samalla kadulla vuosia , lähellä kaupungia ja rauhallinen ja turvallinen ympäristö.
  8. A

    Tallinnan kauneushoitoloista

    joo, ei niihin "suomalaisten ostosparatiiseihin" kannata hoitoihin mennä. niissä saa halvalla mutta huonoa palvelua ja hoitoja. stockalla vaan hintataso huimasti korkeampi niikuin näissä hotellien hoitoloissakin.jos jaksamista on niin kannata näitä paikallisten suosimia hoitolaitoksia käyttää...
  9. A

    Lapsille Tallinnassa

    lapsille parempi uimapaikka on kakumäe rand, ihan lähellä rocc al marea ja eläintarha joten sieltä taksilla vaan ihan lyhyt pyrähdys. puhtaampi ja rauhallisempi kuin pirita.
  10. A

    Tallinnan kauneushoitoloista

    ehkä tää tulee myöhässä mutta hyvä hoitola on Gersi stiilistudio aivan keskustassa palace hotellin vieressä. siellä käy paljon suomalaisia ja yleensä kun porukalla menee niin ajat on samanaikaisesti 3726419181 pärnu mnt. 22. puhuvat suomea
  11. A

    yökastelusta

    no millä on 4,5 vuotias ja kerran kuukaudessa kastele sängyn. Ja aina se tapahtu niinä aamuina kun ei ole päiväkotiin menoa. Eli nukkuu pitempä ja ei itse herää kun pissata.

Yhteistyössä