Hakutulokset

  1. H

    Terolut-mimmit ja Clomittaret

    Sassa7; Se 42pv kierron jälkeiset menkat oli aika normaalit.. sitä seuraava kierto ihan normaali.. 26pv ja menkat tosi normaalit paitsi ihan jäätävät kivut 2. ja 3. vuotopvänä, meinasin täysin tipahtaa töihin.... oon nyt syönyt siis 1kk ajan Thyroxinia ja viime kierrossa ovulaatiotestit oli...
  2. H

    Terolut-mimmit ja Clomittaret

    Juuri kun pääsin sanomasta niin tänään ne menkat sitten alkoi.. kilppariarvot oli metässä ja lekuri soittelee maanantaina.. aion kysyä häneltä kuinka yleistä tämmöinen yks yli 40pvn kierto muuten niin säännöllisessä kierrossa on... tulen kertomaan sitten tänne :) nyt kilppari asiat saatua...
  3. H

    Terolut-mimmit ja Clomittaret

    Onko muilla kokemusta, takana jo yli 10 terolut menkat, säännöllsiset... nyt mennään kp 42 eikä vieläkään merkkiäkään menkoista. Onko jollakin muullakin jäänyt terolutien aikana vaan yhdet menkat välistä? Testit näyttää järjestään negatiivista.....
  4. H

    Terolut-mimmit ja Clomittaret

    Joo ainakin mun lääkäri sano että terot ei estä muttei myöskään auta ovulaation suhteen.. munasarjoissa on rakkuloita, joista jokin lähtee (normaalisti) kasvamaan ja pullauttaa munasolun matkalle, sen jälkeen rauhanen aloittaa keltarauhashormoonin tuotannon kunnes se rauhanen surkastuu(jos...
  5. H

    Terolut-mimmit ja Clomittaret

    Moi.. plarailin aiempaa viestiketjua ja nyt tätä uutta, mutta en ihan kaikkia viestejä jaksanut lukea... ;) Mulla taustalla nyt 9kk beibiyritystä takana miehen kanssa.. Se on kovin tsemppaava, mutta ilmaisi eilenkin sydäntäsärkevästi huolensa, kun ei osaa olla avuksi.. Ilmoitin että etsin...

Yhteistyössä