Hakutulokset

  1. M

    Raskaudessa kertyneet kilot ja vauvan syntymäpaino?

    esikoisesta tuli painoa mulle 28kg, neuvolan täti tiuskasi että kyllä olis voinut pikkasen miettiä mitä mättää naamaan lihaville tulee kuulemma helposti masennus ja ei opi rakastamaan vauvaa ja mies lähtee.. totesin siihen sitten pojan ekassa neuvolassa että ei masenna rakastan ja mieskin on...
  2. M

    Millä raskausviikolla/päivällä synnytit?

    poika tuli 41+4 joulupäivänä :D aattona alkoi keveillä supistuksilla ja puolenyön jälkeen vesi meni iltapala pöydästä noustessa. pihalle poika potkahti 15h jälkeen josta ponnisteltiin 45min! =)
  3. M

    Soititko äidillesi kun lähdit synnyttämään ?

    tottakai =) ja kaikki muutkin jouluyönä soittelin läpi! ei ollut kuitenkaan ihan hyvä idea sairaalan puhelin suorastaan tukkeutu äiteen huolestuneista soitoista! antoi mielisairaan hoitaja ohjeita kätilöille mun alhaisesta kipukynnyksestä ja epiduraalin sopivasta annostuksesta!! :laugh:
  4. M

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    saunasse se päätettiin keskiraskauden aikoihin että pojasta tullee Sebastian.. sitten jouluyönä synnärillä kun poika saatiin syliin.. minä ensin voi kamala sillä on mun nenä ja Isi siihen totesi että voi se siitä muuttua ja ei tää sebastian ole tää on Luukas.. neuvottelun jälkeen kastettiin...

Yhteistyössä