Hakutulokset

  1. A

    Helmikuun hippuset 2012 **tammikuussa**

    Kuten täälä on jo "juoruttukki", nii meile synty poika 3.1. päivälä. Pituutta Pienelä Suurela Miehelä oli syntyessään 48,5cm ja painoa 2590g. Kovin oli herrala hoppu tähän maailmaan kun päivälleen kuukautta ennen laskettua aikaa syntyi. Raskausviikkoja oli tuolloin menosa 35+4. Abrakadabra...
  2. A

    Helmikuun hippuset 2012 **joulukuussa**

    Ihan vain pienenä käytännön vinkkinä, että kannattee oikiasti alakaa pakkaileen sitä sairaalakassia. :D Täällä nimittäin köllötellään jo sairaalasa mammaosastola. Aikastettiin sitten synnytystapa-arviota ihan urakala, perjantaina aamusta tultiin osastole ko osa lapsivesistä meni. Mittään hättää...
  3. A

    Helmikuun hippuset 2012 **joulukuussa**

    Onneksi alkaa olla jo kaikki suolaset jouluherkut syötynä, nii jos tämä turvotuski laskis. :D Suklaata en oo hyvälä yritykseläkään saanu syötyä kahen eestä. :laugh: Vauvanhoitoketjusta Miten ois jos vaihettas julkisesta ketjusta tuommoseksi salatuksi kerhoksi? Ei tarttis olla nii kieli...
  4. A

    Helmikuun hippuset 2012 **joulukuussa**

    Huomenna on jo joulu. :) Rauhallista joulua kaikille ja koittakaahan vielä joulun aika olla yhtenä kappaleena. Pakko hehkuttaa tääläki ko oon jo kaks yötä nukkunu tosi hyvin. Ihana ko ei ennää tartte laukkoa koko yötä vessasa, vaan saa oikiasti nukkua. :) Huomaa, että turvotuksen vähentyminen...
  5. A

    Helmikuun hippuset 2012 **joulukuussa**

    Toivottavasti Äiteexin poitsu malttais vielä pysyä vattasa. Muutenki vaikuttaa siltä, että aika monela on nuita supistuksia jo vähän reilumminki. Vielä ois kuiten helmikuuhun aikaa. Mie kävin tännään sf-mittakontrollisa. Ei ollu onneksi kasvanu tuosta 35cm:stä viikossa yhtään, joten jatketaan...
  6. A

    Helmikuun hippuset 2012 **joulukuussa**

    Kyllä se on nii, että vähhiin käy ennen ko loppuu. Huomena ois viimänen työpäivä ja 29.12. alkaaki jo virallinen äippäloma. :) Eilen saatiin tehtyä joulusiivous. Onneksi mies oli kaverina, ei nimittäin ois ennää onnistunu yksin multa. Tai, no jos oisin yksin sitä alkanu tekkeen, nii valmista...
  7. A

    Helmikuun hippuset 2012 **joulukuussa**

    Tervetuloa uusille! Huippua, että porukka lisääntyy. :) Terveisiä neuvolasta. Tähän mennesä painoa on kertyny 20kg ja oon nyt ihan virallisesti satakilonen. Turvotus ihan mahotonta ja johtuu pääasiasa ilmeisesti siitä, etten oo pariin viikkoon voinu kauhiasti liikkua. Mulla on semmosen...
  8. A

    Helmikuun hippuset 2012 **joulukuussa**

    Äiteex Inhottava, että sulle sattu tuommonen terkkari. Tuo sinun painon nousu on ihan normaalia.Mie alan muuten olla sitä mieltä, että äitiysneuvolan terkkarin valintakriteerinä pitäis olla lapset. Eli jos et oo ollu raskaana, nii et siihen hommaan pääse. Muutenki tuntuu, että itte kelläki on...
  9. A

    Helmikuun hippuset 2012 **joulukuussa**

    Millanen Kovasti jaksamista sinulle. :hug: Yksin ei varmasti ole helppoa, mutta helpompaa se varmasti on kuin sellaisen kumppanin kanssa, johon ei voi luottaa tai jolla ei asiat ole "oikeassa" tärkeysjärjestyksessä. Mulla meni itsenäisyyspäivä edustaessa. Onneksi alkaa nuo edustushommat käyä...
  10. A

    Helmikuun hippuset 2012 **joulukuussa**

    Voihan hikka. Tuo mukula on aivan järettömän kova hikkaamaan. Yks kerta päivässä ei enää toellakkaan riitä sille. Eihän siinä muuta, mutta ko koko maha heiluu ko yks nikottellee menemään. Ja aika ärsyttävältä se tuntuuki ko lantiota vasten hakkaa sitä päätään. millanen Naapurit ne rikkoo...
  11. A

    Helmikuun hippuset 2012 **joulukuussa**

    Oi, kohta on jo joulu. Evenylle kiitos pinosta. Meillä on jo suurin osa joululahjoista hankittuna ja maanantaina mennään tuon hellun kans hakemaan loputki. Jos herra ei saa vanhempiensa lahjoja mietittyä ennen tuota, nii joutaa hakemaan ne yksin jouluviikolla. :D Mie olen jo vanhempani ja...

Yhteistyössä